Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Mińsk Mazowiecki: Dostawa narzędzi i sprzętu do zabezpieczenia działalności Jednostki Wojskowej 1131
Numer ogłoszenia: 68559 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi i sprzętu do zabezpieczenia działalności Jednostki Wojskowej 1131.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr2A - 2F do SIWZ tj. w formularzach cenowych. Dostawa dla służb w zadaniach: 2A, 2B, 2C i 2D narzędzi, elektronarzędzi, urządzeń warsztatowych i akcesoriów - czołgowo samochodowej, 2E narzędzi i przyrządów pomiarowych - inżynieryjno - saperskiej i OPBMR, 2F narzędzi elektromechanicznych - infrastruktura.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 42.65.10.00-4, 31.73.00.00-2, 44.51.29.40-3, 44.51.00.00-8, 44.51.10.00-5, 38.41.00.00-2, 42.65.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanych produktów np. opis techniczny równoważnego artykułu lub kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań zamawiającego - załączyć do oferty w przypadku zaoferowania produktu równoważnego. Z opisu oferowanego produktu równoważnego powinno wynikać w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego, iż zaoferowany asortyment równoważny jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Zamawiający może zażądać podczas oceny i badania ofert opisów, fotografii, kart technicznych oferowanych produktów które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Dokumenty wymagane będą od Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania przedmiotu umowy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 23blt.przetargi@wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW1131 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 11:00, miejsce: JW1131 05-300 Mińsk Mazowiecki Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr1 - Narzędzia i zestawy narzędziowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2A do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia i zestawy narzędziowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4, 43.80.00.00-1, 31.73.00.00-2, 44.51.29.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr2 - Narzędzia i zestawy narzędziowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2B do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr2 - Narzędzia i zestawy narzędziowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 44.51.29.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr3 - Kompresor śrubowy - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2C do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr3 - Kompresor śrubowy - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Tester diagnostyczny - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2D do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Tester diagnostyczny - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr5 - Narzędzia i zestawy narzędziowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2E do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr5 - Narzędzia i zestawy narzędziowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.10.00-5, 38.41.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Narzędzia elektromechaniczne - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2F do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Narzędzia elektromechaniczne - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr2F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi i przyrządów kontrolno-pomiarowych do ZSTiO 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Potencjostat/ galwanostat wraz z oprzyrządowaniem BioLogic
- Zakup wyposażenia i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Budowa i modernizacja boisk sportowych przy szkołach w Kartuzach, Grzybnie i Kiełpinie.
- Dostawa wyposażenia warsztatowego w ramach przedsięwzięcia pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- wyposażenie pracowni samochodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich
więcej: Sprzęt elektrotechniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.