To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 68422 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26157 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych: fabrycznie nowych tonerów do telefaksów, kserokopiarek, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2014 roku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ urządzeń, którymi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia drukującego oraz maksymalną wielkość i zakres zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wydajność tonerów i bębnów określono przy uwzględnieniu 5% pokrycia zadrukowanej kartki. 4.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczanego przedmiotu zamówienia. 5.Przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy powstały w cyklu produkcyjnym z użyciem nowych elementów lub nowych, pełnowartościowych komponentów pochodzących z recyklingu, bez śladów uszkodzenia, zapakowany w oryginalne opakowanie producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadającym wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez recykling Zamawiający rozumie odzysk w ramach którego odpady są ponownie przetwarzane na produkty, materiały lub substancje wykorzystywane w pierwotnym celu, zgodnie z definicją określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r poz. 21 ze zm.). 6.Zamawiający nie dopuszcza produktów regenerowanych, tj. produktów które wcześniej były używane, nie zostały wytworzone w bieżącym procesie produkcyjnym, z wyłącznie nowych komponentów, a które wyprodukowano wskutek regeneracji poszczególnych komponentów, które oczyszczono, odnowiono lub wtórnie uzupełniono o materiał drukujący na skutek czego używany już produkt został przywrócony do funkcjonalności. 7.Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3 a i b, Wawrzyńca 11 oraz Oddziałów Zamiejscowych w: Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. 8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać jakiekolwiek zaświadczenie lub dokumenty, wydawane przez inny podmiot niż Wykonawca, które potwierdzają, że dostarczony przedmiot zamówienia: a) odpowiada normom lub specyfikacjom technicznym, wydawanym dla tego typu produktów, lub b) produkt ten posiada oznaczenie CE potwierdzające, że oznakowany produkt spełnia wymagania odpowiedniej Dyrektywy Unii Europejskiej.9.Wykonawca zapewnia: 9.1.Przyjmowanie zamówień za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia. 9.2.Przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, od poniedziałku do piątku. 9.3.Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia, w nieprzekraczalnych terminach: a)w Poznaniu: -zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 14:00 dnia następnego, -zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, b)w Oddziałach Zamiejscowych w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie -zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, -zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 15:00 drugiego dnia. 10.Ilości wskazane w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach maksymalnych podanych w załączniku nr 7 do SIWZ. 11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Równoważny produkt winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego produktu Wykonawca obowiązany jest wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości produktu równoważnego (opis techniczno-użytkowy). 11.1. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, zgodnie z zapisem w ust. 5 niniejszego rozdziału. 11.2. Parametry fizyczne, techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe równoważnych produktów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktu zalecanego przez producenta urządzenia drukującego. W szczególności zagwarantowana winna być taka sama lub lepsza jakość i wydajność oraz pojemność tuszu/tonera. W przypadku, kiedy produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 11.3. Produkt równoważny winien posiadać gwarancję nie krótszą niż tego samego rodzaju produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego. Jeśli produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego posiada rozszerzoną gwarancję producenta tj. taką, której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu przed upływem terminu wskazanego na opakowaniu, produkt równoważny musi posiadać gwarancję udzieloną na tej samej zasadzie. 11.4. Materiały równoważne w żaden sposób nie mogą naruszać praw patentowych oraz praw własności intelektualnej producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 12.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 13.Wykonawca w przypadku awarii urządzenia drukującego spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem zaoferowanego materiału eksploatacyjnego, pokryje wszystkie koszty naprawy uszkodzonego urządzenia drukującego w serwisie wybranym przez Zamawiającego oraz ewentualne koszty przesyłek...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z zapisami Systemu Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do poddania się kontroli oraz udostępnienia dokumentów związanych z realizacją zamówienia, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 roku..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
- Zakłady Techniki Biurowej Infobiurotechnika Sp. z o.o., ul. Promienista 121, 60-141 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117623,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131258,47
Oferta z najniższą ceną: 131258,47 / Oferta z najwyższą ceną: 135358,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.