To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-18
Ogłoszenie nr 68194 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.
Lubanie: Budowa przedszkola samorządowego na terenie Gminy Lubanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego: RPKP.06.03.01-IZ.00-04-031/16, w ramach Poddziałania 6.3.1: Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46029 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie, krajowy numer identyfikacyjny
91086687300000, ul.
Lubanie
,
87732
Lubanie, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
542 513 312, faks
542 513 312, e-mail
lubanie1@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): lubanie@lubani.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przedszkola samorządowego na terenie Gminy Lubanie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIG.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa przedszkola pięciooddziałowego na działce nr 77/14 położonej w obrębie ewidencyjnym Lubanie, gmina Lubanie. Podstawowe parametry budynku: ? długość - 50,24m ? szerokość - 18,94m ? wysokość - 8,78m ? powierzchnia zabudowy - 800,92m2 ? kubatura - 5294,89m3 ? powierzchnia wewnętrzna - 1207,3m2 ? powierzchnia netto - 1100,08 m2 ? powierzchnia ruchu - 250,06 m2 ? powierzchnia usługowa (pom. techniczne) - 19,47 m2 ? powierzchnia użytkowa - 830,55 m2 Projektowany budynek tworzący w rzucie literę L usytuowano we wschodniej części działki szczytem do drogi powiatowej. Odległość budynku od linii rozgraniczającej parking usytuowany wzdłuż drogi powiatowej wynosić będzie ok. 7,5m a od krawędzi jezdni drogi ok. 22,5m (>20m); od granic działki - północnej min. 4m, zachodniej min. 52m., południowej ok. 7,5m; odległość od najbliższych istniejących zabudowań wynosić będzie 4m od strony północnej oraz 16,5m od strony południowej. Sieci, instalacje, drogi: ? sieci zewnętrzne, kanalizacja deszczowa - zbiornik retencyjny, ? instalacja wewnętrzna wod-kan, c.o., wentylacja, ? instalacje elektryczne, ? drogi i place, ? przyłącze wody, ? sieci zewnętrzne - instalacja zewnętrzna c.o., kanalizacja sanitarna, technologiczna Uwaga! Przedmiot zamówienia nie obejmuje: ? budowy placu zabaw oraz dróg na placu zabaw, ? wykonania ogrodzenia, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: ? dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej UG Lubanie http://bip.lubanie.kpsi.pl oraz w siedzibie zamawiającego, ? specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej j.w. oraz siedzibie zamawiającego; ? przedmiar robót - wzór kosztorysu ofertowego dostępny na stronie internetowej j.w. oraz w siedzibie zamawiającego. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 - tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8,
45310000-3,
45233200-1,
45330000-9,
45331000-6,
45232140-5,
45232100-3,
45232400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3837533.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 3261470.97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.