eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoRemont sanitariatów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Jaworzno: Remont sanitariatów.
Numer ogłoszenia: 68265 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont sanitariatów w pomieszczeniach nr 29 i nr 43 o powierzchni 26m2, w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Jaworznie przy ul. Inwalidów Wojennych 16, polegający między innymi na przebudowie ścianek działowych, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, wymianie posadzek, okładzin ściennych i instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z białym montażem, instalacji elektrycznej, grzejników oraz na wykonaniu wentylacji i robót malarskich, zgodnie z : 1) Przedmiarem robót wraz z rysunkiem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wszystkie określenia i nazwy materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej nie są wiążące dla Wykonawcy, a służą jedynie do określenia parametrów użytych materiałów i urządzeń. 3. Termin realizacji: - rozpoczęcie robót do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, - zakończenie robót w terminie do 40 dni od daty rozpoczęcia robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1200,00PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej kompleksowy remont sanitariatów o wartości minimum 55.000,00 zł brutto, oraz załączy dokument potwierdzający, że powyższa robota budowlana została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami : 1) posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, 2) posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru, 3) pozostałymi osobami, które będą wykonywały przedmiot zamówienia, posiadającymi wszelkie, wymagane przepisami prawa, niezbędne kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym przynajmniej jedną osobą wykonująca przedmiot zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji z wpisem uprawniającym do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z wykonawcą, które mogą dotyczyć: 1. terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego oraz złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, 2) wystąpienie przeszkód i utrudnień formalnoprawnych, nie wynikających z przyczyn leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy, 2. wynagrodzenia umownego, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9b, III piętro, pok. 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.