Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Tarnów: Przebudowa hali sportowej przy Zespole Szkół Licealno-Zawodowych, ul. Chemiczna 1 w Tarnowie - Etap I - Sala Sportowa
Numer ogłoszenia: 68761 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji , ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa hali sportowej przy Zespole Szkół Licealno-Zawodowych, ul. Chemiczna 1 w Tarnowie - Etap I - Sala Sportowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót wchodzących w skład ETAPU I obejmuje: - wymianę pokrycia dachowego z zabudową wentylatorów dachowych i wykonaniem instalacji odgromowej; - demontaż sufitu podwieszanego z malowaniem kratownic i sufitu; - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej sali sportowej; - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej od strony południowej, wraz montażem siatek osłonowych na okna; - wykonanie zabudowy ściany południowej po zdemontowanej ścianie przeszklonej, wraz z dociepleniem całej ściany południowej - remont trybun stałych; - montaż piłkochwytu przy trybunach stałych; - remont podłogi sportowej, oraz wymiana klepek ażurowego przykrycia kanału c.o - wymianę istniejących hydrantów DN50, na hydranty DN25 oraz montaż dodatkowego hydrantu DN25, - malowanie ścian, - wymianę instalacji oświetlenia na sali sportowej i trybun; - wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - wykonanie instalacji sterowania otwieraniem okien, - wymianę kabla WZL ze stacji trafo z zabudową rozdzielnicy obsługującej salę sportową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 12000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 9.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.10. a) i b). 9.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000,- zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b).O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 5000 m3. - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. - kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod.-kan., i wentylacji wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.10. a), c), d) i e). 9.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.10. a) i f). 9.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.10. a) - g). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2 do SWIZ). b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem (pkt.9.2.a) z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 3 do SWIZ), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod.-kan., i wentylacji. Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.9.2.b). e) Wykaz osób, o których mowa (pkt 9.2.b) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 5 do SWIZ). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (pkt.9.3). g) dowód wpłaty lub wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok.328.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ
- Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie na okres od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.