Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-12
Drzonków: Dostawa i uruchomienie Systemu informacyjno-naprowadzającego (SIN) dla osób niewidomych oraz niedowidzących wraz z komponentami.
Numer ogłoszenia: 6816 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 20, 66-004 Drzonków, woj. lubuskie, tel. 0683214344, 3214151, faks 068 3214344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzonkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie Systemu informacyjno-naprowadzającego (SIN) dla osób niewidomych oraz niedowidzących wraz z komponentami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie Systemu informacyjno-naprowadzającego (SIN) dla osób niewidomych oraz niedowidzących wraz z komponentami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.00.00 - Systemy informacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść Wadium w wysokości 3 500 PLN słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100. 2. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a.w pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Zachodni WBK O. Zielona Góra: Nr 10 1090 1535 0000 0000 5306 0498. b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego:z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym naDostawę i uruchomienie systemu informacyjno-naprowadzającego SIN dla osób niewidomych oraz niedowidzących wraz z komponentami nr sprawy: 1/zp/2015, a dowód wpłaty dołączyć do oferty. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Pzp. a.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. b.Warunki zwrotu wadium reguluje art.46 ustawy Pzp. c.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Ustawie Pzp art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium jeżeli: a. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeśli Zamawiający żądał takiego zabezpieczenia), określonych w art. 45 ust.6, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ust. 4 Ustawy Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust.1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację objętego przedmiotowym postępowaniem. Za spełniającego warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie: a) minimum 1 dostawę: systemu informacyjnego zawierającego oznaczenia brajlowskie oraz plany tyflograficzne z funkcją udźwiękowienia oraz z funkcją naprowadzania odpowiadającą swoim rodzajem opisanym w przedmiocie zamówienia, o wartości, co najmniej 100 000 zł brutto z potwierdzeniem, że dostawa i towarzyszące jej usługi zostały wykonane należycie; b) minimum 1 dostawę: samodzielnych planów tyflograficznych wyposażonych w mapy wypukłe o wartości, co najmniej 10 000 zł brutto z potwierdzeniem, że dostawa i towarzyszące jej usługi zostały wykonane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian umowy możliwe jest w granicach określonych w art.144 ustawy Pzp. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania m.in. następujących zmian w umowie: a) w przypadku przekształceń podmiotowych i zmian adresu, b) dopuszcza się zmianę terminu wykonania niniejszej umowy o którym mowa w §2 ust. 2. termin realizacji może ulec zmianie: 1) w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody- np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie); 2) niektóre zaburzenia życia zbiorowego mające wpływ na wykonanie zamówienia. c) zmianę cen jednostkowych w przypadku spadku cen danego sprzętu na rynku lub wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów lub obniżenia cen przez jego dostawców (zmianę okresową lub jednorazową). d) w przypadku gdy przedmiot umowy zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może spowodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającemu pisemnie, iż przedmiot zamówienia został wycofany z produkcji lub dystrybucji jednocześnie proponując zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Z. Majewskiego, 66-004 Zielona Góra, Drzonków - Olimpijska 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Z. Majewskiego, 66-004 Zielona Góra, Drzonków - Olimpijska 20.Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lubuski Regionalny Program Operacyjny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa systemów operacyjnych Microsoft Windows Server 2022 oraz Microsoft SQL Server przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.