Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Bukowina Tatrzańska: Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia ulic oraz budynków gminnych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska.
Numer ogłoszenia: 68384 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Długa 144, 34-530 Bukowina Tatrzańska, woj. małopolskie, tel. 018 20-77-202 w. 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.bukowinatatrzanska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia ulic oraz budynków gminnych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia ulic oraz budynków gminnych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska. Dostawa energii do zasilania punktów oświetlenia ulicznego, a także budynków gminnych rozmieszczonych granicach Gminy Bukowina Tatrzańska - 77 punkty zasilania. Codzienna (sekwencyjna) dostawa energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50Hz z dopuszczalnymi odchyleniami określonymi w ustawie prawo energetyczne (waz z rozporządzeniami wykonawczymi), o jakości spełniającej wymagania producentów opraw oświetleniowych, Przepisów Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych przy zachowaniu Przepisów Budowy Urządzeń Elektrycznych, przepisów BHP i aktualnych Polskich Norm. Czas dostawy: 1) Do oświetlenia ulicznego w czasie zmiennym od zmierzchu do świtu . 2) Do budynków gminnych przez całą dobę. Taryfy: 1. C11 - 7 punktów 2. C12a - 1 3. C12b - 66 4. G11 - 2 5. C21 - 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.21.00.00 - Przesył gazu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokument rejestracyjny firmy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na dokładnym sprawdzeniu aktualności dostarczonego dokumentu oraz jego części merytorycznej , a w przypadku dołączenia kserokopii także potwierdzenia za zgodność z oryginałem.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu Należy złożyć oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, na druku stanowiącym załącznik nr 2. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu treści oświadczenia, podpisu pod nim, a także daty jego wystawienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu Należy złożyć oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, na druku stanowiącym załącznik nr 2. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu treści oświadczenia, podpisu pod nim, a także daty jego wystawienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.bukowinatatrzanska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bukowina Tatrzańska
Długa 144
34-530 Bukowina Tatrzańska
pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bukowina Tatrzańska Długa 144 34-530 Bukowina Tatrzańska pok. nr 4 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NISKU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Zakup energii elektrycznej
- ZAOPATRZENI E OBIEKTÓW GMINY KOLONONOWSKIE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W PALIWO GAZOWE NA ROK 2026
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Lubaczowie i Przeworsku
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.