eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogrodziec › Kontynuacja budowy oświetlenia drogowego w miejscowościach Wykroty, Zebrzydowa - Parzyce, Nowogrodziec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Nowogrodziec: Kontynuacja budowy oświetlenia drogowego w miejscowościach Wykroty, Zebrzydowa - Parzyce, Nowogrodziec
Numer ogłoszenia: 68416 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7380660, faks 75 7316416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja budowy oświetlenia drogowego w miejscowościach Wykroty, Zebrzydowa - Parzyce, Nowogrodziec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kontynuacja budowy oświetlenia drogowego w miejscowościach Wykroty, Zebrzydowa - Parzyce, Nowogrodziec. Przedmiot zamówienia składa się z czterech zadań: Zadanie nr 1: Kontynuacja budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Zebrzydowa - Parzyce - droga krajowa Nr 4 w tym: - roboty ziemne -kopanie rowów i zasypanie rowów 0,4x 0,7 dł. 1095m; - ułożenie w rowie uziomu -płaskownik 20x3 mm l = 1275 m; - ułożenie rur osłonowych fi 50 - 1150 mb; - przepust sterowany pod drogami - 20mb; - wciąganie do rur ochronnych kabli YAKY 4x25mm2 l= 1340 m; - szafka oświetleniowa z tablica SO 1szt; - zarobienie kabla 4-żyłowego -56 szt; - fundament prefabrykowany, montaż i stawianie słupów oświetleniowych wys. 8m - 26 szt; - montaż wysięgników, opraw sodowych 250 W - 26 szt; - wciąganie w słupy przewodów YDY 3x2,5mm2 - 260 m; - demontaż słupa ZN i szafki oświetleniowej szt 1; - demontaż wysięgników i opraw oświetleniowych - 3 szt; - rozebranie i odtworzenie nawierzchni, wycinka gałęzi - 20 szt; - zajęcie pasa drogowego- 1200 m; - pomiary i inwentaryzacja geodezyjna - 1 kpl. Zadanie nr 2: 1. Kontynuacja budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Wykroty ulica 22 Lipca w tym: - roboty ziemne - kopanie rowów i zasypanie rowów 0,4x 0,7 dł. 1115 m; - ułożenie w rowie uziomu -płaskownik 20x3 mm l = 1210 m; - ułożenie rur osłonowych fi 50 - 1185 mb; - wciąganie do rur ochronnych kabli YAKY 4 x 25 mm2 l= 1242 m; - szafka oświetleniowa z tablicą SO 1szt; - zarobienie kabla 4-żyłowego -46 szt; - fundament prefabrykowany, montaż i stawianie słupów oświetleniowych wys. 8 m - 22 szt; - montaż wysięgników, opraw sodowych 150 W - 22 szt; - wciąganie w słupy przewodów YDY 3 x;2,5 mm2 - 220 m; - demontaż słupa ZN i szafki oświetleniowej szt 1; - demontaż wysięgników i opraw oświetleniowych - 3 szt; - rozebranie i odtworzenie nawierzchni, wycinka gałęzi - 20 szt; - zajęcie pasa drogowego- 1200 m; - pomiary elektryczne i inwentaryzacja geodezyjna - 1 kpl . Zadanie nr 3: Kontynuacja budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Nowogrodziec ulica Bolesława Chrobrego w tym: - roboty ziemne -kopanie rowów i zasypanie rowów 0,4x 0,7 dł. 1050 m; - ułożenie w rowie uziomu -płaskownik 20x3 mm l = 1060 m; - ułożenie rur osłonowych fi 50 - 1050 mb; - przepust sterowany pod drogami - 20 mb; - wciąganie do rur ochronnych kabli YAKY 4x25 mm2 l= 1105 m; - zarobienie kabla 4-żyłowego - 40 szt; - fundament prefabrykowany, montaż i stawianie słupów oświetleniowych wys. 8 m - 20 szt; - montaż wysięgników, opraw sodowych 150 W - 20 szt; - wciąganie w słupy przewodów YDY 3 x 2,5 mm2 - 200 m; - demontaż wysięgników i opraw oświetleniowych - 3 szt; - rozebranie i odtworzenie nawierzchni, wycinka gałęzi - 10 szt; - zajęcie pasa drogowego- 1000 m; - pomiary elektryczne i inwentaryzacja geodezyjna - 1 kpl. Zadanie nr 4: Kontynuacja budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Nowogrodziec ulica Kaolinowa w tym: - roboty ziemne - kopanie rowów i zasypanie rowów 0,4 x 0,7 dł. 240 m; - ułożenie w rowie uziomu -płaskownik 20 x 3 mm l = 285 m; - ułożenie rur osłonowych fi 50 - 256 mb; - wciąganie do rur ochronnych kabli YAKY 4 x 25 mm2 l = 280 m; - szafka oświetleniowa z tablica SO 1szt; - zarobienie kabla 4-zyłowego -14 szt; - montaż ogranicznika przepięć na linii napowietrznej szt 3; - fundament prefabrykowany, montaż i stawianie słupów oświetleniowych wys. 8 m - 6 szt; - montaż wysięgników, opraw sodowych 150 W - 6 szt, - wciąganie w słupy przewodów YDY 3 x 2,5 mm2 - 60 m; - rozebranie i odtworzenie nawierzchni, wycinka gałęzi - 10 szt; - zajęcie pasa drogowego - 250 m; - pomiary i inwentaryzacja geodezyjna - 1 kpl. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia zniszczonych podczas prac nawierzchni chodników, ulic i poboczy drogowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający nie żąda żadnego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN brutto każda i polegające na budowie oświetlenia drogowego. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca złoży w ofercie wypełniony załącznik nr 3 do IDW (oryginał) Wykaz wykonanych robót (minimum 2 roboty na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN brutto każda i polegające na budowie oświetlenia drogowego) oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający nie żąda żadnego dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien zapewnić kierownika robót dysponującego odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi określonymi przepisami Prawa Budowlanego. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie wypełniony załącznik nr 4 do IDW (oryginał) oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczy kierownika robót).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł (przedmiotowa wartość podana przez Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu NBP na dzień otwarcia ofert) Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca złoży w ofercie opłaconą polisę na co najmniej 300 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na co najmniej 300 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (należy dołączyć do oferty oryginały pełnomocnictwa lub kopie poświadczone notarialnie), c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót. Kosztorysy ofertowe będą materiałem pomocniczym i nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi. - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotowej inwestycji w przypadku wstrzymania wykonania robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron umowy; - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane; - Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy istotna okoliczność, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowogrodziec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodźcu 59-730 Nowogrodziec ul. Rynek 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Punkcie Obsługi Interesanta Urząd Miejski w Nowogrodźcu 59-730 Nowogrodziec ul. Rynek 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.