eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawWywóz nieczystości stałych i płynnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Krasnystaw: Wywóz nieczystości stałych i płynnych
Numer ogłoszenia: 68519 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie , ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 576 32 15, faks 82 576 10 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych i płynnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostaje podzielone na pięć Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektu DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 535 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 1 do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest: Część 2 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektów filii DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej i w Ostrowie Krupskim. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 93 m3 odpadów (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 2 do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia jest: Część 3 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektu filii DPS w Bzowcu. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 54 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 3 do SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia jest:Część 4 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS w Ostrowie Krupskim i Stężycy Nadwieprzańskiej. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 2311 m3 ścieków (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 4 do SIWZ. 5. Przedmiotem zamówienia jest:Część 5 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS w Bzowcu. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 3588 m3 ścieków w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 5 do SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.41.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 4 ), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów, to wówczas Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów, na dowód oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia. 5) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu oraz przekazania odpadów do miejsca składowanie lub unieszkodliwiania albo aktualne zezwolenie właściwego Wójta gminy na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - w zależności od przedmiotu Części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie - SEKRETARIAT ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektu DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektu DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 535 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektów filii DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej i w Ostrowie Krupskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 2 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektów filii DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej i w Ostrowie Krupskim. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 93 m3 odpadów (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektu filii DPS w Bzowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 3 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektu filii DPS w Bzowcu. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 54 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS w Ostrowie Krupskim i Stężycy Nadwieprzańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 4 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS w Ostrowie Krupskim i Stężycy Nadwieprzańskiej. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 2311 m3 ścieków (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS w Bzowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 5 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS w Bzowcu. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 3588 m3 ścieków w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.