Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68938 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Warszawa: USŁUGI DRUKU PUBLIKACJI WYDAWANYCH PRZEZ
PAŃSTWOWY INSTYTUT WYDAWNICZY
I MAŁEJ POLIGRAFII
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Wydawniczy, krajowy numer identyfikacyjny
366421821, ul.
Foksal
17,
00-372
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 22 826 02 01,
48 22 826 02 02, e-mail
a.mularczyk@piw.pl, faks
48 22 826 15 36.
Adres strony internetowej (URL): www.piw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.piw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.piw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty należy przesyłać pisemnie
Adres:
ul. Foksal 17, 00-372 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI DRUKU PUBLIKACJI WYDAWANYCH PRZEZ
PAŃSTWOWY INSTYTUT WYDAWNICZY
I MAŁEJ POLIGRAFII
Numer referencyjny: 1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku: 1. publikacji książkowych, 2. małej poligrafii, m.in. plakatów, katalogów wydawniczych i pocztówek. - szczegółowo opisanych w "SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA", stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca będzie wykonywał sukcesywnie druk i oprawę poszczególnych publikacji lub małej poligrafii wchodzących w skład przedmiotu zamówienia na podstawie egzemplarza pozycji dostarczonego Wykonawcy w formacie .pdf na trwałym nośniku lub za pośrednictwem poczty e-mail lub platformy internetowej. Zamawiający oczekuje realizacji zleceń na najwyższym poziomie techniki drukarskiej, z zachowaniem najwyższych norm jakościowych produkcji (wysoką jakość przygotowania i druku, najwyższą jakość oprawy, reprodukcji ilustracji, dobór odpowiedniego papieru, pracę zgodnie ze specyfiką oraz informacjami i wytycznymi ze strony Zamawiającego), z zachowaniem terminowości przy realizowanych zleceniach. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w "SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA", stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że liczba stron poszczególnych publikacji może różnić się +/- 10% od liczby podanych w "SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA". Zamawiający zastrzega, że liczba zleceń lub nakład poszczególnych rodzajów druku "małej poligrafii" może różnić się +/- 5 w zakresie zleceń lub 30 % w zakresie nakładu. Wydrukowane publikacje lub "mała poligrafia" powinny zostać dostarczone przez Wykonawcę do Hurtowni Dictum Sp. z o.o. przy ul. Kabaretowej 21, 00-001 Warszawa ("małej poligrafii" do siedziby Zamawiającego) lub w inne wskazane każdorazowo przez Zamawiającego przy zlecaniu druku poszczególnych nakładów publikacji lub "małej poligrafii" miejsce położone na terenie m. st. Warszawy lub okolic. Zamówienie podzielone jest na trzy części, w tym: 1. dwie części dotyczące druku publikacji oraz 2. jedna część dotycząca druku "małej poligrafii". Każdy wykonawca jest uprawniony złożyć ofertę na wybrane części lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. technolog montażysta, 2. technolog druku, 3. technolog introligator. Ww. klauzula zatrudnienie nie ma zastosowania do części III zamówienia dot. druku "małej poligrafii".
II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane
Dodatkowe kody CPV:79810000-5, 79820000-8, 22100000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług druku, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług druku, tj. odpowiednio publikacji książkowych lub małej poligrafii i zgodnych z jego przedmiotem, na podstawie odrębnej umowy zawartej po przeprowadzeniu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki. Informacja o zamówieniu uzupełniającym została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla niniejszego zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Stosownie do art. 67 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że ewentualny zakres usług druku w ramach zamówień uzupełniających będzie polegał na dodruku publikacji książkowych lub małej poligrafii objętych zamówieniem podstawowym, w przypadku zaistnienia takiego zapotrzebowania rynkowego oraz po cenach wynegocjowanych z wykonawcą.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/09/2017
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby druk: 1. publikacji książkowych był wykonywany sukcesywnie przez Wykonawcę na podstawie zleceń Zamawiającego w terminie do 30 września 2017 r. 2. "małej poligrafii" był wykonywany sukcesywnie przez Wykonawcę na podstawie zleceń Zamawiającego w terminie do 31 grudnia 2017 r. Zamawiający w odniesieniu do każdej publikacji książkowej będzie informował Wykonawcę o zleceniu druku określonej publikacji książkowej na 2 tygodnie przed dostarczeniem Wykonawcy plików do druku. Druk i dostarczenie publikacji książkowej przez Wykonawcę powinien nastąpić w terminie 3 tygodni od dnia zlecenia i dostarczenia Wykonawcy przez Zamawiającego plików do druku. Zamawiający przewiduje zlecenia Wykonawcy nie więcej niż 3 publikacji książkowych w tym samym czasie. Zamawiający przewiduje zlecenie Wykonawcy nie więcej niż 3 druków "małej poligrafii" w tym samym czasie. Druk i dostarczenie druków "małej poligrafii" przez Wykonawcę powinien nastąpić w terminie 4 dni roboczych od dnia zlecenia i dostarczenia Wykonawcy przez Zamawiającego plików produkcyjnych (np. projektu druku "małej poligrafii").
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
Informacje dodatkowe
Powyższe dot. wykonawców będących przedsiębiorcami i prowadzących działalność gospodarczą.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca powinien udokumentować posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej:
- w przypadku ubiegania się o część I w wysokości co najmniej 50 000 zł,
- w przypadku ubiegania się o część II w wysokości co najmniej 50 000 zł.
W przypadku ubiegania się o zamówienie na wykonanie części I i II Wykonawca jest zobowiązany wykazać się łącznym spełnianiem warunku dla części I i II (tj. wykazaniem się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000 zł).
Zamawiający nie określa warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej potencjalnego Wykonawcy części III zamówienia dot. druku "małej poligrafii".
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca powinien udokumentować wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- w przypadku ubiegania się o część I - co najmniej 2 (dwóch) usług druku książek w nakładzie nie mniejszym niż 700 sztuk i o liczbie stron w przypadku każdej książki nie mniejszej niż 200 stron,
- w przypadku ubiegania się o część II - co najmniej 2 (dwóch) usług druku książek w nakładzie nie mniejszym niż 800 sztuk i o liczbie stron w przypadku każdej książki nie mniejszej niż 300 stron,
- w przypadku ubiegania się o część III - usług druku "małej poligrafii" o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 zł.
W przypadku ubiegania się o zamówienie na wykonanie części I i II Wykonawca jest zobowiązany wykazać się łącznym spełnianiem warunku dla części I i II (tj. wykazaniem się wykonaniem 4 (czterech) usług druku książek).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami:
1. technolog montażysta,
2. technolog druku,
3. technolog introligator.
Warunek ten ma zastosowanie w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o zamówienie na wykonanie zarówno którejkolwiek z części I lub II, jak również w przypadku ubiegania się o obie części.
Warunek ten nie ma zastosowania w przypadku ubiegania się tylko o część III zamówienia dot. druku "małej poligrafii".
Wykaz osób będzie wymagany od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (dotyczy tylko części I i II): 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami i grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zwarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6. W celu oceny, czy nie zachodzą wobec innego podmiotu, o którym mowa w pkt VIII SIWZ (podmiotu trzeciego), podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz pkt. 7.2.2.1 i 7.2.2.2 SIWZ (art. 24 ust. 5 pkt 1,2 i 4 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga złożenia dotyczących tego podmiotu dokumentów, o których mowa w pkt 12.3.1. - 12.3.6. SIWZ. Oświadczenia lub dokumenty dot. Wykonawców majacych siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zostały szczegółowo określone w pkt 12.4 / odpowiednio Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne - pkt IX. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania potwierdzające: (1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub (2) brak podstaw do wykluczenia), jeżeli Zamawiający: a) posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub b) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich nakładu i liczby stron książki (w przypadku części I lub II dot. publikacji książkowych) albo wartości (w przypadku części III dot. druku "małej poligrafii"), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (obowiązek załączenia dowodów nie dotyczy części III dot. druku "małej poligrafii");
przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ);
3. wykaz osób dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (dotyczy części I i II) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wykaz sprzętu (załącznik nr 8 do SIWZ);
4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (dotyczy części I i II) potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych powyżej przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 7.3 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokościach
- dla Części I - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
- dla Części II - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Zamawiający nie wymaga wadium w odniesieniu do Części III zamówienia dot. druku "małej publikacji".
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60 |
Jakość | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje (z uwzględnieniem zmian dopuszczony wprost w przepisach ustawy Pzp - art. 144 ust. 1 pkt 2) - 6)) możliwości dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach: 1) zmian uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji przedmiotowej umowy będących następstwem działań osób trzecich, 2) zmian, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, 3) zmian osób funkcyjnych, wymienionych w umowie, 4) zmiany terminu realizacji poszczególnych zleceń publikacji książkowych, jak również zmiany końcowego terminu realizacji Przedmiotu umowy dot. określonej Części zamówienia, w szczególności poprzez ich skrócenie lub wydłużenie, w przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności dotyczących zmian planów wydawniczych lub potrzeb w zakresie "małej poligrafii" Polskiego Instytutu Wydawniczego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I obejmuje druk publikacji książkowych:
Tytuł publikacji Liczba egzemplarzy
1. Eliade - Sacrum-mit-historia 1000
2. Lawrence - Monastycyzm średniowieczny 1000
3. Teatr Publiczny. Przedstawienia. Dwudziestolecie. 700
4. Gibbon - Zmierzch cesarstwa rzymskiego t.1 1500
5. Gibbon - Zmierzch cesarstwa rzymskiego t.2 1500
6. Gibbon - Upadek cywilizacji zachodu 1500
7. Białoszewski - "Oho" i inne wiersze. Utwory zebrane t.10 1000
8.Sweeney - Cochise. Wódz Apaczów 1500
9.Rosendorfer - Budowniczy ruin 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5, 79810000-5,
79820000-8,
22100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60 |
Jakość | 40 |
Część nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II obejmuje druk publikacji:
Tytuł publikacji Liczba egzemplarzy
1. Roussel - Locus Solus 1000
2. Choromański - Schodami w górę, schodami w dół 1000
3. Zientara - Świt narodów europejskich 1000
4. Białoszewski - t. 14. Utwory zebrane 2000
5. Kierul - Benjamin Franklin 1000
6. Witkiewicz - Listy t. 2 wol. 2 (podzielony na 2 tomy) 2000
7. Molier - Dramaty wybrane t. 1 i 2 800
8.Szemiński - Inka
1200
9 .Marian Golka - Paradoksy wolności 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2, 79810000-5,
79820000-8,
22100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60 |
Jakość | 40 |
Część nr: 3
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III obejmuje druki "małej poligrafii":
Nazwa druku Liczba zamówień i nakład Łączny nakład
1.plakaty A2 15 x 150 szt. 2250
2.zaproszenia DL 15 x 200 szt. 3000
3.wizytówki 14 x 150 szt. 2100
4.pocztówki 2 x 500 szt. 1000
5.katalog wydawniczy 1000 szt. 1000
5. teczka 500 szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2, 22100000-1,
79810000-5,
79820000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią z płytami winylowymi - 2 części
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA USŁUGĘ DRUKOWANIA SPERSONALIZOWANYCH LEGITYMACJI SZKOLNYCH I HOLOGRAMÓW
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.