To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-27
Brzeg: dostawa nici chirurgicznych, siatek chirurgicznych i staplerów dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
Numer ogłoszenia: 68592 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34860 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nici chirurgicznych, siatek chirurgicznych i staplerów dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych, siatek chirurgicznych i staplerów dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 9 zadań. 1. Nici syntetyczne, jednowłóknowe, niewchłanialne do szycia skóry; 2. Nici syntetyczne wchłanialne z igłą i bez igły; 3. Nici chirurgiczne różne, niewchłanialne + wosk kostny; 4. Siatki chirurgiczne jałowe A; 5. Siatki chirurgiczne jałowe, półwchłanialne B; 6. Siatki chirurgiczne jałowe C; 7. Staplery A; 8. Staplery B; 9. Zestawy szewne i taśma; 2. Ilości, opis i parametry produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1-2.9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia. 3.1. Zaoferowane produkty muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty te wykonawca dostarczy zamawiającemu na każde jego wezwanie. 3.2. W przypadku wystąpienia w trakcie badania i oceny ofert wątpliwości dotyczących zgodności, zaoferowanych produktów z opisanymi w SIWZ, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, ulotek informacyjnych, folderów, katalogów lub próbek tych produktów w celu dokonania ich porównania z opisem. 3.3. Zaoferowane produkty muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności. 4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 4.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca, któremu zostanie powierzone wykonanie zamówienia musi posiadać uprawnienia do jego realizacji. 5. Wymagania stawiane wykonawcy: 5.1. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkty o parametrach zgodnych z opisanymi w specyfikacjach asortymentowo-cenowych. 5.2. Wykonawca dostarczy na żądanie zamawiającego aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku zaoferowane produkty, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w terminie do 3 dni - nie spełnienie tego wymogu skutkuje odrzuceniem oferty. 5.3. Wykonawca wezwany do dostarczenia ulotek informacyjnych, folderów, katalogów lub próbek produktów, w celu dokonania ich porównania z opisem, ma obowiązek dostarczyć je w terminie do 3 dni, we wskazane przez zamawiającego miejsce - nie spełnienie tego wymogu skutkuje odrzuceniem oferty. 5.4. Wykonawca zaakceptuje warunki określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 5.5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5.6. Wykonawca zaoferuje termin płatności za dostarczone produkty nie krótszy niż 60 dni. 5.7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5.8. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax. dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Nici syntetyczne, jednowłóknowe, niewchłanialne do szycia skóry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24712,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21806,40
Oferta z najniższą ceną: 21806,40 / Oferta z najwyższą ceną: 21806,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Nici syntetyczne wchłanialne z igłą i bez igły.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe ANMAR Spółka z o.o. Sp.K., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84825,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83704,20
Oferta z najniższą ceną: 83704,20 / Oferta z najwyższą ceną: 83704,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Siatki chirurgiczne jałowe A.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLHERNIA Beata Galos, ul. Jagiellońska 28c, nr 7, 80-366 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31598,00
Oferta z najniższą ceną: 31598,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31598,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Siatki chirurgiczne jałowe, półwchłanialne B.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4900,00
Oferta z najniższą ceną: 4900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Siatki chirurgiczne jałowe C.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- INTER CONSULT SPÓŁKA JAWNA M. D. SITEK, ul. Księdza Brzóski 94/18, 91-347 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17560,84
Oferta z najniższą ceną: 17560,84 / Oferta z najwyższą ceną: 17560,84
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Staplery A.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11664,00
Oferta z najniższą ceną: 11664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11664,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Staplery B.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe ANMAR Spółka z o.o. Sp. K. ,, ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54903,00
Oferta z najniższą ceną: 54903,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54903,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zestawy szewne i taśma.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP-CHIFA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5577,60
Oferta z najniższą ceną: 5577,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5577,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI W OBRĘBIE NADGARSTKA I RĘKI
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.