eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnewykonanie robót sanitarnych przy remoncie łaźni budynek b zlokalizowanych na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1 11-120 Górowo Iławeckie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Czarne: wykonanie robót sanitarnych przy remoncie łaźni budynek b zlokalizowanych na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1 11-120 Górowo Iławeckie.
Numer ogłoszenia: 68167 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81972 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót sanitarnych przy remoncie łaźni budynek b zlokalizowanych na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1 11-120 Górowo Iławeckie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje : Wykonanie robót sanitarnych przy re-moncie łaźni zlokalizowanych w budynku B zakwaterowania osadzonych na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą za-łącznik nr 1a do SIWZ. 3.3. Wykonawca zapozna się z warunkami, w których będzie realizował przedmiot umowy i z tego tytułu nie będzie domagał się żadnych dodatków do ustalonego sposobu wynagrodzenia, z uwzględnieniem pkt 3.5. 3.4. Zamawiający pomocniczo udostępnia Wykonawcom przedmiary robót w po-staci załącznika nr 1b do SIWZ - przedmiar robót. 3.5. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że w przedmiarach robót nie ma wszystkich robót wynikających z technologii wykonywania robót i niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego i ujęcia tych robót w złożonej ofercie. 3.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubezpieczył budowę na czas trwania robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument ubezpieczenia (umowę ubezpieczenia lub polisę) budowy po podpisaniu umowy, a przed przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy. Jeśli Wykonawca opóźni się w dostarczeniu umów ubezpieczenia i polis, także przekazanie placu budowy opóźni się w stosunku do terminu określonego w umowie, przy zachowanym, zgodnie z umową, terminie zakończenia robót. W przypadku, gdy Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową o wartości nie niższej niż 200 000 zł - nie jest wymagane dodatkowe ubezpieczenie budowy. 3.7. W terminie do 5 dni od podpisania umowy, Wykonawca sporządzi harmono-gram rzeczowo- finansowy realizacji robót i przedstawi go, do akceptacji, Za-mawiającemu. 3.8. Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązani są do: 1) wykonywania robót z należytą starannością, przestrzegając przepisów prawa budowlanego, bhp i ppoż., obowiązujących w miejscu jego realizacji, w szczególności zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz przedmiarem robót dostarczonym przez Zamawiającego, 2) stosowania materiałów spełniających warunki wymagane przepisami określającymi zasady ich stosowania (w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych), 3) tego, aby roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o Polskie Normy, wytyczne polskich instytucji i zgodnie z Prawem Budowlanym oraz zasadami sztuki budowlanej, 4) ponoszenia odpowiedzialności za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia, szkody wyrządzone w mieniu oraz osobom fizycznym, znajdującym się w miejscu realizacji umowy o udzielenie zamówienia, przez osoby zatrudnione do wykonywania przedmiotu umowy, 5) przed rozpoczęciem realizacji umowy o udzielenie zamówienia - zawarcia odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania oraz odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 6) ponoszenia kosztów eksploatacji i opomiarowania pobieranych mediów, 7) przed rozpoczęciem realizacji zlecenia - opracowania planu zagospodarowania budowy oraz BIOZ i uzgodnienia go z Zamawiającym - jeżeli obowiązuje, 8) zorganizowania terenu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz wykazania szczególnej dbałości o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, 9) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, 10) zapewnienia nadzoru nad realizacją robót przez kierownika budowy (robót) - osobę legitymującą się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do izby samorządu zawodowego, 11) zapewnienia dozoru ppoż w czasie wykonywania prac zagrażających bezpieczeństwu pożarowemu, 12) okazywania, na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, wszelkich dokumentów dotyczące realizowanego zadania, 13) zgłaszania do odbioru, inspektorowi nadzoru lub Zamawiającemu, robót ulegających zakryciu lub zanikających, 14) zgłaszania robót, objętych zamówieniem, do odbioru końcowego oraz uczestniczenia w czynnościach odbioru (w tym także końcowego odbioru całego obiektu oraz odbioru pogwarancyjnego całego obiektu), 15) doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 16) przyjęcia, na podstawie protokołu odbioru, materiałów powierzonych przez Zamawiającego i przechowywania ich z należytą starannością oraz przedstawienia wyliczenia zużycia powierzonych materiałów - jeżeli zaistnieją takie okoliczności w trakcie realizacji robót, 17) wywożenia na bieżąco śmieci, odpadów materiałowych i pozostałości po robotach rozbiórkowych, we własnym zakresie, na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Ponadto w przypadku materiałów podlegających utylizacji Wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), 18) Wykonawca zobowiązany jest, na wniosek Zamawiającego, do zatrud-nienia przy prowadzonych pracach osadzonych, przez cały okres obo-wiązywania umowy, na zasadach określonych przez Zamawiającego, ustalonych przepisami Rozdziału X Oddział 5 Kodeksu karnego wyko-nawczego - w liczbie 1 (jednego) osadzonego. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonywane roboty gwarancji i rękojmi, nie krótszej niż 4 lata (uwaga: termin gwarancji jest jednym z kryte-rium oceny ofert). 3.10. Nazwa i kod określone we wspólnym słowniku zamówień (CPV): 45 00 00 00-7 Roboty budowlane 45 45 30 000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45 33 00 00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-TECH Karol Słomski, ul. 27-go Stycznia 7, 83-140 Gniew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64353,43

  • Oferta z najniższą ceną: 64353,43 / Oferta z najwyższą ceną: 70370,37

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.