To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68420 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Nowy Dwór Gdański: Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Gminę Nowy Dwór Gdański
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48102-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52470-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór Gdański, krajowy numer identyfikacyjny
17074789100000, ul.
ul. Wejhera
3,
82100
Nowy Dwór Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
552 472 401, faks
552 472 405, e-mail
urzad@miastonowydwor.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastonowydwor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Gminę Nowy Dwór Gdański
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr sprawy: ZP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zakres zamówienia: 1)koszenie trawników, zbieranie i zagospodarowanie zgrabionej trawy z powierzchni: a)trawniki - 37.751 m^2 b)parki - 18.618 m^2 c)osiedla - 10.036 m^2 2)utrzymanie terenów zielonych na cmentarzach mennonickich i przy ruinach zabytkowej śluzy w Marzęcinie (koszenie, grabienie, przycinka krzewów i odrostów drzew wraz z posprzątaniem terenu w dniu prac pielęgnacyjnych) - 27.378 m^2 3)zamiatanie ciągów komunikacyjnych i jezdni ze ściętej trawy natychmiast po każdorazowym koszeniu 4)bieżące sprzątanie terenów zielonych wymienionych w punkcie 1 z wszelkich nieczystości m.in. odpadów komunalnych, odchodów, butelek, papierków, szkła, petów, puszek, połamanych gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów - począwszy maja 5)grabienie i zagospodarowanie zgrabionych liści z terenów zielonych 6)formowanie, przesadzanie, usuwanie i odchwaszczanie żywopłotów 7)bieżąca likwidacja odrostów przy drzewach w pasie drogowym wzdłuż ulic i chodników w mieście oraz parkach, cięcia interwencyjne gałęzi - utrudniające ruch pieszym, przycinka krzewów 8)uprzątanie z terenu objętego zamówieniem wiatrołomów, wykrotów, odłamanych konarów i gałęzi wg potrzeb, na zgłoszenie Zamawiającego 9)dwukrotne w ciągu obowiązywania umowy koszenia i wywóz skoszonej trawy z poboczy wzdłuż ulic (razem - 8.232,50 m^2): a)ul. Kochanowskiego 1000 mb (obustronnie) x 1,5 m = 1500 m^2 b)ul. Bałtycka - 200 mb x 1,5 m = 300 m^2 c)ul. Krasińskiego - 420 mb x 1,5 m = 630 m^2 d)ul. Warszawska (od skrz. w str. Kmiecina) - 320 mb x 1,5 m = 480 m^2 e)ul. Różana - 210 mb x 1,5 m = 315 m^2 f)ul. Polna i Zagonowa - 500 mb x 1,5 m = 750 m^2 g)ul. Kanałowa - 650 mb x 1,50 m = 975 m^2 h)ul. Jaśminowa - 380 mb x 7 m = 2660 m^2 i)ul. Wiejska - 245 mb (obustronnie) x 1,5 m = 367,5 m^2 j)ul. Makowa - 170 mb (obustronnie) x 1,5 m = 255 m^2 10)uporządkowanie poprzez koszenie trawy, przycinki krzewów, usuwanie samosiewów, nalotów drzew - działek gruntowych na terenie gminy Nowy Dwór Gdański o pow. - 7,7009 (ha) - dwa razy w ciągu trwania umowy (działki z wykazu z pozycji 1-25), trzy razy w ciągu trwania umowy (działki z wykazu w pozycji 26) 11)jednokrotne koszenie terenów gminnych wraz z zagospodarowaniem skoszonej trawy wg wskazań Zamawiającego nie wymienionych powyżej o łącznej powierzchni 1,5 ha. 2.Nie dopuszcza się pozostawienia skoszonej trawy na trawnikach, należy usuwać ją na bieżąco. 3.Koszenia oraz wywóz zgrabionej trawy winny odbywać się terminowo, sprawnie i na bieżąco, nie dopuszczając do przerostu powyżej 10 cm. Koszenie trawników przy drzewach i krzewach należy prowadzić tak, aby nie uszkodzić roślin. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia roślin Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w porozumieniu z Zamawiającym nasadzeń rekompensujących szkody. 4.Zakazuje się mieszania zebranych odpadów zielonych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21) ma obowiązek gospodarowania odpadami powstałymi podczas realizacji zadania zgodnie z ustawą o odpadach. 5.Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia, przed przystąpieniem do przetargu. 6.Szczegółowy zakres usługi określają załączniki nr 1 i 2 do umowy. 7.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wynikającym z postanowień niniejszej umowy. 8.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT145000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 139320.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.