Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-29
Nowy Dwór Gdański: Budowa centrum rekreacyjnego w Lubieszewie i Kępkach oraz remont świetlicy wiejskiej
w Kępinach Małych
Numer ogłoszenia: 68719 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Nowy Dwór Gdański , ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa centrum rekreacyjnego w Lubieszewie i Kępkach oraz remont świetlicy wiejskiej w Kępinach Małych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa centrum rekreacyjnego w Lubieszewie i Kępkach oraz remont świetlicy wiejskiej w Kępinach Małych: 1) Budowa Centrum Rekreacyjnego w miejscowości Lubieszewo: - ogrodzenie terenu - metalowe, o wysokości 150 cm, wykonane z prętów ocynkowanych na podmurówce - cokole kamiennym, o zróżnicowanej wysokości w zależności od ukształtowania terenu, słupkach stalowych o rozstawie 2,5 m, obsadzonych w betonie; - metalowy zestaw zabawowy: wieża z daszkiem, drabina z poręczami, podwójna huśtawka, podwójna drabinka, zjeżdżalnia ze stali kwasoodpornej o wymiarach 5,0 x 3,8 x 3,0 m, dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat; - piaskownica z ławeczkami 3 x 3 m na plac zabaw, dla dzieci w wieku od 1 do 7 lat; - komplet rekreacyjny: stół o wymiarach 180 x 80 x 85 cm, ława 200 x50 x 90 cm, krzesła 60 x 50 x 95 cm, meble wykonane z drewna dębowego i olchowego; - wiata ogrodowa - altana biesiadna o wymiarach 450 x 550 x 350 cm, wykonana z drewna olchowego, z zachowaniem naturalnych kształtów drzewa; - budowa zjazdu drogowego do centrum rekreacyjnego - zjazd o szerokości 4,00 m, o nawierzchni z kostki betonowej brukowej 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 4 cm, podbudowa z chudego betonu o grub. 15 cm, warstwy odsączającej z piasku grub.30cm; 2) Budowa Centrum Rekreacyjnego w miejscowości Kępki: - metalowy zestaw zabawowy: wieża z daszkiem, drabina z poręczami, podwójna huśtawka, podwójna drabinka, zjeżdżalnia ze stali kwasoodpornej o wymiarach 5,0 x 3,8 x 3,0 m, dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat; - piaskownica z ławeczkami 3 x 3 m na plac zabaw, dla dzieci w wieku od 1 do 7 lat; - komplet rekreacyjny: stół o wymiarach 180 x 80 x 85 cm, ława 200 x50 x 90 cm, krzesła 60 x 50 x 95 cm, meble wykonane z drewna dębowego i olchowego; - wiata ogrodowa - altana biesiadna o wymiarach 450 x 550 x 350 cm, wykonana z drewna olchowego, z zachowaniem naturalnych kształtów drzewa; - budowa zjazdu drogowego do centrum rekreacyjnego - zjazd o szerokości 3,00 m, o nawierzchni z kostki betonowej brukowej 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 4 cm, podbudowa z chudego betonu o grub. 15 cm, warstwy odsączającej z piasku grub.30cm; 3) Remont Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Kępiny Małe (powierzchnia użytkowa świetlicy 135,53 m2): a) roboty budowlane: - wymiana stolarki okiennej na okna z PCV, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, - przestawienie pieców licowanych kaflami, - remont podłóg, - malowanie; b) roboty wod-kan; c) roboty elektryczne. 2. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załączonymi dokumentami (opis przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 7 i 8 do SIWZ). 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania zamówienia i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 5. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 7. Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, projekt pn.: Sport i rekreacja dla wszystkich, kształtowanie centrów wsi w gminie Nowy Dwór Gdański..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zapewnią realizację zamówienia w oparciu o wiedzę i doświadczenie wynikające z wykonania - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i z prawidłowym ukończeniem - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) jednej roboty budowlanej o wartości minimum 40 000 zł, polegającej na budowie centrum rekreacyjnego, obejmującej wykonanie ogrodzenia i nawierzchni z kostki betonowej brukowej oraz wyposażenie w co najmniej: wiatę ogrodową, piaskownicę, metalowy zestaw zabawowy (np. wieża z daszkiem, drabina z poręczami, podwójna huśtawka, podwójna drabinka, zjeżdżalnia) oraz komplet rekreacyjny (stół, ława, krzesła) z drewna; 2) jednej roboty budowlanej o wartości minimum 200 000 zł, obejmującej budowę lub przebudowę co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej, obiektu mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w wykonywaniu zamówienia zapewnią uczestnictwo: 1) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej przynajmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy; 2) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych, posiadającej przynajmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik robót; 3) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, posiadającej przynajmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik robót.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo w oryginale lub jego odpis poświadczony notarialnie, określające jego zakres i upoważnienie do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz informację, że jest ono obowiązujące dla danego postępowania, podpisane przez osobę(-y) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w oryginale lub jego odpis poświadczony notarialnie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastonowydwor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym
Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, Sekretariat - pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, projekt pn.: Sport i rekreacja dla wszystkich, kształtowanie centrów wsi w gminie Nowy Dwór Gdański..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.