Ogłoszenie z dnia 2014-03-31
Giżycko: Drugi przetarg na usługę napisania i wydrukowania poradnika dla osób w wieku powyżej 13 lat pt. AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA I ZDROWY STYL ŻYCIA.
Numer ogłoszenia: 68725 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 9434, faks 87 428 4565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzosipo.gizycko.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drugi przetarg na usługę napisania i wydrukowania poradnika dla osób w wieku powyżej 13 lat pt. AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA I ZDROWY STYL ŻYCIA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest napisanie i wydrukowanie poradnika dla osób w wieku powyżej 13 lat, promującego aktywność fizyczną i zdrowy styl życia, jako jeden z warunków utrzymania zdrowia. Tytuł poradnika Aktywność fizyczna i zdrowy styl życia, nakład: 1000 szt. Ogólne wymogi dotyczące poradnika. Zawartość merytoryczna. 1.Znaczenie zdrowia w życiu człowieka. -Wpływ stanu zdrowia na życie osobiste. -Znaczenie zdrowia osobistego dla najbliższej rodziny. -Znaczenie zdrowia osobistego dla społeczeństwa. 2. Potrzeba aktywności fizycznej w młodości i w życiu dorosłym. -Zalecane rodzaje aktywności fizycznej w wieku młodzieńczym i w życiu dorosłym. -Optymalna długość i intensywność aktywności fizycznej w młodości i w życiu dorosłym. -Możliwości rozwijania aktywności fizycznej w Powiecie Giżyckim. 3. Znaczenie zdrowego stylu życia -Prawidłowe odżywianie się. - Umiejętność walki ze stresem. - Brak nałogów. -Postawa optymistyczna. Warunki techniczne: Poradnik musi zawierać okładkę, stronę tytułową, spis treści oraz bibliografię. Poradnik powinien być zrozumiały dla odbiorcy w wieku ucznia gimnazjum. Wykonawca uzupełni tekst rysunkami i fotografiami pozwalającymi lepiej zrozumieć przedstawiane problemy i wzmocnić wymiar promocyjny celu poradnika. Ogólny rozmiar rysunków i fotografii powinien być zawarty między 30 a 40% zawartości poradnika. Wielkość rysunku, fotografii nie powinna przekraczać ? strony. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy ta wielkość nie zapewnia czytelności, możliwe jest zwiększenie ich na całą stronę. Rysunki i grafiki muszą być wykonane w kolorze, w rozdzielczości, co najmniej 300 dpi. Fotografie mają pochodzić z zasobów Wykonawcy. Zamawiający przekaże również Wykonawcy fotografie wykonane przez Zamawiającego w ramach niniejszego projektu do ewentualnego wykorzystania. Zamawiający wymaga, aby poradnik miał objętość minimum 50 stron formatu A4, pisanych czcionką calibri 11 p., z pojedynczą interlinią i standardowymi marginesami (2,5 cm), druk dwustronny wielokolorowy. Do tej objętości wliczane są rysunki oraz zdjęcia. Nie jest natomiast liczona strona tytułowa, spis treści oraz bibliografia. W poradniku będzie zastosowana miękka okładka i klejony grzbiet. Tytuły rozdziałów oraz inne wyróżniki mogą być realizowane inną czcionką lub inną wielkością. Okładka oraz pierwsza strona ma zawierać wszystkie znaki logo, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej oraz informację: projekt Nr LPR1/010/037 Rozwój infrastruktury i współpracy edukacji zdrowotnej, realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa - Polska - Rosja 2007 - 2013, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza, aby wymiana informacji i materiałów pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym odbywała się poprzez pocztę elektroniczną. Pierwsza wersja poradnika (wraz z projektem graficznym okładki) zostanie przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej najpóźniej w ciągu: a) 62 dni kalendarzowych od podpisania umowy- w przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże termin wykonania zamówienia do 25.08.2014 b) 54 dni kalendarzowych od podpisania umowy- w przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże termin wykonania zamówienia do 18.08.2014 c) 47 dni kalendarzowych od podpisania umowy- w przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże termin wykonania zamówienia do 11.08.2014 d) 40 dni kalendarzowych od podpisania umowy- w przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże termin wykonania zamówienia do 04.08.2014. Za termin przekazania uważany będzie dzień otrzymania przez Zamawiającego wersji elektronicznej poradnika. W ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania wersji elektronicznej Zamawiający przekaże Wykonawcy uwagi do poradnika. Wykonawca ma na wprowadzenie korekt, wynikających z uwag, 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania tych uwag. Za termin przekazania poprawionej wersji poradnika uważany będzie dzień jej otrzymania w wersji elektronicznej przez Zamawiającego. Zamawiający może w ciągu 5 dni kalendarzowych zgłosić uwagi do treści poradnika po wprowadzonych korektach. Na wprowadzenie zgłoszonych uwag do poradnika i przekazanie Zamawiającemu poprawionej wersji Wykonawca ma 5 dni kalendarzowych od dnia przekazania tych uwag. Zamawiający w ciągu 3 dni kalendarzowych po przekazaniu poprawionej wersji poradnika przekaże Wykonawcy informację o zatwierdzeniu złożonej wersji. Wykonawca w ciągu 10 dni kalendarzowych od zatwierdzenia ostatecznej wersji przez Zamawiającego przedstawi, Zamawiającemu gotowy, wydrukowany egzemplarz próbny do akceptacji. W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług poligraficznych, sposobu wykonania druku czy okładki, Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest nanieść poprawki na koszt własny z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego. Wykonawca w ciągu 30 dni kalendarzowych po zatwierdzeniu wydrukowanej wersji próbnej poradnika wykonana wydruk pełnego nakładu i przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia (1000 egzemplarzy poradnika). Wszystkie egzemplarze poradnika zostaną dostarczone, na koszt Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego przy ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, po uprzednim (min. na 1-dzień przed planowana dostawą) powiadomieniu Zamawiającego. Łącznie z egzemplarzami drukowanymi wykonawca dostarczy wersję elektroniczną papierowej wersji wydruku poradnika, zapisanej w formacie PDF na nośniku elektronicznym - CD lub pendrive, wraz z osobnymi plikami rysunków i fotografii umieszczonych w poradniku. Przekazanie, nastąpi na podstawie protokołu odbioru, sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez osoby upoważnione z obu stron umowy. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu nieograniczone majątkowe prawa autorskie do całości przedmiotu umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.00.00 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu 79.55.00.00 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwie główne usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dwie usługi wydania poradników lub podręczników o minimalnej ilości 50-ciu stron i minimalnym nakładzie 300 szt. każda oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do siwz, b) Oświadczenie o akceptacji warunków umowy - załącznik nr 3a do siwz,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzosipo.gizycko.edu.pl, bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku
ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko pok. 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko pok. 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie stanowi część projektu Nr LPR1/010/037 Rozwój infrastruktury i współpracy edukacji zdrowotnej, realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa - Polska - Rosja 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Zabezpieczenie medyczne szkolenia nurków
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1706N - odcinka ul. Grunwaldzkiej w Wydminach
- Remont drogi dojazdowej na działce nr 617 obr. Wydminy
- Obsługa konserwacyjna oraz naprawy klimatyzatorów i central wentylacyjnych w m.: Giżycko, Antonowo, Brożówka, Bemowo Piskie, Ełk, Orzysz, Szeroki Bór, Gołdap i Węgorzewo oraz w m. Mrągowo
- Dostawa sprzętu i artykułów survivalowych dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Przebudowa drogi gminnej nr 205036N ul. Reja w Giżycku.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie elementów wyposażenia wystawienniczego dla wystawy czasowej pt. "Życie romantyczne. Chopin, Scheffer, Delacroix i Sand" organizowanej na II piętrze w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku (SCW) w GUM Warszawa i ŚKL GUM Kielce
- Wydanie 7 monografii naukowych
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- Świadczenie usług poligraficznych dla NBP w zakresie drukowania offsetowego i obróbki introligatorskiej
- Świadczenie usług realizacji wydruku dokumentów dla potrzeb Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.