To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-29
Góra Kalwaria: Usługa polegająca na wywozie stałych nieczystości komunalnych z posesji administrowanych przez Administrację Budynków Komunalnych na terenie Miasta i Gminy Góra Kalwaria w 2010 r..
Numer ogłoszenia: 68563 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62132 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych, ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7273245, 505 120 680, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wywozie stałych nieczystości komunalnych z posesji administrowanych przez Administrację Budynków Komunalnych na terenie Miasta i Gminy Góra Kalwaria w 2010 r...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Usługa polegająca na wywozie stałych nieczystości komunalnych z posesji administrowanych przez Administrację Budynków Komunalnych na terenie Miasta i Gminy Góra Kalwaria zgodnie z harmonogramem zał. B Odbiór odpadów wielkogabarytowych np. stare meble w ilości ok. 100 - w zależności od potrzeb. Wykonawca musi dysponować pojemnikami, które zobowiązany jest dostarczyć w ilości i miejsce wskazane w zał. B. Zamawiający określa ilość potrzebnych pojemników na: - typ. SM 110 - 13 szt. - typ. Tzw. BÓBR- 29 szt. - typ KP-7 - 3 szt Utrzymanie czystości w miejscach usytuowania pojemników jest obowiązkiem Wykonawcy. 2. Warunki realizacji usługi: Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić usługę w sposób bezpieczny, nie stanowiący zagrożenia dla osób przebywających na terenie wykonywania usługi. 3. Usługa - kod CPV: Przedmiot główny : 90.12.12.00-3 Wykaz pojemników na nieczystości i harmonogram ich wywożenia. Pojemniki KP-7 Pijarska 1 1szt.3x miesiąc Baniocha Puławska 13a, 1szt. 3x miesiąc Łubna Łubińska 6a, 1 szt. 3x miesiąc Pojemniki Bóbr-1100 Staszica 4, 4 szt. 2x tydzień Św. Antoniego 2, 1 szt. 2x tydzień 3-go Maja 3, 1 szt. 2x tydzień Dominikańska 3, 1 szt. 2x tydzień Dominikańska 42, 1 szt. 2x tydzień Dominikańska 44, 1 szt. 2x tydzień Pijarska 11, 1 szt. 2x tydzień Pijarska 14, 1 szt. 2x tydzień Pijarska 53, 1 szt. 2x tydzień Strażacka 1, 1 szt 2x tydzień Piłsudskiego 1b, 1 szt. 2x tydzień Piłsudskiego 3a, 1 szt. 2x tydzień Piłsudskiego 5, 1 szt. 2x tydzień Piłsudskiego 7b, 1 szt. 2x tydzień Piłsudskiego 11a, 1 szt. 2x tydzień Piłsudskiego 13a, 1 szt. 2x tydzień Piłsudskiego 17/19, 1 szt 2x tydzień Wyszyńskiego 36, 1 szt. 2x tydzień Kalwaryjska 46, 1 szt. 2x tydzień Kalwaryjska 52, 1 szt. 2x tydzień Sobików 17, 1 szt. 2x tydzień Wilczynek 2, 1 szt. 2x tydzień Baniocha Szkolna 27, 1 szt. 2x tydzień Baniocha Puławska 2a, 1 szt. 2x tydzień Łubna Podleśna 1a, 1szt. 2x tydzień Armii Krajowej 8, 1 szt. 3x tydzień Pojemnik SM 110 Wyszyńskiego 36, 1 szt. 2x tydzień Pijarska 8, 2 szt. 2x tydzień Pijarska 23a, 1 szt. 2x tydzień Ks. Sajny 7, 5 szt. 2x tydzień Ks. Sajny 13, 1 szt. 2x tydzień Ks. Sajny 23, 2 szt. 2x tydzień Baniocha Puławska 9b, 1 szt. 2x tydzień..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Komunalnych Błysk Sp zoo, Piastowa2, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168224,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14420,17
Oferta z najniższą ceną: 14420,17 / Oferta z najwyższą ceną: 15232,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.