Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Ziębice: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych - ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10-12 z podziałem na części.
Numer ogłoszenia: 68635 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kościelna 10-12, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8191393, faks 074 8190984.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsziebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych - ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10-12 z podziałem na części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych- ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10-12 z podziałem na części. Część 1-dostawa artykułów ogólnospożywczych,część 2-dostawa pieczywa, część 3 - dostawa warzyw i owoców, część 4- dostawa ryb mrożonych, wędzonych oraz konserw, część 5- dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich, część 6- dostawa nabiału..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy-załącznik nr 1, opis przedmiotu zamówienia, formularze cenowe, zaakceptowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsziebice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10-12 57-220 Ziębice , sekretariat II piętro lub strona internetowa DPS..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 12, II piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów ogólnospożywczych, załącznik 4.1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczych, załącznik 4.1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pieczywa, załącznik 4.2 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa, załącznik 4.2 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców, załącznik 4.3 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców, załącznik 4.3 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb mrożonych, wędzonych oraz konserw, załącznik 4.4 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb mrożonych, wędzonych oraz konserw, załącznik 4.4 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich, załącznik 4.5 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich, załącznik 4.5 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa nabiału, załącznik 4.6 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału, załącznik 4.6 do SIWZ zawiera szczegółowy opis i ilość zamawianego asortymentu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIENIA I OC GMINY ZIĘBICE ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- "PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH CZ. DZ. NR 108 OSINA MAŁA I DZ. NR 462/3 OSINA WIELKA - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ"
- KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W ZIĘBICACH
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Dostawy warzyw przetworzonych i warzyw mrożonych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- "DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CIASTKARSKICH"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.