eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryPrzebudowa ulicOkrzei, Częstochowska, Męczenników Oświęcimskich w Żarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Żary: Przebudowa ulic: Okrzei, Częstochowska, Męczenników Oświęcimskich w Żarach
Numer ogłoszenia: 68792 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 470 83 13, faks (068) 470 83 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Okrzei, Częstochowska, Męczenników Oświęcimskich w Żarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulic : 1) ul. Okrzei (odcinek długości około 257 mb) w zakresie: nawierzchni jezdni, chodników, ciągów pieszo - rowerowych, zjazdów do posesji, naświetli piwnic. Odwodnienie drogowe zapewnione zostanie poprzez istniejące wpusty uliczne i kanalizację deszczową. 2) ul. Częstochowska (odcinek długości około 479 mb)w zakresie: nawierzchni jezdni, chodników, ciągów pieszo - rowerowych, zjazdów do posesji, naświetli piwnic, zatoki postojowej oraz parkingu. Odwodnienie projektowanego odcinka drogi zapewnione zostanie poprzez budowę nowej oraz remont istniejącej kanalizacji deszczowej. 3) ul. Męczenników Oświęcimskich w zakresie rozbiórki istniejącego chodnika z płyt betonowych i wykonanie ciągu pieszo - rowerowego długości około 249 mb. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje łącznie: 1) przebudowę jezdni na odcinku około 736 mb, 2) przebudowę chodników (1575,00 m2) oraz ciągów pieszo - rowerowych (3.698,00 m2), 3) przebudowę istniejących dojść i zjazdów do posesji (656,00 m2), 4) remont istniejącej (246,50 m) oraz budowę nowej (139,50 m) kanalizacji deszczowej, 5) budowę parkingu dla samochodów osobowych (13 miejsc postojowych), 6) budowę zatoki postojowej (1 sztuka), 7) przebudowę istniejących skrzyżowań (5 skrzyżowań), 8) budowę przejść dla pieszych (14 sztuk), w tym przejścia typu mulda wykonane z kostki betonowej (2 sztuki), 9) wykonanie ogrodzeń łańcuchowych U - 12 b (76 mb) 10) oznakowanie dróg znakami pionowymi (51 sztuk) oraz poziomymi (209,21 m2), 11) regulację naświetli piwnic (okienek piwnicznych) poprzez ich przebudowę (32 szt.) Regulację naświetli piwnic (okienek piwnicznych) określoną w przedmiarach robót drogowych w ul Okrzei (poz. Nr 8 d.1) oraz w ul. Częstochowskiej (poz. 8 d.1) należy dokonać poprzez: a) wymianę zniszczonych i słabych elementów istniejącej obudowy okienek i zastąpienie ich cegłą klinkierową na zaprawie cementowej, b) montażu ramy z kątowników stalowych 45/45/5 mm zakotwionej płaskownikami w obudowie okienek, c) montażu kraty z płaskowników stalowych 40/5 mm. Elementy stalowe należy pomalować farbą antykorozyjną oraz 2-krotnie farbą nawierzchniową w kolorze czarnym. Kraty naświetli zamontować dokładnie w płaszczyźnie chodnika z obróbką kostki betonowej. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: 1) Przedmiary robót, stanowiące zakres Rozdziału V SIWZ, 2) Dokumentacja projektowa Przebudowa dróg w ulicach Okrzei, Częstochowskiej Męczenników Oświęcimskich w Żarach, stanowiącą zakres Rozdziału VI opracowaną przez TMG Tomasz Grześkowiak ul. Śmigielskiego 10a/8 63-400 Ostrów Wielkopolski, na którą składają się następujące opracowania: a) Projekt budowlany; b) Projekt wykonawczy; c) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla robót drogowych; d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla kanalizacji deszczowej; e) Docelowa organizacja ruchu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090, 7) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 30 przed terminem przewidzianym do składania ofert. 8) Nie zabezpieczenie Oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zadania polegające na: a) budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi lub ciągu dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 5000 m2 - minimum 1 takie zadanie, b) budowie, przebudowie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 5000 m2 - minimum 1 takie zadanie, c) budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacyjnej (sanitarnej lub deszczowej) o długości minimum 500 mb - minimum 1 takie zadanie, bądź polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów w wymaganym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się, iż dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: a) drogowej lub równoważnej konstrukcyjno - budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub posiadającymi odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia. Wskazane przez Wykonawcę osoby winny posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Informacja ogólna o Wykonawcy wg Załącznika nr 1 do oferty, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy, 3) Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z ust. 12 rozdziału I SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach: 1) Zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Wykonawcy, a mających istotny wpływ na wydłużenie okresu realizacji umowy, a w szczególności okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach jak również działania osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony. 3) Zmiana przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, istotnych z punktu widzenia Prawa Budowlanego, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy. 4) Zmiana przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy. 5) Zmiana wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 5 ust. 1 w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych bądź ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane). 6) Zmiana wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy, określonego w § 5 ust. 1 w przypadku zmiany ustawowej wysokości należnego podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://ftp.um.zary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, Referat Zamówień Publicznych, pokój nr 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, Referat Zamówień Publicznych, pokój nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane będzie z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.