To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68785 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Rzeszów: Promocja Miasta Rzeszowa w ramach występów drużyny żużlowej Stal Rzeszów podczas meczów rozgrywanych na Stadionie Miejskim w Rzeszowie w 2017 r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programunie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56604-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 754 636, faks
178 754 634, e-mail
zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja Miasta Rzeszowa w ramach występów drużyny żużlowej Stal Rzeszów podczas meczów rozgrywanych na Stadionie Miejskim w Rzeszowie w 2017 r
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CZ-D.271.26.82.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Reklama wizualna i słowna miasta Rzeszowa poprzez: 1) umieszczenie logo lub herbu Rzeszowa (min. 3 - krotnie) na kevlarach zawodników, w tym po bokach zewnętrznego szwu kevlarów na wysokości uda, na piersi po lewej stronie oraz nad numerem startowym, 2) umieszczenie logo Rzeszowa na motocyklach, na których startują zawodnicy (obicia motocykli zawodników młodzieżowych), 3) umieszczenie logo Rzeszowa na karnetach i biletach, 4) umieszczenie logo Rzeszowa na odzieży osób funkcyjnych, zawodników i ich ekip podczas meczów (logo z tyłu nad nazwiskiem zawodnika, 5) umieszczenie logo Rzeszowa na ściance medialnej, służącej do przeprowadzania wywiadów (min. 8 logotypów), 6) umieszczenie logo Rzeszowa na min. 10 modułach band pneumatycznych, otaczających tor żużlowy na wirażach, w tym: a) 5 modułów liczonych od wjazdu do parku maszyn do bandy sztywnej na przeciwległej prostej, b) 5 modułów na drugim wirażu, tj. od 8 do 12 modułu, licząc od końca bandy sztywnej na przeciwległej do linii startu, 7) umieszczenie logo Rzeszowa na bandach sztywnych, w liczbie min. 10 szt, w tym: a) 3 modułów band sztywnych 4-6, licząc od linii startu, b) 3 modułów band sztywnych 1-3, licząc przed linią startu, c) 4 modułów band sztywnych, na przeciwległej prostej do linii startu 8) umieszczenie siatki Mesh z logo Rzeszowa o wymiarze min. 10 x 10 m, 9) umieszczenie logo Rzeszowa na min. 10 "koziołkach" reklamowych, ustawionych na murawie podczas meczów w wymiarze 1 x 3 m każdy, 10) umieszczenie logo Rzeszowa na tablicy znajdującej się na froncie parku maszyn (taras) o wymiarze 5 x 1 m, 11) ekspozycja logo Rzeszowa na tablicach dwustronnych umieszczonych na stadionie przy drodze do parku maszyn (min. 20 szt.), 12) umieszczenie reklamy miasta Rzeszowa w formacie 1 stron programu zawodów, 13) umieszczenie logo Rzeszowa przy min. 1 biegu w programie zawodów oraz informowanie o sponsorowaniu biegu przez Miasto Rzeszów, 14) reklamę słowną postaci emisji spotów Rzeszowa lub informowania o wsparciu drużyny przez Miasto Rzeszów (min. 8 razy podczas meczu), 15) umieszczenie logo Rzeszowa na wszystkich materiałach promocyjnych używanych przez Zleceniobiorcę (np. korespondencja, plakaty, ulotki) 16) użyczenie wizerunku zawodników i klubu do akcji promocyjnych, prowadzonych przez Zamawiającego (po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniobiorcą), 17) ekspozycję 2 roll-up´ów z logo Rzeszowa w strefie VIP (nad parkiem maszyn), 18) ekspozycję 2 balonów pneumatycznych z logo Rzeszowa przy parku maszyn oraz telebimie, 19) reklamy z logo Rzeszowa na telebimie umieszczonych przy drugim wirażu, min. 30-krotna emisja, 20) informowanie podczas kontaktów z mediami o wsparciu drużyny przez Miasto Rzeszów, 21) zapewnienie udziału przedstawicieli Miasta Rzeszowa w oficjalnych konferencjach, galach, dekoracjach, eventach, itp. wraz z prezentacją logo Rzeszowa, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 22) umieszczenie logo Rzeszowa na stronie Zleceniobiorcy (strona główna) oraz profilu facebook, twitter oraz instagram, wraz przekierowaniem do profilu facebook Zleceniodawcy, 23) umieszczenie logo Rzeszowa (6 szt) na ściance telewizyjnej służącej jako tło do studia, podczas transmisji telewizyjnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79341000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243902.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 300000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Miasto Rzeszów w swoich działaniach promocyjnych przywiązuje dużą wagę do reklamy poprzez sport. Wydarzenia sportowe z udziałem drużyn sportowych, gromadzą wielotysięczną publiczność na trybunach oraz wielokrotnie większą przed odbiornikami telewizyjnymi i radiowymi, a także podczas relacji internetowych. W ścisłej czołówce najbardziej medialnych dyscyplin sportowych jest żużel, który oferując coraz atrakcyjniejsze formy współzawodnictwa z roku na rok zdobywa coraz większą popularność. Szczególnie widoczne jest to w Rzeszowie i regionie. Na meczach żużlowych w Rzeszowie zawsze można obserwować min. kilka tysięcy, a nierzadko kilkanaście tysięcy widzów. Wartość marketingowa Stali Rzeszów w 2016 roku wyniosła 10,5 mln zł, z czego ekwiwalent reklamowy miasta Rzeszowa - 4,5 mln zł. Solidnie zbudowana marka drużyny ze stolicy Podkarpacia pozwala z optymizmem patrzeć na osiągnięcia sportowe i marketingowe klubu w 2017 roku, który swoje mecze w roli gospodarza będzie rozgrywał na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie. Należy dodać, że mecze ligowe pokazywane będą w dwóch kanałach sportowych: Polsat Sport oraz Eleven, co tylko obrazuje jak duży jest potencjał reklamowy "czarnego sportu". Wartym uwagi jest fakt, że dyscyplina sportowa, jaką jest "czarny sport", budzi pozytywne emocje nie tylko u kibiców, ale również u sponsorów, którzy dostrzegając wartość reklamy podczas zawodów żużlowych, zwiększają budżety przeznaczone na promocję poprzez sport. Z uwagi na powyższe uwarunkowania podjęta została decyzja o zakupie usługi reklamowej w ramach występów drużyny żużlowej Stal Rzeszów podczas meczów rozgrywanych na Stadionie Miejskim w Rzeszowie w 2017 roku.Rzeszowie. We wszczętej procedurze udzielenia zamówienia z wolnej ręki zachodzą przesłanki do jej zastosowania w myśl art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a (usługi mogą być tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze)
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.