Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-11
Rogoźnica: Badania archeologiczne w trakcie wykonywania prac ziemnych
związanych z realizacją projektu Kamienne Piekło KL Gross-Rosen I - projekt konserwatorsko-budowlany na terenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy
Numer ogłoszenia: 68536 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy-Wałbrzychu , ul. Ofiar Gross-Rosen 26, 58-152 Rogoźnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8421580, faks 074 8421594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gross-rosen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badania archeologiczne w trakcie wykonywania prac ziemnych związanych z realizacją projektu Kamienne Piekło KL Gross-Rosen I - projekt konserwatorsko-budowlany na terenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego w trakcie wykonywania prac ziemnych związanych z realizacją projektu Kamienne Piekło KL Gross-Rosen I - projekt konserwatorsko-budowlany na terenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy w ramach wykonywania n/w zadań: 1) remont zachowanych fragmentów baraków więźniarskich nr 2-5 2) remont zachowanych fragmentów baraków więźniarskich nr 12, 13, 15, 16, 18, 19, 20, 21 3) Wykonanie remontu zachowanych fragmentów baraków więźniarskich nr 22 (AEL- obóz wychowawczy), 6, 8, Siemens I i II 4) remont zagrożonych zniszczeniem fragmentów tkalni 5) rekonstrukcji (odbudowie) wieży strażniczej 6) rekonstrukcji baraku więźniarskiego nr 7 7) remont fragmentów baraku przyjęć, baraku nr 17, magazynu odzieży, magazynu depozytów 8) obejmujących remont zachowanych fragmentów baraku nr 1 9) remont budynku tzw. Balupunktu 10) remont zachowanego fragmentu krematorium 11) remont kamiennych murów i schodów wzdłuż głównej drogi obozowej Zakres prac ziemnych podlegających nadzorowi archeologicznemu wynika z projektów budowlanych dla w/w obiektów i udzielonych pozwoleń przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu - Delegaturę w Wałbrzychu. Projekty budowlane w/w obiektów oraz udzielone pozwolenia znajdują się do wglądu w siedzibie zamawiającego - w Muzeum Gross-Rosen w Wałbrzychu, ul. Szarych Szeregów 9, w godzinach od 8.00 - 14.00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca ma obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń z Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu - Delegatury w Wałbrzychu na prowadzenie badań archeologicznych. Wniosek w sprawie uzyskania pozwoleń na prowadzenie badań archeologicznych wraz z załączonym do niego programem badań należy złożyć w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków - Delegaturze w Wałbrzychu ul. Zamkowa 3, w dniu podpisania umowy. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia badań archeologicznych równolegle z prowadzonymi pracami ziemnymi oraz wykonania dokumentacji zgodnie z pozwoleniami Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu - Delegatury, w tym przygotowania sprawozdania z przeprowadzonych badań archeologicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazać wykonanie minimum 2 usług polegających na prowadzeniu badań archeologicznych na obiekcie zabytkowym, w okresie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym - min. 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe w specjalności archeolog, posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 24-miesięczną praktykę zawodową w zakresie badań archeologicznych. W celu spełnienia warunku dla ww. osób należy przedłożyć oświadczenie, że ww. osoby posiadają dyplomy ukończenia studiów wyższych w specjalności archeologa. Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że ww. osoby posiadają minimum dwuletnie doświadczenie w zawodzie archeologa. - min. 1 osobą posiadającą specjalistyczną wiedzę z zakresu II Wojny Światowej wynikającą z posiadanego wykształcenia lub doświadczenia zawodowego. W celu spełnienia warunku dla ww. osoby należy przedłożyć oświadczenie, że ww. osoba posiada świadectwo pracy w zawodzie związanym z tematyką II Wojny Światowej, dyplom ukończenia studiów historycznych albo inny dokument potwierdzający posiadanie przez tą osobę doświadczenia zawodowego o tematyce II Wojny Światowej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień w poszczególnych specjalnościach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy; b) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego; c) innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron; d) osób wymienionych w rozdziale III.1.3) a) SIWZ spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego. e) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gross-rosen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Gross-Rosen
ul. Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych
pok. Nr 11 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:10, miejsce: Muzeum Gross-Rosen ul. Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych pok. Nr 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.