Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Bielsko-Biała: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w obiektach oświatowych na terenie miasta Bielska-Białej, tj. w Przedszkolu nr 26 i 41, Szkole Podstawowej nr 25 i 29, Gimnazjum nr 11, Zespole Szkół Technicznych i Handlowych, Zespole Szkół Ekonomicznych
Numer ogłoszenia: 68661 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w obiektach oświatowych na terenie miasta Bielska-Białej, tj. w Przedszkolu nr 26 i 41, Szkole Podstawowej nr 25 i 29, Gimnazjum nr 11, Zespole Szkół Technicznych i Handlowych, Zespole Szkół Ekonomicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -CZĘŚĆ nr 1-Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców w budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL); instalacje sanitarne i elektryczne;wywóz odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 2 -Roboty remontowo-budowlane w pomieszczeniach kuchni i zmywalni w budynku Przedszkola nr 41 przy ul. Międzyrzeckiej 60 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki z płytek, dostawa i montaż szafy przelotowej dwudzielnej ze stali nierdzewnej); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 3 - Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców na piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Pocztowej 28a w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL, wymiana drzwi); wymianę instalacji sanitarnych i elektrycznych; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 4 - Remont pomieszczenia higieniczno-sanitarnego na parterze w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Jana Chrzciciela 34 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: uzupełnienie tynków, roboty malarskie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, wymiana drzwi i okna, ścianki działowe); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 5 - Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców na parterze i piętrze w budynku Gimnazjum nr 11 przy ul. E. Plater 3 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 6 -Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Handlowych przy ul. Lompy 11 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL, wymiana drzwi, dostawa i montaż blatu łazienkowego pod umywalki blatowe, dostawa i montaż zabudowy drewnianej wnęki z płyty MDF, obsadzanie kratek wentylacyjnych); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 7- Roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Komorowickiej 27 w Bielsku-Białej, obejmujące w szczególności: roboty zabezpieczające; roboty malarskie (w szczególności: gruntowanie, szpachlowanie, malowanie korytarzy w piwnicach, siłowni, szatni przy siłowni, pracowni nr 14); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo ( w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 2.Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu Oferta) o: związaniu ofertą przez okres 30 dni; zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy; wykonaniu robót przy pomocy podwykonawców lub siłami własnymi. 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. Uwaga: dokumenty należy składać w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. powinny posiadać adnotację np. za zgodność z oryginałem opatrzoną odręcznym podpisem wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1) wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d) co do wynagrodzenia wykonawcy (ceny) z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze.zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro pok. nr 13
(koszt w wersji papierowej dla każdej z części nr 1do7 - po 10, 00 zł brutto).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy nr 7 - I piętro pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców w budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowo-budowlane w pomieszczeniach kuchni i zmywalni w budynku Przedszkola nr 41 przy ul. Międzyrzeckiej 60 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki z płytek, dostawa i montaż szafy przelotowej dwudzielnej ze stali nierdzewnej); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców na piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Pocztowej 28a w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL, wymiana drzwi); wymianę instalacji sanitarnych i elektrycznych; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pomieszczenia higieniczno-sanitarnego na parterze w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Jana Chrzciciela 34 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: uzupełnienie tynków, roboty malarskie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, wymiana drzwi i okna, ścianki działowe); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców na parterze i piętrze w budynku Gimnazjum nr 11 przy ul. E. Plater 3 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Handlowych przy ul. Lompy 11 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL, wymiana drzwi, dostawa i montaż blatu łazienkowego pod umywalki blatowe, dostawa i montaż zabudowy drewnianej wnęki z płyty MDF, obsadzanie kratek wentylacyjnych); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Komorowickiej 27 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty zabezpieczające; roboty malarskie (w szczególności: gruntowanie, szpachlowanie, malowanie korytarzy w piwnicach, siłowni, szatni przy siłowni, pracowni nr 14); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej.
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.