Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-26
Warszawa: Na dostawę wyrobów medycznych określonych w 18 pakietach.
Numer ogłoszenia: 68354 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę wyrobów medycznych określonych w 18 pakietach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobów medycznych określonych w 18 pakietach: - Pakiet Nr 1 - Przyrząd do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek, zgłębniki i zestawy do żywienia; - Pakiet nr 2 - Nawilżacze z wodą; - Pakiet nr 3 - Papiery rejestracyjne / termiczne, inne wyroby medyczne; - Pakiet nr 4 - Wkłady do strzykawek automatycznych.; - Pakiet nr 5 - Akcesoria do diatermi; - Pakiet nr 6 - Ostrza do strzygarki; - Pakiet nr 7 - Rękawice diagnostyczne; - Pakiet nr 8 - Maski chirurgiczne; - Pakiet nr 9 - Akcesoria do aparatury; - Pakiet nr 10 - Rękawice sterylne bezpudrowe; - Pakiet nr 11- Zestaw do zaciskania naczyń, opaski do rurek tracheostomijnych; - Pakiet nr 12 - Wyroby medyczne z fizeliny; - Pakiet nr 13 - Strzykawki do gazometrii; - Pakiet nr 14 - Filtry przeciwbakteryjne i hydrofobowe; - Pakiet nr 15 - Przedłużacze do pomp infuzyjnych; - Pakiet nr 16 - Filtr bakteryjny do myjni- dezynfektora endoskopów giętkich; - Pakiet nr 17 - Poszerzadła przełykowe i prowadnice; - Pakiet nr 18 - Kominki z filtrami przeznaczone do pracy na wirówce cytologicznej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2, 22.99.33.00-0, 33.14.16.20-2, 33.19.10.00-5, 33.17.11.10-3, 33.17.20.00-6, 33.14.14.20-0, 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.16.42-2, 33.19.42.00-8, 33.19.25.00-7, 33.16.80.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca powinien dołączyć do oferty: 1. dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, że przedmiot zamówienia nie podlega ustawie o wyrobach medycznych. (dotyczy Pakietu nr 17) 2. folder/ulotkę informacyjną produktu zawierającą informację o przedmiocie zamówienia. (dotyczy Pakietu nr 8) 3. próbki oferowanego przedmiotu wymienionego w: - Pakiecie nr 1: poz.1,2,3- po 1 sztuce; - Pakiecie nr 2: 1 sztuka; - Pakiecie nr 3: poz.1,8, 10,11 - po 1 sztuce; - Pakiecie nr 4: poz.1- 1 sztuka; - Pakiecie nr 6: 5 sztuk; - Pakiecie nr 7: poz.3- 1 opakowanie; - Pakiecie nr 8: 5 sztuk; - Pakiecie nr 10: poz.4 - 3 pary; - Pakiecie nr 11: poz.1,2- po 1 sztuce; - Pakiecie nr 12: poz.1,2- po 3 sztuki rozmiar M; do poz. 3 - 1 sztuka; - Pakiecie nr 13: 3 sztuki; - Pakiecie nr 15: poz.3,4- po 1 sztuce;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§2ust.3.Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. §2ust.4.Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu. §2ust.5.Wykonawca oświadcza, że zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływ na cenę towaru, a tym samym skutki wynikające z takich zmian Wykonawca poniesie we własnym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Pakiet Nr 1 - Przyrząd do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek, zgłębniki i zestawy do żywienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Przyrząd sterylny do wielokrotnego pobierania lub wstrzykiwania płynów do / z fiolek i butelek. szt. 30000 -2. Zgłębnik do żywienia dożołądkowego lub dojelitowego. kpl. 100 -3. Zgłębnik gastrostomijny balonowy. szt. 10 -4. Zestaw do żywienia dojelitowego metodą metoda grawitacyjną, slużący do połączenia worka z dietą. kpl. 400 -5. Zestaw do żywienia dojelitowego metoda grawitacyjna, slużący do połączenia butelki z dietą. kpl. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Pakiet nr 2 - Nawilżacze z wodą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawilżacze z wodą, szt. 8000..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Pakiet nr 3 - Papiery rejestracyjne / termiczne, inne wyroby medyczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Papier termiczny do wideo printera Mitsubishi. szt 600 -2. Papier Ekg, bezpyłowy. szt 100 -3. Papier Ekg. szt 10 -4. Papier termoczuły, bezpyłowy. szt 10 -5. Papier termoczuły, bezpyłowy. szt 10 -6. Papier do defibrylatora. szt 50 -7. Żel do EKG. szt 150 -8. Żel do USG. szt 500 -9. Łącznik schodkowy. szt 800 -10. Staza gumowa lateksowa. szt 200 -11. Staza automatyczna. szt 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.33.00-0, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - Pakiet nr 4 - Wkłady do strzykawek automatycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej. szt 220 -2. Jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej. szt 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Pakiet nr 5 - Akcesoria do diatermi:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Uchwyt elektrod monopolarnych. szt. 20 -2. Kabel do uchwytu elektrod. szt. 25 -3. Elektroda neutralna. szt. 12 -4. Elektroda monopol arna. szt. 40 -5. Przedłużka monopol arna. szt. 20 -6. Pinceta bipolarna. szt. 2 -7. Pinceta bipolarna. szt. 2 -8. Bipolarny kabel przyłączeniowy. szt 2 -9. Aplikator APC. szt. 4 -10. Aplikator APC. szt. 15 -11. Aplikator APC. szt. 10 -12. Elektroda neutralna. szt. 250 -13. Kabel przyłączeniowy. szt 4 -14. Przewód wielorazowy. szt 4 -15. Końcówka do elektrody czynnej. szt 20 -16. Elektroda haczykowa. szt 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Pakiet nr 6 - Ostrza do strzygarki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do strzygarki, szt. 2000:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - Pakiet nr 7 - Rękawice diagnostyczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice bezpudrowe diagnostyczne, lateksowe. -1. - rozmiar S op 100 -2. - rozmiar M op 800 -3. - rozmiar L op 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Pakiet nr 8 - Maski chirurgiczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski chirurgiczne, szt. 2500..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: - Pakiet nr 9 - Akcesoria do aparatury..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Czujnik przepływu. op. 10 -2. Linia próbkująca, do monitorowania CO2. op 70 -4. Pułąpka wodna. szt. 40 -5. Adapter do pułapki wodnej. szt. 10 -6. Zestaw filtrów p/kurzowych. op. 4 -7. Filtr antybakteryjny . op 20 -8. Worek oddechowy do aparatu do znieczulania. szt. 10 -9. Wapno absorpcyjne. op. 150 -10. Pojemnik na wapno. szt. 4 -11. Wkład absorbera, do układu pacjenta. szt. 4 -12. Elektroda tlenowa. szt. 20 -13. Łącznik do układu oddechowego. szt. 4 000 -14. Maski anestezjologiczne. szt. 400 -15. Układ oddechowy. szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: - Pakiet nr 10 - Rękawice sterylne bezpudrowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne. -1. rozmiar 6 para 2 400 -2. rozmiar 6,5 para 4 800 -3. rozmiar 7 para 12 000 -4. rozmiar 7,5 para 10 800 -5. rozmiar 8 para 10 800 -6. Rękawice chirurgiczne. para 1 800 -7. Rękawice chirurgiczne. para 2 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: - Pakiet nr 11- Zestaw do zaciskania naczyń, opaski do rurek tracheostomijnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Zestaw do zaciskania naczyń. op. 15 -2. Opaska do mocowania rurek tracheotomijnych. szt 1 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: - Pakiet nr 12 - Wyroby medyczne z fizeliny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Ubranie chirurgiczne - bluza. szt. 3 500 -2. Ubranie chirurgiczne - spodnie. szt. 3500 -3. Podkład celulozowy. szt. 1 000 -4. Maska chirurgiczna. szt. 2 000 -5. Ochraniacze na buty. szt. 20000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: - Pakiet nr 13 - Strzykawki do gazometrii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki do gazometrii, szt. 30 000..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: - Pakiet nr 14 - Filtry przeciwbakteryjne i hydrofobowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry przeciwbakteryjne i hydrofobowe, szt. 400..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: - Pakiet nr 15 - Przedłużacze do pomp infuzyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Przedłużacze do pomp infuzyjnych. szt 12 000 -2. Przedłużacze do pomp infuzyjnych. szt 8 000 -3. Przedłużacze do pomp infuzyjnych. szt 15 000 -4. Przedłużacze do pomp infuzyjnych. szt 3 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: - Pakiet nr 16 - Filtr bakteryjny do myjni- dezynfektora endoskopów giętkich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteryjny do myjni- dezynfektora endoskopów giętkich, szt. 24..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: - Pakiet nr 17 - Poszerzadła przełykowe i prowadnice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Poszerzadła przełykowe. szt 6 -2. Prowadnice. szt 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: - Pakiet nr 18 - Kominki z filtrami przeznaczone do pracy na wirówce cytologicznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kominki z filtrami przeznaczone do pracy na wirówce cytologicznej, op. 8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Zakup aparatów do badań endoskopowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Zakup i dostawę medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Endoskopii i Bloku Operacyjnego SP ZOZ w Hajnówce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.