Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Rzeszów: Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej na temat bezpiecznej pracy w kraju i za granicą
Numer ogłoszenia: 68369 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie , ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej na temat bezpiecznej pracy w kraju i za granicą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej na temat bezpiecznej pracy w kraju i za granicą. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Opracowanie hasła i kreacji kampanii informacyjno - promocyjnej (z wykorzystaniem np. rysunków, grafik, lektorów, zdjęć wykonanych przez Wykonawcę) dla wskazanej grupy docelowej w różnych formatach, dostosowanych do wybranych nośników oraz mediów. 2.2 Przygotowanie artykułu informacyjnego w ilości 4 sztuk. Przygotowanie graficzne i dostosowanie do wymiarów i potrzeb prasy - artykułów informacyjnych w ilości 4 sztuk. Treść informacji do zamieszczenia zostanie przekazana przez Zamawiającego. 2.3 Publikacja artykułu informacyjnego w wymiarze min. 200 cm2 i ilości 4 sztuk. Publikacja artykułów w prasie codziennej obejmującej zasięgiem całe województwo podkarpackie o nakładzie min. 28 tys. egzemplarzy, w dziale poświęconym pracy. Terminy publikacji każdorazowo muszą być uzgadniane z Zamawiającym. 2.4 Przygotowanie i emisja ogłoszenia na 1 ekranie w Rzeszowie przy ul. Cieplińskiego w okresie 21 dni (3 tygodni), długość emisji ogłoszenia 7,5 sekundy, częstotliwość emisji co 10 minut. 2.5 Przygotowanie projektu i produkcja spotu radiowego do 30 sekund. Przygotowanie co najmniej 2 projektów spotu radiowego o czasie trwania do 30 sekund i produkcja spotu wg wybranego projektu i uwag Zamawiającego. 2.6 Emisja spotu do 30 sekund na antenie radiowej. Emisja spotu do 30 sekund na antenie radia o zasięgu obejmującym całe województwo podkarpackie w ilości 40 emisji, w okresie 21 dni (3 tygodni). Terminy i pory emisji każdorazowo muszą być uzgadniane z Zamawiającym. 2.7 Przygotowanie banneru internetowego promującego kampanię. Belka o wielkości min. 670 x 90 pikseli, w tym 4 odsłony - zmiany dotyczą wprowadzenia daty, miejsca i godziny organizowanego przez Zamawiającego spotkania informacyjnego. 2.8 Kampania internetowa w regionalnym portalu internetowym. Publikacja banneru - belki o wielkości min. 670 x 90 pikseli - na regionalnym internetowym portalu informacyjnym: a) emisja na podstronach: Rzeszów, Tarnobrzeg, Krosno i Przemyśl, b) emisja wybranego projektu, na odpowiedniej podstronie w terminie ustalonym z Zamawiającym, c) czas trwania emisji wybranego projektu na odpowiedniej podstronie: nie mniej niż 4, nie więcej niż 7 dni. Wymagania dotyczące regionalnego portalu internetowego - ilość odsłon min. 10 mln miesięcznie. 2.9 Opracowanie harmonogramu działań. 2.10 Zakup mediów wraz z nośnikami zgodnie z pkt 2.3, 2.4, 2.6, 2.8. 2.11 Realizacja kampanii (produkcja, obsługa techniczna, emisja, publikacja). 2.12 Przedstawienie raportu końcowego z przeprowadzonej kampanii oraz przekazanie go Zamawiającemu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub złożonych w ofercie dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty, musi być złożone/y w formie pisemnej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca złoży w ofercie w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup-rzeszow.e-zet.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-552
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie,
ul. płk. L. Lisa - Kuli 20,
35-025 Rzeszów,
pokój nr 102, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. płk. L. Lisa - Kuli 20, 35-025 Rzeszów. Kancelaria na parterze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w całości wraz z przekazaniem raportu końcowego w formie papierowej i elektronicznej był wykonany w terminie do 35 dni (5 tygodni) od daty zawarcia umowy. 2. Czas trwania kampanii informacyjno - promocyjnej: 21 dni (3 tygodnie) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - preferowany termin 7 - 27 maja 2012 r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zaprojektowanie i budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie woj. podkarpackiego z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Budowa zadaszenia do przechowywania sprzętu do zimowego utrzymania dróg na RDW Mielec
- ,,Zaprojektowanie i wykonanie robót montażowych instalacji klimatyzacji budynku przychodni przy ul. Warzywnej 3 w Rzeszowie"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych na terenie województwa mazowieckiego
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych w środkach transportu miejskiego na terenie województwa mazowieckiego
- Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu skierowana do młodzieży
- Prowadzenie kampanii reklamowych w sieciach społecznościowych, w systemie Google Ads oraz w systemie reklamy programatycznej dla Termy Maltańskie Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.