Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: sprzęt medyczny
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, do kontaktów: Marta Żalińska-Kowalczyk, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327352, fax 081 5329486, e-mail: szpital@spsk1.lublin.pl, www.spsk1.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Igły jednorazowego użytku Zadanie 2 - Noże wymienne (skalpele) chirurgiczne Zadanie 3 - Pojemniki na odpady szpitalne Zadanie 4 - Kapturki osłonki do termometrów (Braun, Omron) Zadanie 5 - Osłonki do termometrów (Hartmann) Zadanie 6 - Kieliszki na leki Zadanie 7 - Kraniki trójdrożne, przedłużacze do pomp infuzyjnych Zadanie 8 - Pojemniki na mocz, kanki do odbytu, kaczki sanitarne, miski nerkowate Zadanie 9 - Dreny lateksowe, korki do kaniul, łopatka językowa, opaski do identyfikacji niemowąt, opaski uciskowe, pojnik dla chorych, patyczki do wymazów, wieszaki do worków na mocz, zaciskacz do pępowiny, zestaw do irygacji, żel do USG Zadanie 10 - Fartuchy foliowe, myjki higieniczne, pokrowce na obuwie, rękawice foliowe Zadanie 11 - maski do terapii tlenowej Zadanie 12 - Pojemniki do odsysania wydzielin z ran Zadanie 13 - Zagłębniki żołądkowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPSK1, ul. Staszica 16, 20-080 Lublin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 44.14.13.20 - 44.14.13.20 Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy Oryginalny kod CPV: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Oryginalny kod CPV: 25.22.12.30 - Pojemniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 25.22.61.00 - Korki z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.83.20 - Zatyczki Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.42.10 - Wyroby radiodiagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.42.10 - Wyroby radiodiagnostyczne Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy Oryginalny kod CPV: 25.12.23.10 - Wyroby higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 33.14.16.41 - Sondy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.41 - Sondy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 1. Zadanie 1 - 350,00 PLN 2. Zadanie 2 - 90,00 PLN 3. Zadanie 3 - 170,00 PLN 4. Zadanie 4 - 250,00 PLN 5. Zadanie 5 - 300,00 PLN 6. Zadanie 6 - 100,00 PLN 7. Zadanie 7 - 170,00 PLN 8. Zadanie 8 - 270,00 PLN 9. Zadanie 9 - 150,00 PLN 10. Zadanie 10 - 260,00 PLN 11. Zadanie 11 - 120,00 PLN 12. Zadanie 12 - 180,00 PLN 13. Zadanie 13 - 30,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki: Status prawny - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich świadectw lub atestów dopuszczających wyroby medyczne do stosowania - np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej (lub inny dokument równoważny). Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokument określający obroty i zysk za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli średni roczny przychód ze sprzedaży ( lub obrót) będzie wynosił nie mniej niż 150 % łącznej wartości zaoferowanego asortymentu. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu medycznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 3 pozycje. Należy dołączyć co najmniej 3 lecz nie więcej niż 5 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( załączenie większej ilości tych dokumentów nie spowoduje jednak odrzucenia oferty). Przez datę wykonania dostaw należy rozumieć dzień, miesiąc i rok początku oraz końca realizacji umowy dostawy. Dokument winien potwierdzać należyte wykonanie dostaw zrealizowanych w całości. Z dokumentów winno jasno wynikać , że dotyczą one dostaw wymienionych w wykazie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.03.2006, cena - 50,00 PLN + 22% VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2006, godzina 12:30, SPSK-1 ul. Staszica 1. sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.01.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa usługa sprzątania w budynku Radia Lublin S.A. w likwidacji
- Remont drogi wojewódzkiej nr 849 odc. Józefów Roztoczański - Józefów od km 34+140 do km 35+900 - dł. 1,760 km
- RDW w Hrubieszowie. Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych.
- RDW we Włodawie. Usługi ścinki poboczy
- Zaprojektowanie i wykonanie pionów i poziomów kanalizacji sanitarnej w 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie w ramach zadania nr 91669 - etap II
- Modernizacja wybranych pomieszczeń na pokoje biurowe, pomieszczenia magazynowe, składnice akt oraz ułożenie kostki brukowej na parkingu OR KRUS w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP3/2736/24 - Sukcesywna dostawa środków czystości (Część 1) oraz materiałów eksploatacyjnych do sanitariatów (Część 2) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, preparatów do dezynfekcji i materiałów jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przysusze
- 170-P-24 Wyroby medyczne jednorazowego użycia - powtórka
- Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety
- Dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/15/2024
- Zakup i dostawa sprzętu stomijnego i akcesoriów stomijnych.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.