Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Warszawa: Dostawa środków czystościowych do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżańskiej-Zakurzonej SPZOZ w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 68945 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżańskiej-Zakurzonej SPZOZ w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystościowych do magazynu ogólnego Szpitala w podziale na 7 pakietów. Pakiet I. Środki do czyszczenia sanitariatów Pakiet II. Artykuły czyszczące Pakiet III. Artykuły toaletowe Pakiet IV Kuchenne środki czystości Pakiet V Środki do konserwacji powierzchni Pakiet VI Artykuły do czyszczenia powierzchni Pakiet VII Opakowania foliowe Opis w formularzu cenowym załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.83.00.00 - 33.83.00.00 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.5. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 2 . Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 pzp). 3. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą muszą być złożone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ]; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Dokument lub kserokopię koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.5. Dokument lub kserokopię wpisu do rejestru, certyfikatu lub deklaracji zgodności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takiego dokumentu w zakresie objętym zamówieniem. 1.6. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Oraz inne wymagania określone w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-189 Warszawa; ul. Inflancka 6 pok. S 18 lub S 20..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w dziale Administracyjno-Technicznym w pokoju Nr S 20..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków do czyszczenia sanitariatów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW DO CZYSZCZENIA SANITARIATÓW ZGODNIE Z OPISEM PAKIETU I - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły czyszczące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSZCZĄCYCH - ZGODNIE Z OPISEM PAKIETU II - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów toaletowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW TOALETOWYCH ZGODNIE Z OPISEM PAKIETU III - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.10.00-5, 33.74.11.00-7, 33.74.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kuchennych środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KUCHENNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ZGODNIE Z OPISEM PAKIETU IV - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.20-4, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków do konserwacji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW DO KONSERWACJI POWIERZCHNI ZGODNIE Z OPISEM PAKIETU V - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów czyszczenia powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW DO CZYSZCZENIA POWIERZCHNI ZGODNIE Z OPISEM PAKIETU VI - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.83.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opakowania foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPAKOWAŃ FOLIOWEYCH ZGODNIE Z OPISEM PAKIETU VII - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek obsługiwanych przez Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa środków czystości oraz produktów chemicznych do utrzymania czystości (zamówienie z podziałem na 2 części)
więcej: Produkty do pielęgnacji rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.