eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul.Podgórnej 5, w ilości 26 400 sztuk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Zielona Góra: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul.Podgórnej 5, w ilości 26 400 sztuk.
Numer ogłoszenia: 68204 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527575, fax 068 4527500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul.Podgórnej 5, w ilości 26 400 sztuk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul.Podgórnej 5, w ilości 26 400 sztuk.Tablice rejestracyjne muszą posiadać certyfikat zgodności wydany przez Instytut Transportu Samochodowego. Określenie ilości przedmiotu zamówienia (tablice rejestracyjne w sztukach): 1. tablice samochodowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe i badawcze) - 26 000 sztuk;2. tablice motocyklowe (zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe, indywidualne) - 200 sztuk;3. tablice motorowerowe (zwyczajne, tymczasowe) - 200 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz którzy spełniają następujące warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.2. Ocena spełnienia warunkó stawianych wykonawcom bedzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. 3. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia:a) podpisane oswiadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 pkt. oraz art. 24 pkt. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skłądania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,f) zezwolenie właściwego Wojewody lub Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, g) certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych wydany przez Instytut Transportu Samochodowego, h) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakie może żadać zamawiajacy od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605). Dokumenty sporządzone w jezyku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnosć z oryginałem przez wykonawcę. Oświadczenia należy złożyć w formie oryginału podpisanego przez wykonawcę. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm w/w dokumenty składa każdy z wykonawców oddzielnie. Ponadto od wykonawców występujących wspólnie wymagana jest prawidłowo sporządzona umowa ( np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, w pokoju nr 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra ,Biuro Obsługi Klienta pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.