Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Jarosław: Wymiana przyłączy cieplnych do budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 9, 22, 24, 5 i 1 na os. Zielińskiego w Jarosławiu oraz remont węzłów cieplnych w tych budynkach
Numer ogłoszenia: 68736 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. , ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6212560, faks 016 6215297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Komunalna- 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana przyłączy cieplnych do budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 9, 22, 24, 5 i 1 na os. Zielińskiego w Jarosławiu oraz remont węzłów cieplnych w tych budynkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjno-inżynieryjnych w zakresie wymiany przyłączy cieplnych do budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 1; 5; 9; 22 i 24 na os. Zielińskiego w Jarosławiu od istniejącej instalacji kotłowej w budynku nr 7 oraz remont węzłów cieplnych w wymienionych budynkach. 2) Zakres robót obejmuje odcinek od istniejącej instalacji kotłowej do istniejących węzłów cieplnych w budynkach wraz z ich remontem. Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz projekt budowlany przyłączy cieplnych i remontu węzłów cieplnych na działkach nr 2669, 2674, 2673/2, 2670, 2676, 2671 i 2672 Zakres zamówienia 1. PRZYŁĄCZ CIEPLNY DO BUDYNKU NR 9 - OS. ZIELIŃSKIEGO a) roboty ziemne i przygotowawcze b) roboty montażowe przyłączy cieplnych - zewnętrzne c) roboty montażowe - węzeł cieplny w budynku 2. PRZYŁĄCZ CIEPLNY DO BUDYNKU NR 22- OS. ZIELIŃSKIEGO a) roboty ziemne i przygotowawcze b) roboty montażowe przyłączy cieplnych - zewnętrzne c) roboty montażowe - węzeł cieplny w budynku 3. PRZYŁĄCZ CIEPLNY DO BUDYNKU NR 24- OS. ZIELIŃSKIEGO a) roboty ziemne i przygotowawcze b) roboty montażowe przyłączy cieplnych - zewnętrzne c) roboty montażowe - węzeł cieplny w budynku 4. PRZYŁĄCZ CIEPLNY DO BUDYNKU NR 5 - OS. ZIELIŃSKIEGO a) roboty ziemne i przygotowawcze b) roboty montażowe przyłączy cieplnych - zewnętrzne c) roboty montażowe - węzeł cieplny w budynku 5. PRZYŁĄCZ CIEPLNY DO BUDYNKU NR 1 - OS. ZIELIŃSKIEGO a) roboty ziemne i przygotowawcze b) roboty montażowe przyłączy cieplnych - zewnętrzne c) roboty montażowe - węzeł cieplny w budynku 6. ROBOTY INSTALACYJNE W WĘZŁACH CIEPLNYCH a) węzeł cieplny w budynku nr 7 b) węzeł cieplny w kotłowni c) podłączenie przyłączy cieplnych do instalacji kotłowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w wysokości 2 600,00 zł ( dwa tysiące sześćset złotych ) 2. Termin wnoszenia wadium najpóźniej do godz.11.00 w dniu otwarcia ofert. B. Formy i miejsce wnoszenia wadium 1. Wadium można wnieść w następujących formach: - w pieniądzu , - w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych , - gwarancjach ubezpieczeniowych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Nr 10 9096 0004 2001 0053 9454 0001 W tytule wpłaty należy powołać wadium w przetargu - PRZYŁĄCZA CIEPLNE 3. Wadium wniesione w pieniądzu jest przechowywane przez zamawiającego na rachunku bankowym.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał jako generalny wykonawca w okresie od 01.04.2008r. do dnia złożenia oferty tj. rozpoczęli i zakończyli inwestycje w wymienionym okresie ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 inwestycje zbliżone swoim rodzajem i zakresem do inwestycji objętej przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ )oraz posiada dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wykazu personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia ( zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu
Sp. z o.o., ul. Przemyska 15, pok.202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o, ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław (sekretariat pok.206).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja baz danych BDOT500 i GESUT obrębu ewidencyjnego Rokietnica w jednostce ewidencyjnej Rokietnica".
- Przebudowa pomieszczeń sali gimnastycznej na żłobek wraz z pomieszczeniami przynależnymi w m. Munina
- Zakup i dostawa leków dla potrzeb Apteki szpitalnej
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Roboty budowlane 3 cz.: Naprawa i konserwacja pomieszczeń i instalacji w budynku nr 9 w Gliwicach; Naprawa pomieszczeń Sali Tradycji w budynku nr 1 w Lublińcu; Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu
- Wykonanie remontu 13 łazienek w segmencie 3 i 4 budynku Wydziału Biochemii Biofizyki i Biotechnologii UJ.
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej poza budynkiem dla stacji uzdatniania wody
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.