Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-25
Poznań: NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ SZKOLNO - TRENINGOWYCH, TRENAŻERÓW I SYMULATORÓW
Numer ogłoszenia: 68788 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 57 48 02, faks 261 57 72 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ SZKOLNO - TRENINGOWYCH, TRENAŻERÓW I SYMULATORÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu obsług technicznych i napraw urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów znajdujących się na ewidencji służby uzbrojenia i elektroniki, czołgowo - samochodowej i sekcji zabezpieczenia szkolenia wykorzystywanych do zabezpieczenia procesu szkolenia słuchaczy CSWLąd i SPWLąd Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń, wyszczególnieniem zakresu prac zawiera załącznik nr 7 (7/1 i 7/2) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 5: Zadanie nr 1 -Przegląd techniczny, konserwacja, obsługa i naprawa urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy Bojowej Piechoty Olszynka w Biedrusku Zadanie nr 2 - Przegląd, obsługa okresowa i naprawa awaryjna oraz wykonanie oceny stanu technicznego stanowiska szkolenia załóg SJ-02 I-04-01-002 i ZAZ-175 Zadanie nr 3 - Przegląd z oceną stanu technicznego trenażera działonowego czołgu PT-91BESKID-2M/PT Zadanie nr 4 - Przegląd z oceną stanu technicznego symulatora szkolenia załóg czołgu PT-91 BESKID-3 Zadanie nr 5 -Wykonania naprawy wynikowej z wykonaniem obsługi okresowej typu B trenażera mechanika kierowcy BWP-1 TMK-Ortles. Założony termin realizacji usług dla poszczególnych zadań częściowych: zadanie 1 - 2 - do 100 dni od daty podpisania umowy. zadanie 3 - 4 - do 60 dni od daty podpisania umowy. zadanie 5 - do 120 dni od daty podpisania umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada (dotyczy wszystkich zadań częściowych): aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią i amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym określoną ustawą z 22 czerwca 2001 roku (Dz. U. z 2012 poz. 1017 z późn. zm.) w zakresie WT VII. Sprzęt specjalistyczny do szkolenia oraz jego składniki i akcesoria określonego w rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. 2001 r. nr 145 poz. 1625); Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie złożonej ważnej koncesji z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że usługa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, należy załączyć do oferty ( dotyczy wszystkich zadań): obowiązujący certyfikat Systemu Zarządzania Jakością AQAP 2120 lub systemu zarządzania jakością spełniający wymagania określone w publikacji AQAP 2120.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - załącznik nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji (czas) - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie 3; 6/4-zadanie 4; 6/5-zadanie 5) - Projekt umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 - Sekcja Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 09:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul Bukowska 34, 60-811 Poznań - Kancelaria Jawna czynna w dniach od pon-pt w godz. 7.30-11.00 oraz 13.00-15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Przegląd techniczny, konserwacja, obsługa i naprawa urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy Bojowej Piechoty Olszynka w Biedrusku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu obsług technicznych i napraw urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów znajdujących się na ewidencji służby uzbrojenia i elektroniki, czołgowo - samochodowej i sekcji zabezpieczenia szkolenia wykorzystywanych do zabezpieczenia procesu szkolenia słuchaczy CSWLąd i SPWLąd Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń, wyszczególnieniem zakresu prac zawiera załącznik nr 7 (7/1 i 7/2) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Dla ww. zadania był prowadzony dialog techniczny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji (czas) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Przegląd, obsługa okresowa i naprawa awaryjna oraz wykonanie oceny stanu technicznego stanowiska szkolenia załóg SJ-02 I-04-01-002 i ZAZ-175.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu obsług technicznych i napraw urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów znajdujących się na ewidencji służby uzbrojenia i elektroniki, czołgowo - samochodowej i sekcji zabezpieczenia szkolenia wykorzystywanych do zabezpieczenia procesu szkolenia słuchaczy CSWLąd i SPWLąd Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń, wyszczególnieniem zakresu prac zawiera załącznik nr 7 (7/1 i 7/2) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji (czas) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Przegląd z oceną stanu technicznego trenażera działonowego czołgu PT-91BESKID-2M/PT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu obsług technicznych i napraw urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów znajdujących się na ewidencji służby uzbrojenia i elektroniki, czołgowo - samochodowej i sekcji zabezpieczenia szkolenia wykorzystywanych do zabezpieczenia procesu szkolenia słuchaczy CSWLąd i SPWLąd Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń, wyszczególnieniem zakresu prac zawiera załącznik nr 7 (7/1 i 7/2) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji (czas) - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Przegląd z oceną stanu technicznego symulatora szkolenia załóg czołgu PT-91 BESKID-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu obsług technicznych i napraw urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów znajdujących się na ewidencji służby uzbrojenia i elektroniki, czołgowo - samochodowej i sekcji zabezpieczenia szkolenia wykorzystywanych do zabezpieczenia procesu szkolenia słuchaczy CSWLąd i SPWLąd Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń, wyszczególnieniem zakresu prac zawiera załącznik nr 7 (7/1 i 7/2) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji (czas) - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Wykonania naprawy wynikowej z wykonaniem obsługi okresowej typu B trenażera mechanika kierowcy BWP-1 TMK-Ortles..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu obsług technicznych i napraw urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów znajdujących się na ewidencji służby uzbrojenia i elektroniki, czołgowo - samochodowej i sekcji zabezpieczenia szkolenia wykorzystywanych do zabezpieczenia procesu szkolenia słuchaczy CSWLąd i SPWLąd Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń, wyszczególnieniem zakresu prac zawiera załącznik nr 7 (7/1 i 7/2) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji (czas) - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- usługa w zakresie dostarczenia sygnału TV, systemu telewizji kablowej do lokali mieszkalnych Osiedla Studenckiego w Słubicach
- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne na terenie O-RSK w Poznaniu
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
- USŁUGA WYNAJĘCIA STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁĄGĄ DO SKOKÓW SPADOCHRONOWYCH KADRY OSWRiS I SPADOCHRONOWEJ REPREZENTACJI WOJSKA POLSKIEGO
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie.
- ZP.25.2025 - Usługi związane z przeglądem i naprawami systemów przeciwpożarowych w obiektach małopolskiej Policji.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.