Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Radom: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 68049 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620283, 0-48 3620284, fax 048 3620282, 3620284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez rzeczoznawcę majątkowego operatów szacunkowych ustalających aktualną wartość rynkową nieruchomości. Zamówienie podzielone jest na dwie części. 1) Część I zamówienia Wykonanie 31 operatów szacunkowych (po 2 egzemplarze) określających wartość rynkową nieruchomości gruntowej Skarbu Państwa, położonych w Radomiu przy ul. Krychnowickiej, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia Nr: 2/4 o pow. 22 m2, 2/5 o pow. 22 m2, 2/6 o pow. 21 m2, 2/7 o pow. 21 m2, 2/8 o pow. 21 m2, 2/9 o pow. 21 m2, 2/10 o pow. 19 m2, 2/11 o pow. 19 m2, 2/12 o pow. 19 m2, 2/14 o pow. 26 m2, 2/15 o pow. 21 m2, 2/16 o pow. 20 m2, 2/17 o pow. 19 m2, 2/18 o pow. 19 m2, 2/19 o pow. 21 m2, 2/20 o pow. 19 m2, 2/21 o pow. 18 m2, 2/22 o pow. 17 m2, 2/23 o pow. 17 m2, 2/24 o pow. 18 m2, 2/25 o pow. 19 m2, 2/26 o pow. 18 m2, 2/27 o pow. 19 m2, 2/28 o pow. 19 m2, 2/29 o pow. 23 m2, 2/30 o pow. 23 m2, 2/31 o pow. 22 m2, 2/32 o pow. 22 m2, 2/33 o pow. 24 m2, 2/34 o pow. 19 m2, zapisanych w KW Nr Rep. 73363 oraz Nr 2/35 o powierzchni 1668 m2 (obręb XVIII, arkusz mapy 174), uregulowanej w KW Nr Rep. 71053. Celem wyceny jest ustalenie wartości rynkowej gruntu zabudowanego garażami wybudowanymi ze środków własnych dzierżawców oraz działki służącej do obsługi komunikacyjnej w/w działek. W/w garaże usytuowane na przedmiotowym grumocie nie stanowią przedmiotu wyceny. 2) Część II zamówienia Wykonanie 1 operatu szacunkowego (po 2 egzemplarze) określającego wartość rynkową nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Radomiu przy ul. 1905 - go Roku, znaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia: Nr 67/5, o powierzchni 23 m2 (obręb VIII, arkusz mapy 99), zapisanej w KW Nr Rep. 103044/6. Celem wyceny jest ustalenie wartości rynkowej nieruchomości w związku ze sprzedażą jej w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego. Zakres zamówienia - poniżej 206.000 EUR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., nr 240, poz.2027 z późn. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie XI SIWZ, co oznacza że brak jednego z wymaganych oświadczeń i dokumentów lub ich nieuzupełnienie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Kserokopie świadectwa uprawnień zawodowych w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) 5.W przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie powierzona osobom którymi dysponuje wykonawca należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane i aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) Inne dokumenty składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 1. Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy przekazany w materiałach przetargowych. 2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-600 Radom.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-600 Radom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatu szaunkowego- ul. Krychnowicka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 31 operatów szacunkowych (po 2 egzemplarze) określających wartość rynkową nieruchomości gruntowej Skarbu Państwa, położonych w Radomiu przy ul. Krychnowickiej, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia Nr: 2/4 o pow. 22 m2, 2/5 o pow. 22 m2, 2/6 o pow. 21 m2, 2/7 o pow. 21 m2, 2/8 o pow. 21 m2, 2/9 o pow. 21 m2, 2/10 o pow. 19 m2, 2/11 o pow. 19 m2, 2/12 o pow. 19 m2, 2/14 o pow. 26 m2, 2/15 o pow. 21 m2, 2/16 o pow. 20 m2, 2/17 o pow. 19 m2, 2/18 o pow. 19 m2, 2/19 o pow. 21 m2, 2/20 o pow. 19 m2, 2/21 o pow. 18 m2, 2/22 o pow. 17 m2, 2/23 o pow. 17 m2, 2/24 o pow. 18 m2, 2/25 o pow. 19 m2, 2/26 o pow. 18 m2, 2/27 o pow. 19 m2, 2/28 o pow. 19 m2, 2/29 o pow. 23 m2, 2/30 o pow. 23 m2, 2/31 o pow. 22 m2, 2/32 o pow. 22 m2, 2/33 o pow. 24 m2, 2/34 o pow. 19 m2, zapisanych w KW Nr Rep. 73363 oraz Nr 2/35 o powierzchni 1668 m2 (obręb XVIII, arkusz mapy 174), uregulowanej w KW Nr Rep. 71053. Celem wyceny jest ustalenie wartości rynkowej gruntu zabudowanego garażami wybudowanymi ze środków własnych dzierżawców oraz działki służącej do obsługi komunikacyjnej w/w działek. W/w garaże usytuowane na przedmiotowym grumocie nie stanowią przedmiotu wyceny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie opratu szacunkowego - ul. 1905-go Roku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 1 operatu szacunkowego (po 2 egzemplarze) określającego wartość rynkową nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Radomiu przy ul. 1905 - go Roku, znaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia: Nr 67/5, o powierzchni 23 m2 (obręb VIII, arkusz mapy 99), zapisanej w KW Nr Rep. 103044/6. Celem wyceny jest ustalenie wartości rynkowej nieruchomości w związku ze sprzedażą jej w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Radomia w 2025 roku
- Zakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych łodzi wraz z 4 przyczepami do ich transportu oraz niezbędnym wyposażeniem dla potrzeb KWP z siedzibą w Radomiu.
- Zakup i dostawa pojazdów służbowych
- Dostawa Oprogramowania JFrog Artifactory Enterprise+ w wersji Self-Hosted lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym na okres 12 m-cy wraz z gwarancją
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.