Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-29
Kielce: Dostawy leków, artykułów pomocniczych, pieluchomajtek i środków pielęgnacyjnych
Numer ogłoszenia: 68775 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3453447, faks 041 3454392.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków, artykułów pomocniczych, pieluchomajtek i środków pielęgnacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: leków, artykułów pomocniczych, pieluchomajtek i środków pielęgnacyjnych, w tym leków i artykułów pomocniczych z odpłatnością 100%, leków z odpłatnością zniżkową - refundowanych, do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostaw leków przynajmniej jeden raz w ciągu dnia we wszystkie dni robocze (w tym soboty). Dostawy pieluchomajtek dla dorosłych: jedna duża dostawa raz w kwartale i dostawy uzupełniające jeden raz na co około dwa tygodnie. Zamawiający składa Dostawcy indywidualne dokumenty mieszkańca (Zlecenie na zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze oraz Kartę zaopatrzenia comiesięcznego) i płaci za dostawę kwotę pomniejszoną o refundację. O refundację Dostawca stara się we własnym zakresie. Zamawiane produkty określono w tabelach w załącznikach nr 4.1 - 4.4 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia są dostawy: leków, artykułów pomocniczych, pieluchomajtek i środków pielęgnacyjnych, w tym leków i artykułów pomocniczych z odpłatnością 100%, leków z odpłatnością zniżkową - refundowanych, do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostaw leków przynajmniej jeden raz w ciągu dnia we wszystkie dni robocze (w tym soboty). Dostawy pieluchomajtek dla dorosłych: jedna duża dostawa raz w kwartale i dostawy uzupełniające jeden raz na co około dwa tygodnie. Zamawiający składa Dostawcy indywidualne dokumenty mieszkańca (Zlecenie na zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze oraz Kartę zaopatrzenia comiesięcznego) i płaci za dostawę kwotę pomniejszoną o refundację. O refundację Dostawca stara się we własnym zakresie. Zamawiane produkty określono w tabelach w załącznikach nr 4.1 - 4.4 do SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-6, 33.77.00.00-8, 33.70.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: 1. zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2. zmian cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen jak również dodania nowych leków a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi; 3. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 4. uzasadnionych zmian cen powyżej 10 %, wprowadzonych przez producentów leków, na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta - oświadczenie, cennik lub faktura (dotyczy wyłącznie części 1 Leki i artykuły pomocnicze z odpłatnością 100%). Zmiany wymienione w pkt. 1-3 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów, natomiast zmiany wymienione w pkt. 4 mogą być dokonane na wniosek wykonawcy, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjp2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki i artykuły pomocnicze z odpłatnością 100%.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków i artykułów pomocniczych z odpłatnością 100%. Zamawiane produkty określono w tabeli 4.1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki z odpłatnością zniżkową - refundowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków z odpłatnością zniżkową - refundowanych, do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostaw leków przynajmniej jeden raz w ciągu dnia we wszystkie dni robocze (w tym soboty). O refundację Dostawca stara się we własnym zakresie. Zamawiane produkty określono w tabeli 4.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pieluchomajtek do siedziby Zamawiającego. Zamawiane produkty określono w tabeli 4.3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.77.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki pielęgnacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków pielęgnacyjnych do siedziby Zamawiającego. Zamawiane produkty określono w tabeli 4.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.