To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68855 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Rudniki: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52837-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54926-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki, krajowy numer identyfikacyjny
151398586, ul.
Wojska Polskiego
12A,
46-325
Rudniki, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
34 35-95-072, faks
343 595 013, e-mail
przetargi@rudniki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rudniki.pl, www.bip.rudniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR 271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego 1 ciągnika rolniczego na potrzeby Sekcji Komunalnej Urzędu Gminy w Rudnikach o niżej wymienionych parametrach i wymaganiach (ciągnik musi posiadać) : 1. Moc znamionowa: od 100 KM do 120 KM 2. silnik 4 cylindrowy o pojemności nie mniejszej niż 3,2 l 3. przekładnia z minimalną liczbą biegów 24 x 24 i prędkością maksymalną 40km/h, skrzynia synchronizowana 4. hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego 5. rewers elektrohydrauliczny 6. elektrohydrauliczne załączanie przedniego napędu, tylnego WOM i blokady tylnego mostu 7. 3 prędkości WOM 540/750/1000 8. 3 pary gniazd hydrauliki zewnętrznej z tyłu - sterowane mechanicznie 9. pompę hydrauliczną o wydajności min 85 l/min 10. elektrohydrauliczne sterowanie podnośnikiem z tyłu ciągnika (EHR tylnego podnośnika) 11. udźwig podnośnika na końcówkach haków min. 4000 kg 12. cięgna dolne kompletne zakończone hakami i kulami 13. cięgło górne z końcówką hakową i kulą 14. zaczep górny automatyczny, przesuwny - drabinkowy 15. zaczep dolny rolniczy 16. hamulce hydrauliczne w kąpieli olejowej 17. sprzęgło w kąpieli olejowej 18. Instalacja pneumatyczna 2 i 1 obwodowa 19. kabina uchylna 20. siedzenie dla pasażera 21. komfortowy fotel kierowcy - amortyzowany 22. kabina z ogrzewaniem, klimatyzacją i wentylacją 23. radio 24. 2 pary reflektorów z przodu i 2 pary reflektorów z tyłu 25. obciążniki na koła - łącznie co najmniej 200 kg 26. przedni podnośnik (TUZ) z udźwigiem min. 2000 kg oraz z jedną parą wyjść hydrauliki zewnętrznej 27. masa własna min. 4000 kg. 28. 2 lampy błyskowe ("koguty") 29. lusterka teleskopowe 30. rok produkcji 2016 lub 2017 31. przeszkolenie minimum dwóch pracowników w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji ciągnika 32. dostarczenie dokumentacji technicznej ciągnika (m.in. świadectwo homologacji) 33. Wartość emisji spalin spełniające wymogi normy STAGE IV. Zamawiający wymaga aby Dostawca udzielił gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej, a termin gwarancji będzie wynosił min. 36 miesięcy bez limitu motogodzin od dnia wydania przedmiotu zamówienia i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru( uwaga:, patrz pkt 22 SIWZ, kryterium wyboru pkt 22.9 SIWZ). Okres gwarancji oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia rozpoczyna się od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu zamówienia. Gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę nie może wyłączyć uprawnień gwarancyjnych przyznanych przez producenta ciągnika. Wykonawca zapewni realizację zobowiązań gwarancyjnych, przeglądów i napraw w co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi producenta oferowanego ciągnika w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zweryfikowania przedmiotu dostawy przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt (do siedziby Zamawiającego 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A ), w terminie do 31.05.2017r. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest przeprowadzić instruktaż z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia, który należy przeprowadzić w dniu dostawy pojazdu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT200000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 204000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.