Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Olsztyn: Różne medyczne wyroby i artykuły opatrunkowe oraz różne wyroby laboratoryjne
Numer ogłoszenia: 68627 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne medyczne wyroby i artykuły opatrunkowe oraz różne wyroby laboratoryjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych i niemedycznych jednorazowego oraz środków dezynfekcyjnych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: Zadanie nr 1 - Gaza, jałowe kompresy gazowe, serwety operacyjne różne rozmiary - łącznie 31 pozycji w zadaniu Zadanie nr 2 - Tupfery z gazy różne rozmiary - łącznie 13 050 szt. Zadanie nr 3 - Opatrunek na nos i chusta bawełniana - łącznie 2 pozycje w zadaniu, 610 szt. Zadanie nr 4 - Sterylny zestaw do cewnikowania - 120 szt. Zadanie nr 5 - Lignina, wata, opatrunek chłonny - łącznie 3 pozycje w zadaniu Zadanie nr 6 - Opaski elastyczne tkane różne rozmiary - łącznie 4 pozycje w zadaniu, 2050 szt. Zadanie nr 7 - Opatrunek nosowy - 110 szt. Zadanie nr 8 - Opaski podtrzymujące dziane różne rozmiary - łącznie 3 pozycje w zadaniu, 22 000szt. Zadanie nr 9 - Opaska podtrzymująca dziana i bandaż elastyczny samoprzylepny, opatrunki do ran - łącznie 450 szt. Zadanie nr 10 - Opaski gipsowe szybkowiążące różne rozmiary - łącznie 4 pozycje w zadaniu, 9 600szt. Zadanie nr 11 - Opatrunek piankowy, poliuretanowy, jałowy - 20 szt. Zadanie nr 12 - Elastyczne siatki opatrunkowe na palec, ramię, podudzie, tułów dziecka, tułów nastolatka itp. łącznie 6 pozycji w zadaniu, łącznie 7 700 szt. Zadanie nr 13 - Syntetyczna opaska podgipsowa rożne rozmiary- łącznie 3 pozycje w zadaniu, 5 900 szt. Zadanie nr 14 - Przylepce chirurgiczne na tkaninie bawełnianej, przylepce chirurgiczne włókninowe, opatrunki włókninowe itp. różne rozmiary - 9 pozycji w zadaniu, 31 620 szt. Zadanie nr 15 - Poliuretanowy opatrunek wsypowy z klejem, hypoalergiczne paski do łączenia ran, łącznie 4 pozycje w zadaniu, 2 300 szt. Zadanie nr 16 - Opatrunek sterylny przeźroczysty do mocowania kaniul, cewników, łącznie 6 pozycji w zadaniu , 10 150 szt. Zadanie nr 17 - Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i chlorheksydyną rożne rozmiary, łącznie 1 650 szt. Zadanie nr 18 - Opatrunek hydrożelowy różne rozmiary, łącznie 25 szt. Zadanie nr 19 - Środek do usuwania przylepców - 10 szt. w op. 50ml Zadanie nr 20 - Opatrunek hydrokoloidowy sterylny, łącznie 110 szt. Zadanie nr 21 - Opatrunek jałowy z mikrosiatką - 5 pozycji, łącznie 17 500 szt. Zadanie nr 22 - Opatrunek Hydrofiber z jonami srebra, pasta i puder gojący stomahesive, łącznie 14 pozycji w zadaniu Zadania nr 23 - Gąbka oczna w kształcie strzałki - 600szt. Zadanie nr 24 - Elastyczna lekka siatka multififamentowa - 4 szt. Zadanie nr 25 - Folia operacyjna z powierzchnią lepną, różne powierzchnie całkowite - 500 szt. Zadanie nr 26 - Wosk kostny - 240 szt. Zadanie nr 27 - Gąbka żelatynowa, hemostatyczna - 500 szt. Zadanie nr 28 - Sterylny żel do cewnikowania - 600 szt. Zadanie nr 29 - Folia PTFE - 60 szt. , przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha -235szt. Zadanie nr 30 - Nieaktywny implant chirurgiczny alloplastyczny, substytut naskórka różne rozmiary - 8 szt. Zadanie nr 31 - Opatrunek okulistyczny, komora wielorazowa do ochrony gałki ocznej, komory sucha i wilgotna do ochrony oka, plastry hipoalergiczne na oczy - 8 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 32 - Opatrunek kadeksomerowy z jodyną - 5 szt. Zadanie nr 33 - Opatrunek z alginiami wapnia - 30 szt. Zadanie nr 34 - Szkiełka laboratoryjne podstawowe i nakrywkowe różne rodzaje - 9 pozycji w zadaniu (49 200 szt.) Zadanie nr 35 - Wymazówki laboratoryjne rożne rodzaje - 4 pozycje w zadaniu (23 300 szt.) Zadanie nr 36- Pipety Pasteura plastikowe - 2 pozycje w zadaniu (87 000 szt.) Zadanie nr 37 - Probówka do Mini-Bos, Liason (20 000 szt.) Zadanie nr 38 - Końcówki barwne i bezbarwne do pipet automatycznych - 3 pozycje w zadaniu (51 000 szt.) Zadanie nr 39 - Probówki i pojemniki plastikowe na mocz i kał - 9 pozycji w zadaniu (108 000 szt.) Zadanie nr 40 - Ezy sterylne - 2 pozycje w zadaniu (3 000 szt.) Zadanie nr 41 - Probówki PS jałowe z korkiem poj. 10 ml - 1 pozycja w zadaniu (4 000 szt.) Zadanie nr 42 - Plastikowa kasetka histopatologiczna z przykrywką - 8 000 sz7 Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań. W ramach każdego zadania wymagane jest złożenie oferty pełnej tj. nie dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje w zadaniu. Zamówienie obejmuje łącznie 42 odrębnych zadań; 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33141000-0; 33141100-3; 33141110-4; 33141113-4; 33141111-1, 33141114-2; 33141112-8; 33141115-9; 33141116-6; 33141119-7, 33141118-0, 38437110-1, 34928480-6.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 7.1 dot. zadania od nr 1 do nr 41 - wobec produktów klasy I, dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa, IIb i III oraz dla wyrobów medycznych będących zestawem lub systemem zabiegowym w którym wszystkie dokumenty oznaczone są znakiem CE i zakwalifikowane są jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . Dopuszcza się odn. ppkt warunku w ppkt 7.1 - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty ww wymogów, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie - nie dotyczy zadania nr 1, 2, 4, 14, 17, 23, 25, 28, 30, 31. 7.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie: 1) Zadanie nr 1, 2 - dokumentu potwierdzającego sklasyfikowanie wyrobów jako IIa reguła 7 2) Zadanie nr 1 - Dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1 raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji 3) Zadanie nr 14 - dokumentu producenta oferowanych przylepców i opatrunków potwierdzającego rodzaj i właściwość użytego kleju 4) Dotyczy zadania nr 1, 2, 3 - (wyroby z gazy) należy dołączyć świadectwo producenta potwierdzające: zgodność właściwości fizycznych z wymogami Farmakopei, sposób bielenia, chłonność, skręt nitki. 5) Dot. zadania nr 1, 2, 3 - Kartę danych technicznych potwierdzającą grubość pojedynczego włókna bawełnianego, wystawioną przez producenta oferowanego wyrobu. 6) Dot. zadania nr 1, 2, 3, - Karta danych technicznych potwierdzającą masę powierzchniową gazy 17 N i 13 N, zgodnie z normą PN-EN 14 079. 7.3 Zadanie nr 34, 35, 36, 37, 38, 39 - Próbki oferowanego asortymentu w ilości podanej w treści opisu przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 1.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 1.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 1.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 2. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. 3. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1.1.6 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie Wykonawcy. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 10:00, miejsce: przesyłając na adres jak w Sekcji I ww, - z dopiskiem Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złożyć bezpośrednio pod wskazanym adresem w pok. nr 01..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Gaza, jałowe kompresy gazowe, serwety operacyjne różne rozmiary - łącznie 31 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Tupfery z gazy różne rozmiary - łącznie 13 050 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Opatrunek na nos i chusta bawełniana - łącznie 2 pozycje w zadaniu, 610 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Sterylny zestaw do cewnikowania - 120 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Lignina, wata, opatrunek chłonny - łącznie 3 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Opaski elastyczne tkane różne rozmiary - łącznie 4 pozycje w zadaniu, 2050 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Opatrunek nosowy - 110 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Opaski podtrzymujące dziane różne rozmiary - łącznie 3 pozycje w zadaniu, 22 000szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Opaska podtrzymująca dziana i bandaż elastyczny samoprzylepny, opatrunki do ran - łącznie 450 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Opaski gipsowe szybkowiążące różne rozmiary - łącznie 4 pozycje w zadaniu, 9 600szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Opatrunek piankowy, poliuretanowy, jałowy - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - Elastyczne siatki opatrunkowe na palec, ramię, podudzie, tułów dziecka, tułów nastolatka itp. łącznie 6 pozycji w zadaniu, łącznie 7 700 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - Syntetyczna opaska podgipsowa rożne rozmiary- łącznie 3 pozycje w zadaniu, 5 900 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno-uzykowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - Przylepce chirurgiczne na tkaninie bawełnianej, przylepce chirurgiczne włókninowe, opatrunki włókninowe itp. różne rozmiary - 9 pozycji w zadaniu, 31 620 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 55
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - Poliuretanowy opatrunek wsypowy z klejem, hypoalergiczne paski do łączenia ran, łącznie 4 pozycje w zadaniu, 2 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - Opatrunek sterylny przeźroczysty do mocowania kaniul, cewników, łącznie 6 pozycji w zadaniu , 10 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 - Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i chlorheksydyną rożne rozmiary, łącznie 1 650 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 - Opatrunek hydrożelowy różne rozmiary, łącznie 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 - Środek do usuwania przylepców - 10 szt. w op. 50ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 - Opatrunek hydrokoloidowy sterylny, łącznie 110 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 21 - Opatrunek jałowy z mikrosiatką - 5 pozycji, łącznie 17 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 22 - Opatrunek Hydrofiber z jonami srebra, pasta i puder gojący stomahesive, łącznie 14 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania nr 23 - Gąbka oczna w kształcie strzałki - 600szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 5
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 95
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 24 - Elastyczna, lekka siatka multififamentowa - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 25 - Folia operacyjna z powierzchnią lepną, różne powierzchnie całkowite - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 26 - Wosk kostny - 240 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 27 - Gąbka żelatynowa, hemostatyczna - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 28 - Sterylny żel do cewnikowania - 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 29 - Folia PTFE - 60 szt. , przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha -235szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 30 - Nieaktywny implant chirurgiczny alloplastyczny, substytut naskórka różne rozmiary - 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 31 - Opatrunek okulistyczny, komora wielorazowa do ochrony gałki ocznej, komory sucha i wilgotna do ochrony oka, plastry hipoalergiczne na oczy - 8 pozycji w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 32 - Opatrunek kadeksomerowy z jodyną - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 33 - Opatrunek z alginiami wapnia - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie nr 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 34 - Szkiełka laboratoryjne podstawowe i nakrywkowe różne rodzaje - 9 pozycji w zadaniu (49 200 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie nr 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 35 - Wymazówki laboratoryjne rożne rodzaje - 4 pozycje w zadaniu (23 300 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie nr 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 36- Pipety Pasteura plastikowe - 2 pozycje w zadaniu (87 000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie nr 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 37 - Probówka do Mini-Bos, Liason (20 000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie nr 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 38 - Końcówki barwne i bezbarwne do pipet automatycznych - 3 pozycje w zadaniu (51 000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie nr 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 39 - Probówki i pojemniki plastikowe na mocz i kał - 9 pozycji w zadaniu (108 000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zadanie nr 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 40 - Ezy sterylne - 2 pozycje w zadaniu (3 000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zadanie nr 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 41 - Probówki PS jałowe z korkiem poj. 10 ml - 1 pozycja w zadaniu (4 000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Zadanie nr 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 42 - Plastikowa kasetka histopatologiczna z przykrywką - 8 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 5
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.