eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzciankaDostawa przedmiotów umundurowania leśnika oraz odzieży i obuwia bhp dla pracowników Nadleśnictwa Trzcianka w 2009r.



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Trzcianka: Dostawa przedmiotów umundurowania leśnika oraz odzieży i obuwia bhp dla pracowników Nadleśnictwa Trzcianka w 2009r.
Numer ogłoszenia: 68838 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka , ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2163240, faks 067 2163240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów umundurowania leśnika oraz odzieży i obuwia bhp dla pracowników Nadleśnictwa Trzcianka w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odziaży i obuwia bhp dla pracowników Nadleśnictwa Trzcianka w 2009r. Sorty mundurowe winny być wykonane według wzorów określonych w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2007r., Nr 51, poz.342), b) Zarządzeniu nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, c) Zarządzeniu nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. Odzież i obuwie bhp musi posiadać atest, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wynaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wkluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania a jedo oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdz. III.2, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp.(załącznik nr 2), 4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.(zał. nr 3), 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajace, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) Aktualne zaświadczenie z właściwego noddziału ZUS lub KRUS mpotwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) W przypadku nie posiadania aktualnych zaświadczeń dot. pkt 5 i 6 można złożyć oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat ani składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (załącznik nr 4), 7) zaświadczenia spełnienia wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy LP w Bedoniu lub ważnego (3 miesiące od daty wystawienia) upoważnienia producenta (dystrybutora) do posługiwania się w/w Świadectwem lub rónoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług oraz wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadeczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawicviela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Koszt odbioru - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Trzcianka, ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Nadleśnictwo Trzcianka, sekretariat (pokój nr 10).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.