Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Olsztyn: GDDKiA-O/OL-R2-R1N-2814-09/08 - Nadzór inwestorski: Kowale Oleckie - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 68843 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GDDKiA-O/OL-R2-R1N-2814-09/08 - Nadzór inwestorski: Kowale Oleckie - II postępowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Rozbudowa drogi krajowej nr 65 od km 21+200 do km 24+150 w miejscowości Kowale Oleckie z wyłączeniem przejazdu PKP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 55.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: Inspektor Nadzoru ds. robót drogowych - Koordynator, wymagana 1 osoba: - posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności właściwej (drogowej) dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - należąca do Izby Inżynierów Budownictwa, - posiadająca min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi i/lub nadzorach inwestorskich, w tym przynajmniej na jednym kontrakcie na stanowisku Inspektora Nadzoru; Inspektor Nadzoru ds. robót elektroenergetycznych, wymagana 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w proponowanej specjalności, tj. uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Inspektor Nadzoru ds. robót teletechnicznych, wymagana 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w proponowanej specjalności, tj. uprawnienia telekomunikacyjne; Inspektor Nadzoru ds. robót sanitarnych, wymagana 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w proponowanej specjalności, tj. uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2). 3) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. nadzorował minimum jedną budowę/przebudowę dróg o wartości robót brutto min. 5 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)2) niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. D) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. E) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)B) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. F) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)E), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. G) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2)E) i III.2)F) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w punkcie III.2)B). H) Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. I) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt. III.2)A) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt. III.2)B) albo odpowiadające im określone w pkt. III.2)E) i III.2)F), powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt. III.2)C) i III.2)D) powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (bezpłatna) można pobrać ze strony internetowej lub po złożeniu pisemnego wniosku zawierającego nazwę firmy, adres i NIP: odebrać osobiście, otrzymać za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat na I piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.