eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont ciągu pieszo - rowerowego oraz oświetlenia wokół kąpieliska Arkonka (w podziale na części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Szczecin: Remont ciągu pieszo - rowerowego oraz oświetlenia wokół kąpieliska Arkonka (w podziale na części)
Numer ogłoszenia: 68850 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, fax 091 484 80 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu pieszo - rowerowego oraz oświetlenia wokół kąpieliska Arkonka (w podziale na części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ciągu pieszo - rowerowego oraz oświetlenia wokół kąpieliska Arkonka - podziale na części: CZĘŚĆ I - Remont ciągu pieszo - rowerowego wokół kąpieliska Arkonka - alejka południowa o nawierzchni z płyt betonowych od nr A do nr C o pow. 2 054 m2 CZĘŚĆ II - Remont oświetlenia wokół kąpieliska Arkonka - wymiana zasilania i oświetlenia ulicznego 2. Wykonawca zobowiązany będzie m. in. do: 1) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 6 - 9 do SIWZ, 2) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami); Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumenty dot. sposobu gospodarowania odpadami, 3) wykonania dokumentacji powykonawczej, geodezji powykonawczej i protokołów z pomiarów pomontażowych - 3 egz. 3. dot. części I - organizacja budowy: 1) prace naprawcze nawierzchni należy rozpocząć od strony kas, 2) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, 4) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 4. dot. części II - organizacja budowy: 1) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: - część I: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonaniu remontu nawierzchni z płyt betonowych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, podając ponadto wartość pracy, daty, miejsca realizacji oraz podmiot zlecający, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającej uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, - część II: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonaniu wymiany oświetlenia zewnętrznego w parkach lub ulicznego, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, podając ponadto wartość pracy, daty, miejsca realizacji oraz podmiot zlecający, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej nw. uprawnienia: A. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz B. uprawnienia elektryczne do 1 kV. Zamawiający również uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli którakolwiek z wykazanych osób posiada łącznie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2do SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 1 ppkt 5 część I b i ppkt 5 część II b A, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem materiałów sporządzony na podstawie załączników nr 6 - 9 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 3) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ciągu pieszo - rowerowego wokół kąpieliska Arkonka - alejka południowa o nawierzchni z płyt betonowych od nr A do nr C o pow. 2 054 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ciągu pieszo - rowerowego wokół kąpieliska Arkonka - alejka południowa o nawierzchni z płyt betonowych od nr A do nr C o pow. 2 054 m2 2. Wykonawca zobowiązany będzie m. in. do: 1) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 6 - 9 do SIWZ, 2) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami); Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumenty dot. sposobu gospodarowania odpadami, 3) wykonania dokumentacji powykonawczej, geodezji powykonawczej i protokołów z pomiarów pomontażowych - 3 egz. 3. Organizacja budowy: 1) prace naprawcze nawierzchni należy rozpocząć od strony kas, 2) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, 4) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont oświetlenia wokół kąpieliska Arkonka - wymiana zasilania i oświetlenia ulicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont oświetlenia wokół kąpieliska Arkonka - wymiana zasilania i oświetlenia ulicznego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie m. in. do: 1) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 6 - 9 do SIWZ, 2) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami); Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumenty dot. sposobu gospodarowania odpadami, 3) wykonania dokumentacji powykonawczej, geodezji powykonawczej i protokołów z pomiarów pomontażowych - 3 egz. 3. Organizacja budowy: 1) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.