To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Warszawa: Przetarg nieograniczony na modernizację instalacji odpylania w kotłowni miałowej w Warszawie przy ul.Chruściela 110
Numer ogłoszenia: 6848 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398174 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, Oddział Energetyki Cieplnej ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6200170, faks 22 6200170 w. 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na modernizację instalacji odpylania w kotłowni miałowej w Warszawie przy ul.Chruściela 110.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji technicznej wymiany instalacji odpylania kotła WR 10 nr K1 (wraz z jej adaptacją na istniejącej konstrukcji wsporczej) w taki sposób aby realizacja mogła przebiegać dwu etapowo; 2) wykonanie wymiany instalacji odpylania kotła WR 10 nr K1, zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną; 3) wymianę głównego kolektora spalin (wraz z jego adaptacją do istniejącej konstrukcji wsporczej) od komina do przyłączy kanałów spalin kotłów wraz z izolacjami i oblachowaniem; 4) czyszczenie mechaniczne oraz wykonanie powłok antykorozyjnych konstrukcji wsporczych instalacji odpylania i głównego kolektora spalin. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac modernizacyjnych - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Minimalna gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego całości prac modernizacyjnych. 3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 1) koszty wykonania dokumentacji technicznej modernizacji, 2) koszty demontażu i usunięcia odpadów, 3) koszty zakupu i dostawy urządzeń, materiałów oraz koszt użycia sprzętu do realizacji zamówienia, 4) koszty montażu nowych urządzeń i instalacji, 5) koszty związane z organizacją prac, wymogami BHP i ochrony środowiska, 6) koszty transportu związane z realizacją zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.16.00.00 - Układy kotłów grzewczych 42.16.40.00 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych 45.25.93.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów grzewczych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe CHEMOREMONT Sp. z o. o., ul. Tokarska 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 490155,00
Oferta z najniższą ceną: 490155,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1214010,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.