To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Poznań: Dostawa urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 68131 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48237 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, Ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 548 500, faks 261 548 555.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń biurowych. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 pakiety: Pakiet dla służby Infrastruktury: Pakiet 1 - Niszczarki Pakiet dla sł. uzbrojenia: Pakiet 2 - laminatory; bindownice; gilotyny oraz kalkulatory Pakiet dla sł. wychowawczej: Pakiet 3 -kserokopiarki; projektory; ekran projekcyjny; laminator; bindownica i gilotyna; urządzenia wielofunkcyjne Wykonawca na własny koszt dostarczy artykuły określone w powyższych pakietach do magazynów odpowiednich służb na terenie 31 BLT ul. Silniki 1; 61-325 Poznań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Niszczarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFESMEB MEBLE METALOWE- MEBLE BIUROWE PRZEMYSŁAW KOBIELA
jakie przetargi wygrała firma
PROFESMEB MEBLE METALOWE- MEBLE BIUROWE PRZEMYSŁAW KOBIELA
- PROFESMEB Meble Metalowe Meble Biurowe s.c., ul. Garbary 95b/17, 61-757 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71715,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73348,59
Oferta z najniższą ceną: 70524,57 / Oferta z najwyższą ceną: 73348,59
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Laminatory, bindownice, gilotyny oraz kalkulatory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOFF SPÓŁKA JAWNA OSSOWSKA, PANASIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MOFF SPÓŁKA JAWNA OSSOWSKA, PANASIEWICZ
- MOFF Spółka Jawna Ossowska; Andrzejewski, os. rusa 106/6, 61-245 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17164,70
Oferta z najniższą ceną: 17164,70 / Oferta z najwyższą ceną: 17164,70
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Budowa budynku strażnicy dla JRG nr 10 KM PSP w Poznaniu - ETAP III
- Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do parku od ul. Mostowej, remont alejek (chodników) oraz wykonanie fundamentów pod ławki i kosze na śmieci w parku przylegającym do Muzeum Etnograficznego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami samochodów ciężarowych marki Mercedes - Benz Unimog U-300
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu: "Wdrożenie programów rozwojowych placówek oświatowych w gminie Strzyżewice"
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla szkół" - ZS nr 3 w Kraśniku
- "Adaptacja oraz wyposażenie pracowni ZSP BR w nowoczesne sprzęty i materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia"
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.