Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Aleksandrów Kujawski: Zakup sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim z siedzibą w Odolionie
Numer ogłoszenia: 68201 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim z siedzibą w Odolionie , ul. Szosa Ciechocińska 22, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822745, faks 054 2822745.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.aleksandrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim z siedzibą w Odolionie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy p.z.p., polegającej na zakupie sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim z siedzibą w Odolionie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I - dostarczeniu koparko -ładowarki dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Odolionie Kod CPV- 43260000-3 Koparko - ładowarka musi posiadać parametry równoważne lub wyższe w odniesieniu do poniższych: - rok produkcji 2016 -Silnik z turbodoładowaniem o pojemności skokowej minimum 4,4 L i mocy maksymalnej nie mniejszej niż 65 kW spełniający normy STAGE IV -Masa eksploatacyjna nie mniejsza niż 8400 kg -Głębokość kopania nie mniejsza niż 5600 mm -Siła kopania łyżki nie mniejsza niż 60 kN -Zasięg ramienia koparkowego od przegubu na poziomie podłoża nie mniejszy niż 6500 mm -Wysokość ładowania łyżką koparki nie mniejsza niż 4500 mm -Łyżka do kopania o szerokości co najmniej 600 mm oraz łyżka skarpowa o szerokości co najmniej 1500 mm -Manualna skrzynia biegów -Sterowanie osprzętem ładowarkowym oraz koparkowym za pomocą dźwigni -Wspomaganie układu kierowniczego -Napęd 4x4 z mechaniczną blokadą tylnego mostu. -Koła przednie min. 20-calowe -Koła tylne min. 26-calowe -Łyżka ładowarki wieloczynnościowa, otwierana hydraulicznie o pojemności nie mniejszej niż 1,00 m3 i udźwigu na maksymalnej wysokości nie mniejszym niż 3000 kg -Automatyczne poziomowanie łyżki ładowarki -Widły do palet zamontowane na łyżce ładowarki -12 V instalacja elektryczna -Radio i głośniki -Wyłącznik masy -Układ hydrauliczny z pompą wielotłoczkową o zmiennym wydatku -Dźwiękowy sygnalizator jazdy do tyłu -Pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 150 L -Min. 4 lampy robocze z tyłu i z przodu maszyny -Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie -Na dachu zamontowane obrotowe pomarańczowe światło stroboskopowe -Nakładki podpór stabilizacyjnych -Urządzenie musi posiadać certyfikat CE -Urządzenie musi posiadać apteczkę, trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę, zestaw narzędzi szybkozłącze ramienia koparkowego -Dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi dostarczonej maszyny dla minimum czterech operatorów na placu firmy zamawiającej w dniu jej dostawy. Część II - dostarczeniu ścinarki poboczy dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Odolionie Kod CPV- 34920000 - 2 Ścinarka musi posiadać parametry równoważne lub wyższe w odniesieniu do poniższych: - rok produkcji 2016 -Rodzaj: traktorowa ślimakowa lub równoważna - Napęd podzespołów: hydrauliczny z własnego niezależnego układu hydraulicznego zasilanego z wałka odbioru mocy ciągnika lub równoważny -Sterowanie pracą: z kabiny ciągnika elektrohydrauliczne lub równoważne -Przyrząd ścinający: talerz odcinający i frez ślimakowy z wymiennymi nożami lub równoważne -Maksymalna szerokość robocza: co najmniej 1200 mm -Prędkość robocza: ok. 300 ÷ 1600 m/h -Głębokość ścinania maksymalna: co najmniej 120 mm regulowana bezstopniowo -Teoretyczna maksymalna wydajność ścinania: co najmniej 100 m3 / godz. -Taśmociąg do transportu ściętego materiału na skrzynię ładunkową jadącą przed traktorem ze ścinarką. -Długość taśmociągu co najmniej 5 metrów -Regulacja odległości wyrzutu ściętego materiału z taśmociągu. -Ścinarka wyposażona w licznik motogodzin -Ścinarka wyposażona w tylną szczotkę walcową zamiatającą nawierzchnię asfaltową przy poboczu lub równoważną -Ścinarka dostosowana do współpracy z ciągnikiem o mocy co najmniej 140 KM wyposażonym w przekładnię biegów pełzających (możliwość jazdy z prędkością od 300÷350 m/h). Dodatkowe wymagania dotyczące ścinarki : - Koszt profesjonalnego dostosowania ścinarki i montażu na ciągniku w warsztatach Wykonawcy, ( maszyna przygotowana do pracy) - Koszt transportu ciągnika z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy oraz koszt transportu ciągnika i ścinarki z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, - Dojazd serwisu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, rozruch maszyny, szkolenie operatorów z wydaniem uprawnień do obsługi ścinarki dla min. czterech operatorów Część III - dostarczeniu rębaka do gałęzi dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Odolionie Kod CPV-43312200-5 Rębak do gałęzi musi posiadać parametry równoważne lub wyższe w odniesieniu do poniższych: - rok produkcji 2016, - średnica rozdrabnianych gałęzi do 160 mm, - sposób podawania - podajnik hydrauliczny wyposażony w wałki hydrauliczne, - typ silnika - diesel czterosuwowy , - moc silnika min. 30 kM, - rozruch elektryczny , - wyposażony w licznik motogodzin, - możliwość holowania przez samochód dostawczy ( zaczep kulowy ) lub ciężarowy oraz ciągnik rolniczy z przyczepą ( zaczep oczkowy ), - możliwość regulacji wysokości wyrzucania zrębka oraz regulacji obrotu rury wylotowej o 360 o, - rębak musi być wyposażony w hamulec najazdowy oraz postojowy, - szkolenie operatorów z wydaniem uprawnień do obsługi rębaka dla min. sześciu pracowników na operatorów. 3.Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia : 1.Koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 2.Wymagane dokumenty: - instrukcja obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych - gwarancja - min.12 miesięcy bez limitu mth - potwierdzenie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego umożliwiające rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie zgodnie z obowiązującym prawem. - książka serwisowa w języku polskim 3.Pojazd musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. 4.Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 5. Dostawca jest zobowiązany do podania nazwy, marki, typu parametrów i producenta oferowanego sprzętu. 6.Serwis świadczony będzie przez firmę posiadającą autoryzację producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. 7.Dostawca wykona na własny koszt wymagane przeglądy okresowe oraz zapewni niezbędne materiały eksploatacyjne potrzebne do wykonania tych przeglądów przez okres gwarancyjny. 8.Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym: - czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia - max 12 h - czas przystąpienia serwisu do naprawy po zgłoszeniu max.24 h - zgłoszenie awarii co najmniej w dni robocze w godz. 7:00 -15:00 - czas dokonania naprawy max.10 dni od momentu zgłoszenia - przez okres gwarancyjny usunięcie usterki lub awarii na koszt serwisu , łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3, 34.92.00.00-2, 43.31.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy związane z przedmiotem zamówienia. Za dostawę związaną z przedmiotem zamówienia uznaje się dostawę koparko - ładowarki , ścinarki poboczy, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda a rębaka do gałęzi o wartości nie mniejszej 45.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2-4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2-4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy , o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - czas podjęcia czynności serwisowych - 5
- 3 - długość okresu gwarancji - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.aleksandrow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
Ulica-szosa Ciechocińska 22
Kod 87-700 Aleksandrów Kujawski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim Ulica-szosa Ciechocińska 22 Kod 87-700 Aleksandrów Kujawski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostarczeniu koparko -ładowarki dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Odolionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko - ładowarka musi posiadać parametry równoważne lub wyższe w odniesieniu do poniższych: - rok produkcji 2016 -Silnik z turbodoładowaniem o pojemności skokowej minimum 4,4 L i mocy maksymalnej nie mniejszej niż 65 kW spełniający normy STAGE IV -Masa eksploatacyjna nie mniejsza niż 8400 kg -Głębokość kopania nie mniejsza niż 5600 mm -Siła kopania łyżki nie mniejsza niż 60 kN -Zasięg ramienia koparkowego od przegubu na poziomie podłoża nie mniejszy niż 6500 mm -Wysokość ładowania łyżką koparki nie mniejsza niż 4500 mm -Łyżka do kopania o szerokości co najmniej 600 mm oraz łyżka skarpowa o szerokości co najmniej 1500 mm -Manualna skrzynia biegów -Sterowanie osprzętem ładowarkowym oraz koparkowym za pomocą dźwigni -Wspomaganie układu kierowniczego -Napęd 4x4 z mechaniczną blokadą tylnego mostu. -Koła przednie min. 20-calowe -Koła tylne min. 26-calowe -Łyżka ładowarki wieloczynnościowa, otwierana hydraulicznie o pojemności nie mniejszej niż 1,00 m3 i udźwigu na maksymalnej wysokości nie mniejszym niż 3000 kg -Automatyczne poziomowanie łyżki ładowarki -Widły do palet zamontowane na łyżce ładowarki -12 V instalacja elektryczna -Radio i głośniki -Wyłącznik masy -Układ hydrauliczny z pompą wielotłoczkową o zmiennym wydatku -Dźwiękowy sygnalizator jazdy do tyłu -Pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 150 L -Min. 4 lampy robocze z tyłu i z przodu maszyny -Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie -Na dachu zamontowane obrotowe pomarańczowe światło stroboskopowe -Nakładki podpór stabilizacyjnych -Urządzenie musi posiadać certyfikat CE -Urządzenie musi posiadać apteczkę, trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę, zestaw narzędzi szybkozłącze ramienia koparkowego -Dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi dostarczonej maszyny dla minimum czterech operatorów na placu firmy zamawiającej w dniu jej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas podjęcia czynności serwisowych - 5
- 3. Długośc okresu gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostarczeniu ścinarki poboczy dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Odolionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścinarka musi posiadać parametry równoważne lub wyższe w odniesieniu do poniższych: rok produkcji 2016 -Rodzaj: traktorowa ślimakowa lub równoważna - Napęd podzespołów: hydrauliczny z własnego niezależnego układu hydraulicznego zasilanego z wałka odbioru mocy ciągnika lub równoważny -Sterowanie pracą: z kabiny ciągnika elektrohydrauliczne lub równoważne -Przyrząd ścinający: talerz odcinający i frez ślimakowy z wymiennymi nożami lub równoważne -Maksymalna szerokość robocza: co najmniej 1200 mm -Prędkość robocza: ok. 300 ÷ 1600 m/h -Głębokość ścinania maksymalna: co najmniej 120 mm regulowana bezstopniowo -Teoretyczna maksymalna wydajność ścinania: co najmniej 100 m3 / godz. -Taśmociąg do transportu ściętego materiału na skrzynię ładunkową jadącą przed traktorem ze ścinarką. -Długość taśmociągu co najmniej 5 metrów -Regulacja odległości wyrzutu ściętego materiału z taśmociągu. -Ścinarka wyposażona w licznik motogodzin -Ścinarka wyposażona w tylną szczotkę walcową zamiatającą nawierzchnię asfaltową przy poboczu lub równoważną -Ścinarka dostosowana do współpracy z ciągnikiem o mocy co najmniej 140 KM wyposażonym w przekładnię biegów pełzających (możliwość jazdy z prędkością od 300÷350 m/h). Dodatkowe wymagania dotyczące ścinarki : - Koszt profesjonalnego dostosowania ścinarki i montażu na ciągniku w warsztatach Wykonawcy, ( maszyna przygotowana do pracy) - Koszt transportu ciągnika z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy oraz koszt transportu ciągnika i ścinarki z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, - Dojazd serwisu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, rozruch maszyny, szkolenie operatorów z wydaniem uprawnień do obsługi ścinarki dla min. czterech operatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. czas podjęcia czynności serwisowych - 5
- 3. długość gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostarczeniu rębaka do gałęzi dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Odolionie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rębak do gałęzi musi posiadać parametry równoważne lub wyższe w odniesieniu do poniższych: - rok produkcji 2016, - średnica rozdrabnianych gałęzi do 160 mm, - sposób podawania - podajnik hydrauliczny wyposażony w wałki hydrauliczne, - typ silnika - diesel czterosuwowy , - moc silnika min. 30 kM, - rozruch elektryczny , - wyposażony w licznik motogodzin, - możliwość holowania przez samochód dostawczy ( zaczep kulowy ) lub ciężarowy oraz ciągnik rolniczy z przyczepą ( zaczep oczkowy ), - możliwość regulacji wysokości wyrzucania zrębka oraz regulacji obrotu rury wylotowej o 360 o, - rębak musi być wyposażony w hamulec najazdowy oraz postojowy, - szkolenie operatorów z wydaniem uprawnień do obsługi rębaka dla min. sześciu pracowników na operatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. czas podjęcia czynności serwisowych - 5
- 3. długość okresu gwarancji - 15
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.