Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-06
Chojnice: DOSTAWY MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC POWIATOWYCH
z podziałem na części:
Część nr 1. Masa bitumiczna na zimno
Część nr 2. Kruszywo naturalne łamane 0-31,5
Numer ogłoszenia: 68888 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC POWIATOWYCH z podziałem na części: Część nr 1. Masa bitumiczna na zimno Część nr 2. Kruszywo naturalne łamane 0-31,5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. DOSTAWY MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC POWIATOWYCH z podziałem na części: Część nr 1. Masa bitumiczna na zimno Część nr 2. Kruszywo naturalne łamane 0-31,5 B.Zakres robót : CZĘŚĆ NR 1 - Dostawa masy bitumicznej na zimno wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych w ilości 200,0 Mg Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno, w ilości - 200,00Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2012 roku. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 20,00 Mg Miejscem realizacji zamówienia jest składowisko Zamawiającego przy ul. Łukowskiej w Czersku. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Zamówienie każdej dostawy sukcesywnej Zamawiający będzie składał telefonicznie oraz faksem lub pocztą elektroniczną z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla masy bitumicznej na zimno: 1. Materiał musi być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004r. nr 92, poz. 881. ze zm.) 2. Mieszanki mineralno - asfaltowej musi posiadać aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę badawczą (np. IBDiM), zgodnie z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. z 2004 r. Nr 249, poz. 2497 ze zm.) lub dokument równoważny. 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa musi spełniać wymogi zawarte w Aprobacie Technicznej i powinna być: - wykonana na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami z przeznaczeniem na warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej, - produkowana z mieszaniny kruszywa łamanego o uziarnieniu od 0/8 mm, i modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego - charakteryzować się dobrą urabialnością, bez konieczności smarowania lepiszczem krawędzi łatanych ubytków, zagęszczana płytą wibracyjną lub ręcznym ubijakiem, - po wypełnieniu zachować pełną szczelność i elastyczność oraz nie ulegać oderwaniu od brzegów nawierzchni w niskich temperaturach osiąganych przez nawierzchnię w okresie zimowym. - o długim okresie składowania w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych bez utraty właściwości fizyczno - chemicznych z gwarancją trwałości dla każdej partii minimum 6 miesięcy od daty jej dostawy, - znosząca niskie temperatury (mrozy, odwilż) tj. w okresie wiosenno - jesiennym i zimowym przy temp. powietrza w przedziale min. - 100 C ÷ + 300 C, - pakowana w zgrzewane worki foliowe ok.30 kg mieszanki 4. Skład mieszanki powinien zapewniać właściwości umożliwiające: - szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych przy jej użyciu (przygotowana do bezpośredniego zastosowania z opakowania); - doskonałą przyczepność do podłoża i wypełnienia ubytków mieszanką mineralno - asfaltową o jednorodnym wyglądzie; - wbudowanie nie wymagające smarowania krawędzi ubytków nawierzchni oraz nadawania regularnego kształtu krawędziom; - oddanie remontowanej nawierzchni do eksploatacji natychmiast po wbudowaniu mieszanki mineralno- asfaltowej; - Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna także posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. CZĘŚĆ NR 2 - Dostawa kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 wraz z transportem i rozładunkiem w ilości 1500,00 Mg Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0-31,5 zgodnym z obowiązującymi normami wraz z transportem do bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych w ilościach według zapotrzebowania zamawiającego sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2012 r. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej 25,00-30,00 Mg Zamówienie każdej dostawy sukcesywnej Zamawiający będzie składał telefonicznie oraz faksem lub pocztą elektroniczną z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Miejscem realizacji zamówienia jest baza Zamawiającego na ulicy Gdańskiej 110 w Chojnicach. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla kruszywa: kruszywo naturalne łamane o uziarnienie 0-31,5 mm. zgodne z PN-EN 13242+A1:2010 dla Kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni przeznaczone do stosowania w drogownictwie i innych robotach inżynieryjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 14.21.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalności prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY: 1)Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA, 2)Wypełniony Kosztorys Ofertowy - zgodny z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale E SIWZ kosztorys ofertowy -Ślepy 3)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 3 do SIWZ - osobno dla każdej części 4)Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 4 do SIWZ. - jeżeli dotyczy 5)Oświadczenie o współpracy - wg załącznika nr 5 do SIWZ. - jeżeli dotyczy 6)Parafowane Istotne postanowienia umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b)prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 2)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 3)wystąpienie siły wyższej, 4)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 5)sądowej waloryzacji zamówienia, 6)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 7)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-6, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 6.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. 7.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 8.Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 9.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 10.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 11.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w w Chojnicach
ul. 31 Stycznia 56,
89-600 CHOJNICE.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Masa bitumiczna na zimno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 - Dostawa masy bitumicznej na zimno wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych w ilości 200,0 Mg Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno, w ilości - 200,00Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2012 roku. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 20,00 Mg Miejscem realizacji zamówienia jest składowisko Zamawiającego przy ul. Łukowskiej w Czersku. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Zamówienie każdej dostawy sukcesywnej Zamawiający będzie składał telefonicznie oraz faksem lub pocztą elektroniczną z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla masy bitumicznej na zimno: 1. Materiał musi być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. nr 92, poz. 881. ze zm.) 2. Mieszanki mineralno - asfaltowej musi posiadać aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę badawczą (np. IBDiM), zgodnie z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. z 2004 r. Nr 249, poz. 2497 ze zm.) lub dokument równoważny. 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa musi spełniać wymogi zawarte w Aprobacie Technicznej i powinna być: - wykonana na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami z przeznaczeniem na warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej, - produkowana z mieszaniny kruszywa łamanego o uziarnieniu od 0/8 mm, i modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego - charakteryzować się dobrą urabialnością, bez konieczności smarowania lepiszczem krawędzi łatanych ubytków, zagęszczana płytą wibracyjną lub ręcznym ubijakiem, - po wypełnieniu zachować pełną szczelność i elastyczność oraz nie ulegać oderwaniu od brzegów nawierzchni w niskich temperaturach osiąganych przez nawierzchnię w okresie zimowym. - o długim okresie składowania w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych bez utraty właściwości fizyczno - chemicznych z gwarancją trwałości dla każdej partii minimum 6 miesięcy od daty jej dostawy, - znosząca niskie temperatury (mrozy, odwilż) tj. w okresie wiosenno - jesiennym i zimowym przy temp. powietrza w przedziale min. - 100 C ÷ + 300 C, - pakowana w zgrzewane worki foliowe ok.30 kg mieszanki 4. Skład mieszanki powinien zapewniać właściwości umożliwiające: - szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych przy jej użyciu (przygotowana do bezpośredniego zastosowania z opakowania); - doskonałą przyczepność do podłoża i wypełnienia ubytków mieszanką mineralno - asfaltową o jednorodnym wyglądzie; - wbudowanie nie wymagające smarowania krawędzi ubytków nawierzchni oraz nadawania regularnego kształtu krawędziom; - oddanie remontowanej nawierzchni do eksploatacji natychmiast po wbudowaniu mieszanki mineralno- asfaltowej; - Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna także posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kruszywo naturalne łamane 0-31,5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 2 - Dostawa kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 wraz z transportem i rozładunkiem w ilości 1500,00 Mg Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0-31,5 zgodnym z obowiązującymi normami wraz z transportem do bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych w ilościach według zapotrzebowania zamawiającego sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2012 r. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej 25,00-30,00 Mg Zamówienie każdej dostawy sukcesywnej Zamawiający będzie składał telefonicznie oraz faksem lub pocztą elektroniczną z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Miejscem realizacji zamówienia jest baza Zamawiającego na ulicy Gdańskiej 110 w Chojnicach. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla kruszywa: kruszywo naturalne łamane o uziarnienie 0-31,5 mm. zgodne z PN-EN 13242+A1:2010 dla Kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni przeznaczone do stosowania w drogownictwie i innych robotach inżynieryjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzatania
- Wykonanie dokumentacji projektowych z podziałem na części.
- "Adaptacja drogi technologicznej na ciąg pieszo-rowerowy łączący ul. Droga do Władysławka z ul. Żeromskiego w Chojnicach"
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Dostawa kruszywa dla Nadleśnictwa Dobrzejewice w 2024 r.
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa piasku.
- Dostawa kruszywa, żwiru i piasku
- "Sukcesywna dostawa kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5 mm"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.