eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaŚwiadczenie usługi polegającej na druku i dostawie publikacji w wersji papierowej oraz dostarczeniu wersji elektronicznej publikacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Hajnówka: Świadczenie usługi polegającej na druku i dostawie publikacji w wersji papierowej oraz dostarczeniu wersji elektronicznej publikacji
Numer ogłoszenia: 68208 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, faks 085 6824220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiat.hajnowka.pl; www.puszczailudzie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na druku i dostawie publikacji w wersji papierowej oraz dostarczeniu wersji elektronicznej publikacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji w wersji papierowej Mapa turystyczna Regionu Puszczy Białowieskiej, Wydawnictwa książkowego dla dzieci i młodzieży Poradnik młodego miłośnika Puszczy Białowieskiej, Folderu o trasach Nordic Walking Kraina Puszczy i Żubra, Informatora Turystycznego Region Puszczy Białowieskiej (w 3 wersjach językowych: polski, angielski i niemiecki), Folderu Szlaki rowerowe w regionie Puszczy Białowieskiej oraz dostarczenie wersji elektronicznej publikacji realizowanych w ramach projektu Platforma współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju rejonu Puszczy Białowieskiej, zgodnie z opisem przedstawionym w Załączniku nr 2 do SIWZ - stanowiącym opis przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony umowy, a w szczególności: a) aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, itp., b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie, d) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, e) z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. f) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. h) udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl; www.puszczailudzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. Zina 1, 17-200 Hajnówka, Wydział Promocji i Rozwoju pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. Zina 1, 17-200 Hajnówka, sekretariat pok. nr 19 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działanie 5.4 Kształtowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie środowiska, w tym różnorodności biologicznej oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mapa turystyczna Regionu Puszczy Białowieskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) specyfikacja mapy: - format: B1, - obróbka introligatorska - mapa składana do rozmiaru ok.210mm x 120mm, - druk dwustronny full kolor CMYK 4+4, - papier mapowy G-print, gramatura min.115g/m2, - skala: 1:85000 lub zbliżona, - mapa zgodna z GPS - współrzędne geograficzne w układzie WGS 84, - podkład topograficzny, - przygotowanie projektu graficznego, - korekta graficzna, korekta stylistyczna i redakcyjna, - skład komputerowy, - wykonanie tłumaczenia mapy na język angielski 2) treść mapy: A. Awers mapy: a) legenda w języku polskim i angielskim zawierająca w szczególności: - skalę liczbową i podziałkę liniową, - oznaczenie terenu: zabudowany, las, łąka, itp., - granice administracyjne miast, gmin, powiatów, - granice obszaru Natura 2000, - drogi: krajowe, wojewódzkie, powiatowe, utwardzone, główne dukty leśne, - linie kolejowe, stacje kolejowe, - obiekty przyrodnicze: obszary leśne, parki narodowe, rezerwaty przyrody, pomniki przyrody, punkty widokowe, rzeki, zbiorniki wodne (z nazwami głównych rzek i akwenów), - zabytkowe budowle: obiekty budownictwa sakralnego i inne zabytki, zabytkowe cmentarze, inne miejsca o wartości historycznej, - obiekty turystyczne: piesze, rowerowe, kajakowe (dogodne miejsca do wodowana kajaków), dydaktyczne, trasy Nordic Walking, - oznaczenie: policji, szpitala, poczty, stacji paliw, punktów informacji turystycznej, Urzędów Gmin, Miast i Starostwa. b) mapa obszaru z ramką mapy i siatką współrzędnych geograficznych wraz z wartościami współrzędnych. B) Rewers mapy: - okładka przód i tył ze zdjęciami, projekt graficzny przedstawiony do akceptacji Zamawiającego, - informacje o Zamawiającym wraz z danymi teleadresowymi, logotypy i informacja o finansowaniu - informacje o regionie: historia, przyroda i dziedzictwo kulturowe, - informacje o możliwości zwiedzania Białowieskiego Parku Narodowego, - informacja o zasadach zachowania się w Puszczy Białowieskiej, - opisy krajoznawcze, podstawowe informacje turystyczne: noclegi, stowarzyszenia agroturystyczne, informacja turystyczna i usługi turystyczne. Dokumenty tekstowe w pliku Word oraz zdjęcia Zamawiający przekaże wykonawcy drogą elektroniczną, bądź na płycie CD..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydawnictwo książkowe dla dzieci i młodzieży Poradnik młodego miłośnika Puszczy Białowieskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - liczba stron: 56, - format B5, - oprawa: twarda, szyta po dłuższym boku, - papier: okładka: tektura 2,5 mm, oklejka 4+0, kreda mat 135g/m2+folia mat+lakier UV, punktowo, wyklejka 4+4, offset 140g/m2; środek: 170g/m2, papier kreda mat, druk dwustronny 4+4, - korekta spisu treści, - tekst poradnika zostanie przekazany Wykonawcy na płycie CD w formacie EPS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Terin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Folder o trasach Nordic Walking Park Kraina Puszczy i Żubra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - format A5 - ilość stron-40+okładka=44 - środek: papier kreda matowa, gramatura min.150g/m2, CMYK 4+4, dwustronny, - okładka: papier kreda dwustronnie matowa, gramatura min: 250g/m2, CMYK 4+4, folia błyszcząca, - grzbiet na spirali (kolor zielony) po dłuższym boku, - tekst folderu zostanie przekazany Wykonawcy na płycie CD w formacie AI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Informator turystyczny Region Puszczy Białowieskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 38 stron + okładka, - format pionowy o wymiarach 29,5 cm x 14,2 cm, - grzbiet szyty zeszytowo po długim boku, - środek: papier gramatura 170 g/m2, druk dwustronny, pełno kolorowy 4+4, - okładka gramatura 250 g/m2 folia matowa, lakier punktowy UV, - korekta graficzna, korekta stylistyczna i redakcyjna, - tekst informatora zostanie przekazany Wykonawcy na płycie CD w formacie INDD - Wykonawca wprowadzi poprawki do tekstu zgłoszone przez Zamawiającego - Jednocześnie z dostarczeniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże ostateczny projekt materiałów, stanowiący przedmiot zamówienia, w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD zawierającym: -pliki w wersji przygotowanej bezpośrednio do druku w formacie PDF - pliki w formie edytowalnej zapisane w formacie CDR Płyta powinna posiadać nalepkę informującą o zawartości płyty oraz zawierać logotypy wariantu podstawowego, tj. emblemat UE, odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, logo POIiŚ, hasło promocyjne, informację: Materiał bezpłatny oraz logotyp Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (rozmieszczenie logotypów do uzgodnienia z Zamawiającym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Folder Szlaki rowerowe w regionie Puszczy Białowieskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 48 stron + okładka, - format B5 składany po dłuższym boku, - grzbiet na spiralce (kolor zielony) po dłuższym boku, - papier gramatura 200 g/m2, - okładka B4 do B5 składana na pół, kreda matowa gramatura 250 g/m2, na okładce wewnętrznej mapa powiatu B4, folia matowa + lakier punktowy UV połysk, - druk dwustronny, pełno kolorowy 4+4, - projekt folderu zostanie przekazany Wykonawcy na płycie CD w formacie CDR - korekta graficzna, korekta stylistyczna i redakcyjna, - Wykonawca wprowadzi poprawki do tekstu zgłoszone przez Zamawiającego - Jednocześnie z dostarczeniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże ostateczny projekt materiałów, stanowiący przedmiot zamówienia, w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD zawierającym: -pliki w wersji przygotowanej bezpośrednio do druku w formacie PDF - pliki w formie edytowalnej zapisane w formacie CDR Płyta powinna posiadać nalepkę informującą o zawartości płyty oraz zawierać logotypy wariantu podstawowego, tj. emblemat UE, odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, logo POIiŚ, hasło promocyjne, informację: Materiał bezpłatny oraz logotyp Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (rozmieszczenie logotypów do uzgodnienia z Zamawiającym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.