To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-08
Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POKRYCIA PAPOWEGO DACHU NA PAPĘ TERMOZGRZEWALNĄ Z WYKONANIEM NOWYCH OBRÓBEK BLACHARSKICH, RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH Z BLACHY OCYNKOWANEJ, ELEMENTÓW INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ NAPRAWA USZKODZONYCH FRAGMENTÓW DESKOWANIA DACHU NA BUDYNKU NR 30 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO JW. 4226 SKŁAD ORZYSZ W BEMOWIE PISKIM.
Numer ogłoszenia: 68991 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119702 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POKRYCIA PAPOWEGO DACHU NA PAPĘ TERMOZGRZEWALNĄ Z WYKONANIEM NOWYCH OBRÓBEK BLACHARSKICH, RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH Z BLACHY OCYNKOWANEJ, ELEMENTÓW INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ NAPRAWA USZKODZONYCH FRAGMENTÓW DESKOWANIA DACHU NA BUDYNKU NR 30 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO JW. 4226 SKŁAD ORZYSZ W BEMOWIE PISKIM..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana pokrycia papowego dachu na papę termozgrzewalną z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, elementów instalacji odgromowej oraz naprawa uszkodzonych fragmentów deskowania dachu na budynku nr 30 na terenie Kompleksu Wojskowego JW. 4226 Skład Orzysz w Bemowie Piskim. Zakres robót budowlanych obejmuje Usunięcie istniejących warstw papy Demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych Demontaż elementów instalacji odgromowej Montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej. Wymiana uszkodzonych elementów deskowania Wykonanie nowego pokrycia dachu z dwóch warstw papy termozgrzewalnej Wykonanie nowej instalacji odgromowej . Lokalizacja robót Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym. Warunki organizacyjno - techniczne - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 29.03.2013 r. do 05.04.2013 r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym GONTOWSKIM tel. 87 437-22-20 lub 87 437-22-21, bądź z z-cą Panem Janem SULŻYCKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy, robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Realizacja robót w godzinach 7-15 istnieje możliwość pracy do godziny 18 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.15 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki. Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót. Utylizacja materiałów z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. Warunki realizacji zadania Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania załącznik nr 7 do SIWZ na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującą Normą Obronną NO-04-A004-8 2006. Przekazany teren budowy wraz z obiektami podlega pełnej ochronie i ubezpieczeniu przez Wykonawcę. Przepis art. 652 Kodeksu cywilnego stosuje się odpowiednio. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ubezpieczy budowę na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa wykonawcy, w szczególności od kradzieży, klęsk żywiołowych, pożaru Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość robót, ich zgodność z dokumentacja techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty. Podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe I Usług Budowlanych Wojciech Borowski, ul. Żeromskiego 20, Kętrzyn, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108615,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98400,00
Oferta z najniższą ceną: 98400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- USŁUGA PRANIA WODNEGO, CHEMICZNEGO I DEZYNFEKCJI OBUWIA ŚWIADCZONA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W 2025 ROKU.
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Giżycku w latach 2025-2026.
- Powiat Giżycki. Kompleksowa Dostawa energii elektrycznej grupa taryfowa G.
- Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego znajdującego się w stołówkach wojskowych, magazynach żywnościowych i samochodach będących na zaopatrzeniu 24 WOG w 2025 r
- USŁUGA SYSTEMATYCZNEGO OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG, W 2025 R.
- Budowa dźwigu osobowego przy budynku ul. Olsztyńska 29 Wilkasy - Program wyrównywania różnic miedzy regionami III
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- Maluch +: Adaptacja pomieszczeń przedszkola przy ul. Kwiatkowskiego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta - Sufit
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ryn, na działce numer 90/30 i 90/32, obręb 0001 Miasto Ryn, gmina Ryn"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.