To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68582 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Józefów: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie realizowana w ramach projektu
"Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Józefów i Borowina oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuBudowa kanalizacji sanitarnej w m. Józefów i Borwina oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14991-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Józefów, krajowy numer identyfikacyjny
95036910300000, ul.
ul. Kościuszki
37,
23460
Józefów, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 878 133, faks
84 6878133 wew. 48, e-mail
pawel.wielgan@ejozefow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ejozefow.pl http://umjozefow.bip.lubeskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie realizowana w ramach projektu "Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Józefów i Borowina oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Józefów. W ramach inwestycji przewiduje się budowę dwu - ciągowej mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków pracującej w równoległym, zblokowanym systemie KA/FR. Rozbudowa obejmować będzie: - budowę nowego punktu zlewnego ścieków dowożonych - budowę dwóch nowych zbiorników żelbetowych systemu KA/FR; - rozbudowę budynku technologicznego wraz z magazynem osadu; - modernizację przepompowni głównej - budowę stopnia mechanicznego oczyszczania ścieków; - budowę węzła gospodarki osadowej - prasa, higienizacja, granulator; - budowę systemu dozowania reagentów; - budowę systemu pomiarowego ścieków oczyszczonych; - budowę systemu sterowania procesem oczyszczania ścieków w oparciu o stężenie tlenu i wartości Redox w komorach napowietrzania; - przebudowę ciągów pieszo - jezdnych. Powierzchnia terenu przewidzianego pod oczyszczalnię zamknie się w obrębie istniejącej działki oczyszczalni ścieków. Istniejące ogrodzenie należałoby przesunąć do granicy działki. W trakcie rozbudowy przewiduje się wykorzystanie części istniejących obiektów oczyszczalni: - adaptacja zbiornika BIO-PAK na zbiornik retencyjny ZR i komorę stabilizacji tlenowej osadu KSTO; - Remont pomieszczeń istniejącego budynku technicznego. Obiekty przewidziane do likwidacji: - budynek punktu zlewnego; - studnia zbiorcza ścieków dowożonych; - technologiczne rurociągi między obiektowe oczyszczalni BIO-PAK. 2.2. Zamówienie obejmuje również utworzenie i wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) oraz utrzymanie go przez okres 5 lat, ( tzn. wszelkie koszty związane z utrzymaniem i obsługą leżą po stronie wykonawcy). Serwis ten powinien być zaawansowaną platformą internetową, która daje możliwość komunikacji i załatwienia drogą elektroniczną szerokiego zakresu spraw na linii Klient (odbiorca) a Zakład Wodociągów i Kanalizacji, poprzez obsługę indywidualnych profili odbiorców usług komunalnych. Serwis pozwoli na uruchomienie aplikacji umożliwiającej obsługę płatności wynikających z opłat za wodę i ścieki na rzecz zakładu. Mieszkaniec w ramach tej aplikacji ma możliwość zapoznania się z wysokością zobowiązań, które zostały mu naliczone. Serwis będzie posiadał następujące funkcje: 1) Pobieranie wniosków o wydanie warunków przyłączeniowych; 2) Możliwość zawierania umów przyłączeniowych i dostawę wody; 3) Sprawdzanie stanu rozliczeń za usługi komunalne; 4) Podawanie przez odbiorców stanu odczytu wodomierza; 5) Wnoszenie uwag, zgłoszeń i zapytań; 6) Płatności online - opłacenie wybranych należności poprzez system bankowości internetowej; 7) Będzie współpracował z obecnym programem Zakładu Wodociągów i Kanalizacji służącym do rozliczania zużycia wody. Jednocześnie serwis umożliwia publikację informacji dotyczących: o aktualnych taryf za wodę i ścieki; o komunikatów np. o okresowym wyłączeniu wody, awariach, przewidywanych terminach remontów i innych; o wzorów dokumentów takich jak: regulamin, wzory umów i inne dokumenty. Serwis ten musi spełniać wymogi dostępu do treści publikowanych w Internecie dla osób niepełnosprawnych. Serwis powinien być responsywny, tzn. jego wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia, gdy użytkownik przegląda go na tablecie, czy na smartfonie. 2.3 Wykonawca w ramach zamówienia powinien uzyskać i dostarczyć zamawiającemu certyfikat świadczący o tym, że granulat powstały z przerobionego osadu nadaję się jako środek poprawiający właściwości gleby, używany przez rolników. Etap uzyskania certyfikatu i zakres prac jaki należy wykonać został opisany w załączniku nr 8 do SIWZ. 2.4. Całość zadnia podzielona jest na 2 etapy, których zakres opisany jest szczegółowo w przedmiarach robót i przedstawia się następująco: Pozycja z przedmiaru robót (wg tabeli elementów scalonych) I ETAP Cały przedmiar robót Branża budowlana - zbiorniki (reaktory) KA-FR Cały przedmiar robót Branża budowlana - budynki, wiata, fundamenty Przedmiar robót - Technologia - rozdział 2.1 Punkt zlewny ścieków dowożonych Przedmiar robót - Technologia - rozdział 2.2 Zbiornik ścieków dowożonych Przedmiar robót - Technologia - rozdział 2.3 Przepompownia główna PG1 Przedmiar robót - Technologia - rozdział 2.4 Budynek technologiczny Pozycja z przedmiaru robót (wg tabeli elementów scalonych) II ETAP Cały przedmiar robót Branża elektryczna- automatyka Cały przedmiar robót Branża drogowa Przedmiar robót - Technologia - rozdział 1 Roboty demontażowe Przedmiar robót - Technologia - rozdział 2.5 Zbiornik retencyjny Przedmiar robót - Technologia - rozdział 2.6 KSTO Przedmiar robót - Technologia - rozdział 2.7 Reaktor KA/FR ciąg nr 1 i ciąg nr 2 Przedmiar robót - Technologia - rozdział 3 Sieci międzyobiektowe Przedmiar robót - Technologia - rozdział 4 Stanowisko prób i analiz Przedmiar robót - Technologia - rozdział 5 Dostawa urządzenia wysokociśnieniowego typu WUKO Utworzenie i wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) 2.5. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej stanowią załączniki: Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlany Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót Załącznik nr 11 do SIWZ - Projekt wykonawczy Załącznik nr 12 do SIWZ - Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.6. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 2.7. Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie: - robót związanych z budową konstrukcji zbiornika (zbrojarz, cieśla, murarz) - operatorów koparek - robót budowlanych - elektryków - pracowników wykonujących roboty technologiczne i instalacyjne jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 2.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7 czynności. 2.11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wszelkie uzgodnienia z zarządcami dróg, w pasie których będą prowadzone roboty budowlane ( tymczasowe organizacje ruchu, itp.) leżą po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kosztorysu powykonawczego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45350000-5,
45330000-9,
45100000-8,
45233000-9,
45252127-4,
45232421-9,
45310000-3,
45110000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3768127.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 4735500,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- usługa cateringowa na potrzeby przedsięwzięć organizowanych przez CNBOP-PIB wraz z wynajmem pomieszczeń kuchennych
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjnej dla Miasta Józefów w 2025 roku w ramach projektu "Mazowsze bez Smogu"
- Dostawa komory klimatycznej umożliwiającej zadanie zmiennych warunków otoczenia na badane urządzenie zamontowane do ramy testowej zestawu pomiarowego do symulowania zadawania obciążenia
- Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 6 części
- Aktualizacja projektu i budowa wodociągu i kanalizacji w ul. Nowowiejskiej oraz budowa kanalizacji w ul. Matejki i Grzybowej
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.