Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-31
Gdynia: Oczyszczenie placu składowego przy piaskowniku na potoku Demptowskim poniżej ul. Chełmińskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 68739 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczenie placu składowego przy piaskowniku na potoku Demptowskim poniżej ul. Chełmińskiej w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa oczyszczenia placu składowego przy piaskowniku na potoku Demptowskim poniżej ul. Chełmińskiej w Gdyni. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje załadunek, transport i przekazanie części złożonego urobku na placu składowym przy piaskowniku na potoku Demptowskim poniżej ulicy Chełmińskiej w Gdyni. 2. Załadowany urobek należy przekazać do właściwego miejsca zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 3. Zakłada się usunięcie ok. 70m3, tj. ok. 30% złożonego na placu urobku. 4. Przewidywane szacunkowe zakresy rzeczowe i rodzaj prac określa przedmiar prac stanowiący załącznik nr 1a do siwz. Przewidywana szacunkowa ilość urobku objęta usługą może ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu maksymalnie o 30 %, w zależności od stanu jego wilgotności. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa wzór umowy -załącznik nr 5 do siwz. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: przedmiar prac - załącznik nr 1a do siwz oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi - załącznik nr 1b do siwz. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie zakresu prac których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. 9. Miejsce świadczenia usługi: Gdynia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.10.00 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Kosztorys ofertowy, wg przedmiaru prac, stanowiącego załącznik nr 1a do siwz. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy - Załącznik nr 5 do siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://server.zdiz.gdynia.pl/plac
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. 403.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pok. 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy, data zakończenia: 07.05.2014r. 2. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych : Magdalena Zaremba, tel. 58 761 20 52, w godz. 7:30 - 15:30, w sprawach proceduralnych: Kamila Kostkiewicz, tel. 58 761 20 86, w godz. 7:00 - 15:00. 3. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 08.04.2014r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 107..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.