eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleStałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie I, Rejonie II i Rejonie III



Ogłoszenie z dnia 2010-03-11

Opole: Stałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie I, Rejonie II i Rejonie III
Numer ogłoszenia: 68048 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448402 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie I, Rejonie II i Rejonie III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Stałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie I, Rejonie II I Rejonie III w zakresie: a) bieżące sprzątanie i zamiatanie chodników, podwórek, placów i miejsc gromadzenia nieczystości ( 1 raz w tygodniu), b) oczyszczanie okienek piwnicznych, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki - 1 raz w miesiącu, c) sprzątanie - zamiatanie klatek schodowych 1 raz w tygodniu, korytarzy piwnicznych i pralni 1 raz w miesiącu, suszarni, strychów i innych pomieszczeń wspólnego użytku mieszkańców 1 raz na 6 miesięcy. Bezzwłoczne reagowanie na zagracanie ww. pomieszczeń, przeciwdziałanie temu i zgłaszanie Zleceniodawcy, d) mycie klatek schodowych, parapetów, pochwytów balustrad - 1 raz w tygodniu, e) mycie okien wraz z ramami i parapetami, skrzynek pocztowych na listy, gablot ogłoszeniowych, kloszy lamp, grzejników - 2 razy w czasie trwania umowy (w okresie wiosennym i jesiennym), f) mycie balustrad, drzwi wejściowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, - 1 raz w miesiącu, g) mycie bram do budynku - 1 raz w kwartale, h) mycie tablicy z nazwą ulicy oraz tablicy z numerem budynku - 2 razy w czasie trwania umowy (w okresie wiosennym i jesiennym), i) mycie lamperii - 2 razy na czas trwania umowy (w okresie wiosennym i jesiennym), j) utrzymywanie na bieżąco w czystości obudów na pojemniki, k) dezynfekcja pojemników i obudów w okresie letnim w zależności od potrzeb, l) bieżąca pielęgnacja zieleńców przydomowych w tym: - odchwaszczanie kwietników - oczyszczanie obrzeży przy rabatach - grabienie zieleńców - wywóz liści, m) bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych. Wywóz winien zostać dokonany na podstawie wydanej przez Prezydenta Miasta Opola decyzji dot. odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. n) bieżące usuwanie skutków gołoledzi i opadów śniegu z chodników, dojść do budynków i obudów poprzez odgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem, również w dni wolne od pracy. Ustawianie skrzyń na piasek, uzupełnianie ich piaskiem i zwożenie skrzyń po zakończonej akcji zimowej (zaopatrzenie się w skrzynie i piasek należy do Zleceniobiorcy) UWAGA: Po opadach nocnych odśnieżanie i posypywanie piaskiem należy zakończyć najpóźniej do godz. 8.00, o) wywieszanie flag z okazji świąt państwowych i innych okazji wraz z utrzymaniem ich w czystości, dostarczonych przez Zleceniodawcę p) usuwanie zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji, ścian budynków i drzwi wejściowych, q) zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku oraz nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz braku pojemników, r) doręczanie zawiadomień o: zmianie opłat, rozliczeniu kosztów z tytułu zużycia mediów (woda, ścieki, śmieci, co itp.), s) zamieszczanie na klatkach schodowych regulaminów porządku domowego i innych ogłoszeń dostarczonych przez Zleceniodawcę oraz harmonogramów wykonywania czynności sporządzonych przez Zleceniobiorcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Stałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Porządkowych ŁAD II Alicja Broszkowska, Ul. Ozimska 17/1, 45-057 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204756,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198760,20

  • Oferta z najniższą ceną: 194293,08 / Oferta z najwyższą ceną: 239092,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Stałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Porządkowe CENTRUM Małgorzata Polok, Ul. Pandzy 3, 45-552 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 216534,84

  • Oferta z najniższą ceną: 190702,56 / Oferta z najwyższą ceną: 255568,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Stałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Wielobranżowych ŚMIGIEL Sp. z o.o., Ul. Olsztyńska 25, 45-260 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 236449,32

  • Oferta z najniższą ceną: 209460,12 / Oferta z najwyższą ceną: 306764,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.