Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Banie: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Swobnica Piaski - Las
Numer ogłoszenia: 68998 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Banie , ul. Skośna 6, 74-110 Banie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4166381, faks 091 4166353.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.banie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Swobnica Piaski - Las.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. odcinek w km 0+000 - 0+275 - nawierzchnia bitumiczna na istniejącej nawierzchni bitumicznej - szerokość jezdni = 4,0m po wykonaniu lewostronnego poszerzenia o szerokości 1,50m, początek poszerzenia w km 0+025 - spadek poprzeczny jezdni - jednostronny 2% - pobocza utwardzone kruszywem łamanym na szerokość 0,5m od krawędzi jezdni II. odcinek w km 0+275 - 0+320 - nawierzchnia bitumiczna na istniejącym bruku - szerokość jezdni = 4,0m po wykonaniu lewostronnego poszerzenia o szerokości 1,50m, koniec poszerzenia w km 0+320 - spadek poprzeczny jezdni - jednostronny 2% - pobocza utwardzone kruszywem łamanym na szerokość 0,5m od krawędzi jezdni III. odcinek w km 0+320 - 0+639 - nawierzchnia bitumiczna - nowa konstrukcja drogi - szerokość jezdni = 4,0m - spadek poprzeczny jezdni - jednostronny 2% - pobocza utwardzone kruszywem łamanym na szerokość 0,5m od krawędzi jezdni IV. odcinek w km 0+639 - 0+926 - nawierzchnia bitumiczna - nowa konstrukcja drogi - szerokość jezdni = 4,0m - spadek poprzeczny jezdni - daszkowy +- 2% - pobocza utwardzone kruszywem łamanym na szerokość 0,5m od krawędzi jezdni V. odcinek w km 0+926 - 1+094 - nawierzchnia bitumiczna z wykorzystaniem jako podbudowy istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - szerokość jezdni = 4,0m - spadek poprzeczny jezdni - daszkowy +-2% - zjazd do cmentarza - bitumiczny o długości 61,5m - szerokość zjazdu 4,0m - pobocza utwardzone kruszywem łamanym na szerokość 0,5m od krawędzi jezdni VI. odcinek w km 1+094 - 1+204 nawierzchnia tłuczniowa - nowa konstrukcja drogi - szerokość jezdni = 4,0m - spadek poprzeczny jezdni - jednostronny 2% - pobocza gruntowe 2x0,5m 2.2. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano dla parametrów określonych przez Inwestora I. odcinek w km 0+ 000 - 0+320 - długość 320,0m 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm 2. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości 125kg/m2, średnia grubość 5cm 3. istniejąca podbudowa, grub. 25cm w tym: - konstrukcja lewostronnego poszerzenia - szerokość 1,50m - długość 295,0m 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm 2. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości 125kg/m2 średnia grubość 5cm 3. podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie o frakcji ciągłej 0/31,5mm, grubość warstwy 25 cm 4. warstwa odsączająca żwirowa, grubość warstwy 10 cm Ogólna grubość konstrukcji poszerzenia .............. 44cm Szczegóły na rysunkach 4,5,6 II. odcinek w km 0+320 - 0+639 - długość 319,0m 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm 2. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości 125kg/m2, średnia grubość 5cm 3. podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie o frakcji ciągłej 0/31,5mm, grubość warstwy 25cm 3. warstwa odsączająca żwirowa, grubość warstwy 10cm III. odcinek w km 0+639 - 1+094 - długość 455,0m 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm 2. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości 125kg/m2, średnia grubość 5cm 3. istniejąca podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie o frakcji ciągłej 0/31,5mm, grubość 25cm 4. warstwa odsączająca żwirowa, grubość warstwy 10cm Szczegóły na rysunku nr 8 IV. odcinek w km 1+094 - 1+204 - długość 110,0m 1. nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna o grub. 10 cm 2. nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa dolna o grub. 15cm 3. warstwa odsączająca żwirowa o grubości 10cm 2.3. ZJAZDY DO POSESJI I SKRZYŻOWANIA Zjazdy do posesji zaprojektowano w kształcie prostokątów. Długość nowych zjazdów wynosi 2,0m, długość zjazdów istniejących pozostawiono bez zmian. Szerokość zjazdów dopasowano do szerokości istniejących bram wjazdowych Skrzyżowania z innymi drogami zaprojektowano w kształcie trapezowym o długości 5,0m i wyokrąglono łukami o R=5,0m Konstrukcję zjazdów do posesji i skrzyżowań zaprojektowano jak konstrukcję drogi: 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm 2. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości 125kg/m2, średnia grubość 5cm 3. podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie o frakcji ciągłej 0/31,5mm, grubość warstwy 25cm 4. warstwa odsączająca żwirowa, grubość warstwy 10cm.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł słownie : pięć tysięcy złotych nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Gminy Banie Bank Spółdzielczy Gryfino Filia Banie Nr 42 9377 0000 0101 5600 2001 0002 Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi lub/i formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Pozostałe formy wadium, tj: - poręczenia bankowe, - gwarancje bankowe, - gwarancje ubezpieczeniowe, - poręczenia udzielane przez przedmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zmianami), należy złożyć do depozytu w siedzibie Zamawiającego w Dziale księgowości pok. nr 12, w wysokości stanowiącej równowartość kwoty wadium, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni drogowej asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 5000 m2 oraz roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni drogowej z kruszywa łamanego lub tłuczniowej o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg zał. nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, iż osoby które będą wykonywać zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej , - posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.banie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Banie
ul.Skośna 6
74-110 Banie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Banie ul.Skośna 6 74-110 Banie pok.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.