eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrznej instalacji grawitacyjnej i ciśnieniowej do budynku V Liceum Ogólnokształcącego im z. Herberta w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Słupsk: Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrznej instalacji grawitacyjnej i ciśnieniowej do budynku V Liceum Ogólnokształcącego im z. Herberta w Słupsku
Numer ogłoszenia: 68988 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta, ul. Bolesława Krzywoustego 6, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8456022, fax 0-59 8456022.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrznej instalacji grawitacyjnej i ciśnieniowej do budynku V Liceum Ogólnokształcącego im z. Herberta w Słupsku.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej od istniejącej sieci w skrzyżowaniu ulic Malczewskiego i Krzywoustego , poprzez włączenie przyłącza sanitarnego do istniejącej studni betonowej oznaczonej na planie Si (rzędne 29,78/28,38). Wykonanie instalacji ciśnieniowej od przepompowni ścieków zlokalizowanej na terenie działki Inwestora do studni rozprężnej. Wykonanie instalacji kanalizacji grawitacyjnej od istniejących instalacji kanalizacyjnych do przepompowni. Odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynku przewidziano do sieci kanalizacji sanitarnej poprzez przyłącze PCV160-4m i instalacji kanalizacyjnej PCV 200 -12,20m oraz kanalizacji ciśnieniowej PESO 46,40m.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI OGÓLNE1.1. O zamówienie mogą się ubiegć Wykonawcy, którzy: 1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1i2 ustawy Pzp). 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt. 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. DOŚWIADCZENIE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co majnmiej 2 roboty budowlane dot.wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz wykonania wawnętrznej instalacji grawitacyjnej,ciśnieniowej. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót, a także dołączyć dokumenty, w których potwierdzono należyte wykonanie robót zawartych w wykazie. 2.2. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że przynajmniej jeden z nich wykonał co najmniej 2 roboty budowlane dot. wykonania przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz roboty budowlane dot. wykonania wewnętrznej instlacji grawitacyjnej, ciśnieniowej. 2.3. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wkonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy lub robót branży sanitarnej - 1 osoba posiadająca minimum średnie techniczne oraz ważne uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych. Doświadczenie - minimum 3 lata pracy jako kierownik budowy lub robót branży sanitarnej.Osoba wykazana we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane w wymaganej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca przekłada wykaz osób wraz z wymaganymi dokumentami. 2.4.Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2.3. spełniają łącznie .2.5. POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodrczej. 2.6. POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY.Wykonawcy wspólnie ubiegajcy się o udzielenie zamówienia muszą wykazać ,że warunek określony w pkt.2.5. spełniają łącznie.3. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: 3.1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 3.2. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą/ spełnia/albo/niespełnia/. 3.3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.4. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 10 lub równa 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 3.5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w. warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają największą ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3.6. Szczegółowe zasady punktacji. 3.6.1.Za doświadczenie, o którtym mowa w pkt.2.1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane dot. wykonania przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz roboty budowlane dot. wykonania wewnętrznej instalacji grawitacyjnej, ciśnieniowej .Zamawiający przyzna punkty za każdą (ponad wymóg minimalny ) zrealizowaną z należytą starannością w/w robotę 20 punktów, lecz nie więcej niż 80 punktów łącznie. 3.6.2. Za potencjał kadrowy, o którym mowa w pkt. 2.5. za każdy pełen rok pracy ( ponad wymóg minimalny ) jako kierownik budowy lub robót branży sanitarnej - 4 punkty, lecz nie więcej niż 20 punktów łącznie. 3.6.3. Maksymalnie za doświadczenie i potencjał kadrowy można uzyskać 100 punktów. 3.7. W przypadku uzyskania tej samej ilości punktów przez kilku Wykonawców o kolejności decydować będzie długość stażu kierownika budowy, pełne lata wskazanego we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu Wykonawca przekłada wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu zawierający następujące oświadczenia i dokumenty:1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1. ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczenia zgodnie z art.24 ust.1 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonne należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia . 6. Polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1,2,3,6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp. 9. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, ktorego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspolnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 10. Dokument pełnomocnictw musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamowienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do skladania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 ) 12. Wszyscy pozostali Wykonawcy, dokumenty, o których mowa powyżej przekładają zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być skladane ( Dz. U. Nr.87, poz. 605 ) 13. Wykonawca zgodnie z art.8 ust.3 ustawy Pzp. nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zastrzec informacje, które nie mogą być udostęonine ze względu na tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżone informacje należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w oddzielnej wewnętrznej kopercie z napisem - Tajemnica przedsiębiorstwa. W przypadku nie zabezpieczenia przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu informacji zastrzeżonych zgodnie z w/w zastrzeżeniami Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego w tym zakresie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: V Liceum Ogólnokształcące im. Z. Herberta,76-200 Słupsk, ul. B. Krzywoustego 6, sekretariat - pokój nr 35.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zgodnie z art.27 ust. 5 ustawy Pzp. informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udzialu w niniejszym postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków określonego w pkt. IV.3.4. niniejszego ogłoszenia. Wniosek uważa się za złożony w terminie jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i Zamawiający otrzyma go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Wyżej wymienione informacje należy przekazać w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz.7.00 do 15.00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Osoby uprawnione do kontaktow z Wykonawcami w tym zakresie: Wioleta Kurtiak i Marzenna Czaja tel. 059 845-60-22 . 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem z zastrzeżeniem, że protest i wniosek o dopuszczenie do udzialu w postępowaniu można złożyć jedynie na piśmie. 3.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem każda ze stron na żądanie drugiej niezłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Zamawiający nie dopuszcza komunikowania się z Wykonawcami drogą elektroniczną. 5.Zadanie finansowane jest ze środków własnych Zamawiającego.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.