eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiDostawa i montaż wyposażenia do świetlic wiejskich we wsiach Przyłubie i Chrośna w Gminie Solec Kujawski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Solec Kujawski: Dostawa i montaż wyposażenia do świetlic wiejskich we wsiach Przyłubie i Chrośna w Gminie Solec Kujawski.
Numer ogłoszenia: 68662 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do świetlic wiejskich we wsiach Przyłubie i Chrośna w Gminie Solec Kujawski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę, dowóz na własny koszt oraz montaż we wskazanych pomieszczeniach nowych mebli i sprzętu elektronicznego, zgodnie z zestawieniem elementów dostawy - załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres dostaw i prac do wykonania w ramach zamówienia obejmuje: dostawę fabrycznie nowych mebli i sprzętu komputerowego stanowiących wyposażenie świetlic wiejskich wraz z transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy; montaż i rozmieszczenie dostarczonego umeblowania oraz sprzętu komputerowego we wskazanych pomieszczeniach; uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu sprzętu wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi- kartami technicznymi, instrukcjami obsługi w języku polskim, gwarancjami oraz listą punktów serwisowych obsługujących dostarczony sprzęt połączenie komputerów w jedną wewnętrzna sieć w świetlicy we wsi Chrosna, uprzątnięcie świetlic po dostawach i pracach montażowych; UWAGA Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych dokumentacją standardów. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z niezbędnymi informacjami lub dokumentami- dane techniczne, atesty, powinien być dołączony do oferty, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na warunkach określonych w następujących dokumentach, wymienionych wg ważności umowa, zestawienie elementów dostawy, obowiązujących normach, przepisach i standardach. Zamówienie obejmuje: Dostawę, ustawienie i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej we wsi Chrośna w tym stolik pod komputer - 6 sztuk,krzesło obrotowe - 6 sztuk,biurko - 1 sztuka, zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 5 zestawów,laptop z oprogramowaniem - 1 sztuka,projektor multimedialny - 1 sztuka,drukarka - 1 sztuka,ekran projekcyjny - 1 sztuka,Flip - chart - 1 sztuka,tablica interaktywna z oprogramowaniem i integralnym sprzętem - 1 zestaw Dostawę, ustawienie i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej we wsi Przyłubie, w tym laptop z oprogramowaniem - 8 sztuka,projektor multimedialny - 1 sztuka, drukarka - 1 sztuka,ekran projekcyjny - 1 sztuka,Flip - chart - 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem i integralnym sprzętem - 1 zestaw, Połączenie dostarczonych komputerów w sieć wewnętrzną w świetlicy wiejskiej we wsi Chrośna. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, by wszystkie oferowane wyroby oraz urządzenia były posiadały niezbędne świadectwa i certyfikaty oraz dopuszczenia do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, które Wykonawca dostarczy wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. Urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE.Warunki gwarancji i serwisowania. Wszystkie oferowane meble, sprzęty, wyroby muszą być objęte minimum 24 miesięczną gwarancją producenta, a w wyjątkowo uzasadnionych przypadkach 24 miesięczną gwarancją Wykonawcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpocznie swój bieg od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji jakości Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usuwania wszelkich zaistniałych wad i uszkodzeń sprzętu i urządzeń, tj. do bezpłatnej naprawy lub wymiany - według wyboru Zamawiającego: podzespołów, elementów wyposażenia, części, które w okresie gwarancji okażą się wadliwe, niepełnowartościowe lub uszkodzone na skutek zastosowania wadliwych materiałów, błędnej konstrukcji, niepełnej sprawności, wadliwego wykonania lub z innych przyczyn. Gwarancją objęte są wady urządzenia wynikające z wad materiałowych oraz wad wykonania lub wad montażu. Koszty dojazdu, wyżywienia i noclegów serwisantów, transportu, materiałów do naprawy, części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane wykonaniem napraw w ramach gwarancji jakości i rękojmi za wady obciążą Wykonawcę. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe w mieniu Zamawiającego lub Użytkownika, będące następstwem ujawnionych wad dostarczonego sprzętu i urządzeń.Wykonawca w składanej ofercie określi terminy reakcji na zgłoszenie przez Użytkownika wad dostarczonych mebli, sprzętu i urządzeń ujawnionych w okresie gwarancji jakości. Maksymalny czas reakcji Zamawiający określa na 3 dni robocze od daty zgłoszenia wystosowanego przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Wykonawca określi w ofercie czas każdej naprawy gwarancyjnej. Zamawiający wymaga, by maksymalny czas napraw nie przekroczył 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia, za wyjątkiem zdarzeń o charakterze siły wyższej. W odniesieniu do wymienionych lub naprawionych części lub podzespołów, termin gwarancji liczony będzie na nowo od chwili dokonania skutecznej naprawy lub zakończenia wymiany..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że- wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum dwa zamówienia o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia i wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto każde. Ocena spełnienia warunku udziału odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie dokumentów metoda spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców, Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.solec Kujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na zadanie została przyznana pomoc na operację z zakresu małych projektów w ramach działania 413 -Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.