Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-31
Wieluń: Przebudowa części basenowej budynku oraz przebudowa systemu filtracji i uzdatniania wody basenowej wraz z montażem urządzeń do hydromasażu, dozujących chemię basenową, zbiornika przelewowego, wymianą złóż filtracyjnych a także remont instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji układów kontrolno-pomiarowych, pomieszczeń technicznych związanych z technologią wody i samej hali basenowej w obiekcie istniejącej pływalni w Wieluńskim Ośrodku Sportu i Rekreacji.
Numer ogłoszenia: 68323 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wieluński Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Wojska Polskiego 38, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8404402, faks 043 8404402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wosir.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części basenowej budynku oraz przebudowa systemu filtracji i uzdatniania wody basenowej wraz z montażem urządzeń do hydromasażu, dozujących chemię basenową, zbiornika przelewowego, wymianą złóż filtracyjnych a także remont instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji układów kontrolno-pomiarowych, pomieszczeń technicznych związanych z technologią wody i samej hali basenowej w obiekcie istniejącej pływalni w Wieluńskim Ośrodku Sportu i Rekreacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie płyty żelbetowej z miejscem na wannę z hydromasażem oraz dwoma włazami rewizyjnymi. 2. Wykonanie schodów żelbetowych z poziomu plaży na płytę żelbetową wraz z balustradą. 3. Montaż wanny do hydromasażu -1 szt. wraz z filtrem ciśnieniowym -1 szt. Wanna do hydromasażu: oddzielny system masażu wodnego i powietrznego, oświetlenie podwodne, sterowanie pneumatyczne, uchwyt ze stali nierdzewnej, antypoślizgowe schody i dno, kratka przelewowa, liczba miejsc siedzących: 4-5, objętość wody: ok. 1100 l. Wymiar maksymalny niecki O 222 x 79 cm. 4. Montaż zbiorników retencyjnych z PP fabrykowanych na miejscu wraz z urządzeniami oraz modernizacja koryt przelewowych wody z basenu do zbiornika przelewowego -50 mb. 5. Montaż pomp obiegowych: basen rekreacyjny - 2 szt., wanna hydromasażu- 2 szt. 6. Montaż złóż filtracyjnych. Pośpieszne filtry ciśnieniowe posiadające żwirowe złoże filtracyjne: dla basenu rekreacyjnego: o wysokości 1.2 m. Ilość filtrów: 3, średnica: 2000 mm, obudowa: z istniejących filtrów -stalowa., dla wanny hydromasażu: o wysokości 1.2 m. Ilość filtrów: 1, średnica: 1200 mm, prędkość filtracji: 30 m3/h. 7. Montaż urządzeń dozujących chemię basenową. Urządzenia dozujące chemię basenową dla basenu rekreacyjnego i wanny hydromasażu: stacja dozowania koagulantu, stacja dozowania korektora pH, stacja dozowania podchlorynu sodu. Każdy układ należy wyposażyć w szafę zasilająco-sterującą SZU. 8. Remont instalacji wodno-kanalizacyjnych. Przewody wody technologicznej wykonać z rur PVC-U łączonych za pomocą klejenia. Instalacja musi być przystosowana do pracy przy ciśnieniu nominalnym co najmniej 4 bar. Wszystkie elementy instalacji, które będą miały bezpośredni kontakt z wodą cyrkulacyjną mają być odporne na działanie chloru. Odpływ syfonowany lub studzienka oraz kratka ściekowa w pomieszczeniu technicznym do zrzutu wody popłucznej. Kratka ściekowa i podejście syfonowane w podwanniu. Przyłącze wody 3/4 cala z rejestrowanym wodomierzem i odgałęzieniem do pobierania próbek wody. 9. Remont instalacji układów kontrolno-pomiarowych. Urządzenia kontrolno-pomiarowe do pomiaru parametrów chemicznych wody basenowej: pomiar stężenia wolnego chloru, odczynu pH oraz wartości potencjału Redox -2 szt. Montaż pomp wirowych jedno- i wielostopniowych o układzie poziomym lub pionowym, zalewanych i samozasysających do wody zimnej lub gorącej, czystej lub zanieczyszczonej, o napędzie elektrycznym, o masie 0,05 t -6 kpl. 10. Remont pomieszczeń technicznych związanych z technologią wody i samą halą basenową. Naprawa posadzki cementowej -150 m2. Zerwanie istniejących płytek ceramicznych -400 m2. Wykonanie nowej posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych na zaprawie klejowej -400 m2..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody 43.32.41.00 - Urządzenia do basenów kąpielowych 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu minimum jednej roboty budowlanej polegającej przebudowie systemu filtracji i uzdatniania wody basenowej oraz obejmującej montaż wanny do hydromasażu o wartości min. 300 000 zł z VAT.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami mającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia pozostających w zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 8. -Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Brak dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Kserokopie dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez podmiot użyczający swoich zasobów. Uwaga: Wykonawca, który samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie ma obowiązku przedkładania ww. zobowiązania w przypadku realizacji zamówienia przy udziale Podwykonawcy. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia, biorących udział w realizacji zamówienia jako Podwykonawca, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty w odniesieniu do tych podmiotów: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ w formie oryginału sporządzonego i podpisanego przez podmiot zobowiązany; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot zobowiązany.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin gwarancji - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, b) niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji); 2) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy; 3) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty; 4) Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 2. Wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: 1) przekazania terenu budowy; 2) przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami, do których Zamawiający jest zobowiązany); 3) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji; 4) zapewnienia możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych nie objętych umową; 6) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie; 7) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu, lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3. Wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia robót przez Zamawiającego; 2) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych; 3) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego; 4) siły wyższej. 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli Zamawiający udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 6. Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. Zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o iloczyn ilości robót niewykonanych i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 7. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz za zgodą Zamawiającego może zmienić Podwykonawcę, powierzyć wykonanie lub zmienić część zakresu wykonywania umowy Podwykonawcy. 8. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 9. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wosir.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieluński Ośrodek Sportu i Rekreacji
98-300 Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 13:00, miejsce: Wieluński Ośrodek Sportu i Rekreacji 98-300 Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Doposażenie dla zawodu Mechanik pojazdów samochodowych oraz Kierowca - Mechanik w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Doposażenie pracowni dla zawodu TI i TGiP - w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji".
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury Teatru Lalek Guliwer w Warszawie.
- Termomodernizacja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepeł.
- Budowa klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Budowa szlaku pieszo-rowerowego historycznym Traktem Kaliskim
- Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie
- "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Bukowiec i Sątopy"
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.