Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Poznań: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 68924 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Poznaniu Radio "Merkury" Spółka Akcyjna , ul. Berwińskiego 5, 60-765 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6644900, faks 061 8660310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radiomerkury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - rozgłośnia regionalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 Artykuły biurowe i papiernicze 1. papier kserograficzny ( do ksero i drukarek komputerowych) A4 80-90g, typu polspeed lub równoważny ilość - 110 ryz 2. koperty ochronne (z wewnętrzną warstwą folii bąbelkowej): - 240 x 275 - 200 szt. - 290 x 370 - 100 szt. - 320 x 455 - 100 szt. - 200 x 175 - 500 szt. 3. skoroszyty (okładka przeźroczysta z miękkiego PCV, tylna sztywna kolorowa z paskiem do opisu ) różne kolory -20 szt. 4. koszulka na dokumenty A 4 bezbarwna do wpinania z otworem na dokumenty na górze 100 szt. 5. koszulka na dokumenty A 5 bezbarwna do wpinania z otworem na dokumenty na górze 100 szt . 6. koszulka na dokumenty A4 bezbarwna do wpinania otwierana z boku 50 szt. 7. teczka z gumką lakierowana A 4(różne kolory) - 100 szt. 8. długopisy jednorazowe - 25 szt. 9. . segregator A4 2 szer. 7,5cm 5 szt. 10. ofertówka L otwierana z góry i z boku A4 - 20 szt. 11.teczka wiązana kartonowa A4 -20 szt. 12. ołówki drewniane - 20 szt. 13. ołówki drewniane z gumką - 20 szt. 14. ołówki automatyczne 0,5 mm - 20 szt. 15.zakreślacze żółte - 10 szt. 2-5mm 16.zeszyty A4 w twardej okładce - 5 szt. 17. zeszyty A4 w miękkiej okładce - 5 szt. 18.zeszyty A5 w twardej okładce - 10 szt. 19. zeszyty A5 w miękkiej okładce - 10 sz. 20.notes samoprzylepny 75x75 mm,100 kart. - 20 szt. 21.korektor w taśmie 5 mm - 2 szt. 22. korektor w długopisie 2 szt. 23. korektor z pędzelkiem - 5 szt. 24. foliopis na CD 1 mm - 5 szt. 25.markery suchościeralne 2,5 mm różne kolory 5 szt. 26.zszywki 24/6 - 10szt. a 1000szt. 27. taśma przeźroczysta typ colex 10 szt. 19 mmx 33m CZĘŚĆ 2 Materiały eksploatacyjne do drukarek, oryginalne - pochodzące od producenta sprzętu komputerowego: 1. HP cardridge 1200 C7115X - 5 szt. 2. HP color laser Jet bęben 2500/1500 C 9704A - 1 szt. 3. HP color laser Jet cartridge 2500/1500 black C9700 - 2 szt. 4. HP color laser Jet cartridge 2500/1500 cyan C 9701 - 1 szt. 5. HP color laser Jet cartridge 2500/1500 yellow C 9702A - 1 szt. 6. HP color laser Jet cartridge 2500/1500 magenta C 9703 - 1 szt. 7. OKI taśma microline 320 - 24 szt. 8. HP color laser 2600 N black Q6000A 2 szt. 9. HP color laser 2600 N cyan Q6001A 1 szt. 10. HP color laser 2600 N yellow Q60002A 1 szt. 11. HP color laser 2600 N magenta Q6003A 1 szt. 12. HP color laser 3800 N black Q 6470A 2 szt. 13. HP color laser 3800 N cyan Q7581A 1 szt. 14. HP color laser 3800 N yellow Q7582A 1 szt. 15. HP color laser 3800 N magenta Q7583A 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92 - 21.12.56.92 21.12.56.00 - 21.12.56.00 21.23.36.00 - 21.23.36.00 21.23.23.00 - 21.23.23.00 25.24.71.00 - 25.24.71.00 25.24.72.20 - 25.24.72.20 30.21.70.00 - 30.21.70.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radiomerkury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radio Merkury S.A., 60-765 Poznań, ul.Berwińskiego 5, budynek Pergoli, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Radio Merkury S.A., 60-765 Poznań, ul.Berwińskiego 5, budynek Pergoli, sekretariat główny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla gastronomii.
- Usługa poligraficzna dla Wydawnictwa Naukowego UAM: druk cyfrowy, oprawa twarda i miękka
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem przerastającej zieleni na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej prac modernizacyjnych pomnika Powstańców Wielkopolskich w Poznaniu wraz z jego otoczeniem oraz przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa leków do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów instalacyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.