Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Witkowo: Remont budynków i amfiteatru; wykonanie robót drogowych i elementów małej architektury oraz dostawa i montaż sceny wraz trybunami w ramach projektu pt.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Gminy Witkowo, poprzez rewitalizację Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie - II etap
Numer ogłoszenia: 68094 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Witkowo , ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4778194, faks 061 4778855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków i amfiteatru; wykonanie robót drogowych i elementów małej architektury oraz dostawa i montaż sceny wraz trybunami w ramach projektu pt.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Gminy Witkowo, poprzez rewitalizację Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Remont budynków i amfiteatru: - remont wiaty nad wjazdem na teren Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie, - wymiana ogrodzenia znajdującego się wokół parkingu o wysokości 80cm, - remont amfiteatru polegający na częściowym zasypaniu niecki, demontażu schodów betonowych i wykonaniu nowych z poręczami, zabetonowaniu płyty głównej, wykonaniu miejsc siedzących, - remont budynków przy wjeździe polegający na: wymianie stolarki okiennej i drzwiowej na aluminiową szkloną szkłem antywłamaniowym (w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym); remoncie sanitariatów, demontażu podłóg drewnianych i wykonaniu cementowych, wyłożeniu ścian płytami gipsowo-kartonowymi; wymianie instalacji wod.-kan. i elektrycznej; dociepleniu ścian zewnętrznych; wymianie pokrycia dachu i obróbek blacharskich; montażu instalacji odgromowej; ułożeniu chodnika z kostki płukanej grub. 6 cm z palisadą 12x18 cm (np. typu merkado). 2. Wykonanie alejek z kostki brukowej o szerokości od 3,0 do 5,5m i spadku poprzecznym dwustronnym 2% wraz z montażem elementów małej architektury, tj.: - rozebranie istniejących nawierzchni: z płyt betonowych drogowych i typu jomb oraz przewiezienie ich i ułożenie w stosy na parkingu leśnym; z trylinki i płyt chodnikowych oraz przewiezienie ich na parking leśny, rozkruszenie i ułożenie w hałdy; asfaltowych i przewiezienie ich we wskazane przez Zamawiającego miejsce, - ułożenie nowych nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni ca 17.582m2 wraz z ułożeniem obrzeży betonowych oraz regulacją studzienek kanalizacyjnych, tj. a) z kostki betonowej grub. 8cm typu Nostalit/Starobruk na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie betonowej B15 grub. 12cm i podsypce żwirowo-piaskowej; b) z kostki betonowej grub. 6cm typu Nostalit/Starobruk na podsypce cementowo-piaskowej, na istniejącej nawierzchni, którą należy wyrównać warstwą piasku; c) z kostki betonowej o strukturze płukanej grub. 6cm typu Beganit na podsypce cementowo-piaskowej - dostawa i montaż ławek parkowych stalowych z siedziskami drewnianymi typu Warta/Tamiza - 50szt. z oparciami i 30szt. bez oparć. - dostawa i montaż 50szt. koszy na śmieci /stylistycznie dopasowanych do typu ławek/. - wymiana na nowe 20szt. lamp parkowych typu LSA4 i LSA6 z wysięgnikiem. - dostawa i montaż szlabanów. Kolorystyka kostki do uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Dostawa i montaż: - sceny demontowanej z poręczami, stopniami, z zadaszeniem o powierzchni 80m2, regulowanej wysokości od wys. minimalnej 70 cm do maksymalnej wys. 150 cm, - trybuny demontowanej na ok. 200 miejsc, z kratą pomostową np. typu wema, siedziskami PVC z oparciami wysokości 25cm. Uszczegółowienie opisu sceny i zadaszenia: 1) Scena o wymiarach 10 x 8 m, zbudowana z uniwersalnych podestów scenicznych spełniających poniższe wymagania techniczne: a) wymiary zewnętrzne sceny: 10 m x 8 m (80m2); b) podesty sceniczne o wymiarach pojedynczego elementu 1000 x 2000mm z systemem łączenia zapewniającym trwałość i stabilność konstrukcji (waga 1 podestu max 45 kg); c) podesty o konstrukcji aluminiowej, wypełnione sklejką 18mm ? 1 mm pokrytą powierzchnią antypoślizgową, trwale mocowaną do ram podestów, wodoodporna; d) podesty wyposażone w wbudowany system zatrzaskowy, umożliwiający szybkie i trwałe ich połączenie; e) zewnętrzne obrzeże podestu wykonane z profili aluminiowych; f) nogi demontowane, teleskopowe śrubowe o płynnej regulacji od min 0,7 m do max 1,5m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, na terenie płaskim, ale też w terenie na nierównych gruntach, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu; g) wytrzymałość: min 750 KG/m2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń; h) w komplecie muszą się znajdować wszystkie niezbędne elementy połączeniowe zapewniające stabilność sceny oraz narzędzia służące do montażu. 2) Zadaszenie osłaniające scenę o wymiarach 10 x 8 m (szerokość x głębokość). Wymagania techniczne zadaszenia osłaniającego scenę: a) konstrukcja zadaszenia wykonana z kratownic aluminiowych o rozstawie rur wzdłużnych w systemie QUADRO o wymiarach 290mm x 290mm w postaci prostokątnej ramy nośnej o wymiarach pozwalających na swobodne przykrycie sceny 10,0 m x 8,0m b) kopuła zadaszenia ze spadkami dachu na boki, uzupełniona dźwigarami i kształtownikami podpierającymi plandekę wykonanymi z aluminium; c) plandeka powinna być gęsto podparta - (podparcia zapobiegające gromadzeniu się dużej ilości opadów atmosferycznych); d) całość konstrukcji zadaszenia mocowana do wózków poruszających się wzdłuż słupów za pomocą wyciągarek posiadających dopuszczenie techniczne (konieczne oznaczenia CE dla wciągarek); e) słupy powinny zawierać elementy umożliwiające kładzenie do montażu oraz być posadowione na podstawach wyposażonych w podpory regulowane; f) słupy nośne zadaszenia powinny być usytuowane na zewnątrz (z boków) ramy nośnej, nie wchodząc w światło sceny; g) łączenie odcinków konstrukcji powinno odbywać się za pomocą szybkozłączy np. klinowo - stożkowe umożliwiające łatwy, szybki montaż oraz dużą wytrzymałość; h) żaden element zadaszenia nie powinien być dłuższy niż 400 cm; i) wymagana minimalna wysokość słupów 8m; j) oplandekowanie dachu wodoszczelne wykonane z PCV (kolor do uzgodnienia z zamawiającym); k) możliwość zawieszenia na rampach nośnych oświetlenia o łącznym ciężarze do 800 kg; l) w komplecie zadaszenia muszą się znajdować osłony boczne i tylna, wykonane z siatki przy czym koniecznie należy zachować ich pionowość oraz zamocować osłony u góry do kratownicy a w dolnej części do sceny, kolor osłon czarny; m) w komplecie muszą się znajdować także wszystkie elementy połączeniowe, napinacze, odciągi wraz z elementami mocującymi w twardym i miękkim podłożu, nosidła do plandek i osłon, narzędzia montażowe itp.; Uwaga: Jeżeli w SIWZ (wraz z załącznikami) wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.10 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków wypoczynkowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 44.21.23.20 - Konstrukcje różne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 60.000,00zł, słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali: - 2 roboty drogowe z zakresu układania nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni ca 3000m2 każda
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - kierownikiem/ami budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi i budowlanymi w zakresie budowy dróg, posiadającym/i zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.500.000,00zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz załaczników do SIWZ: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. nr 1/, A.2) Kosztorys ofertowy (prosimy o sporządzenie kosztorysu uproszczonego), A.3) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2/, A.4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych /zał. nr 3/, A.5) Wykaz kierownictwa robót i pracowników /zał. nr 4/, A.6) Doświadczenie zawodowe wykonawcy /zał. nr 5/, A.7) Karta gwarancji i serwisu /zał. nr 6/, A.8) Istotne elementy umowy /zał. nr 7/.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Witkowo
ul. Gnieźnieńska 1
62-230 Witkowo
pok. nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Witkowo ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo pok. nr 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu VI -Turystyka i środowisko kulturowe-, Działania 6.1 -Turystyka-, Schematu I -Infrastruktura turystyczna- Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WITKOWO
więcej: przetargi WITKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.